Gå til innhold

1+1=3

**Emma**

Anbefalte innlegg

I dag våknet jeg med noe som lignet menssmerter. Særleg på v. siden av magen var det vondt. Liksom like til v. for navlen.

Og i korsryggen..

Hmm... IKM er om 6 dager så det var litt tidlig. Dessuten pleier ikkje menssmertene å legge seg på ei side.

Æsj.. Håper ikke IKM kommer enda. Det rimer hvertfall ikkje med EL-testen eg tok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :)

Når du har vondt på den ene siden slik, så KAN det være at det er den siden egget har løsnet fra denne måneden. Har hørt om flere som påstår det hvert fall, at de kjenner hvilken side egget har løsnet fra. Bare noe jeg har hørt, altså! ;p

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag våknet jeg med noe som lignet menssmerter. Særleg på v. siden av magen var det vondt. Liksom like til v. for navlen.

Og i korsryggen..

Hmm... IKM er om 6 dager så det var litt tidlig. Dessuten pleier ikkje menssmertene å legge seg på ei side.

Æsj.. Håper ikke IKM kommer enda. Det rimer hvertfall ikkje med EL-testen eg tok.

Litt logging igjen:

Små stikkinger på v. side av navel i går og i dag. Gir seg fort.

:popcorn: Spennende, spennende! :-D :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn: håpe håpe...

Hei! :)

Når du har vondt på den ene siden slik, så KAN det være at det er den siden egget har løsnet fra denne måneden. Har hørt om flere som påstår det hvert fall, at de kjenner hvilken side egget har løsnet fra. Bare noe jeg har hørt, altså! ;p

:klemmer:

Når er IKM?

:popcorn: ?

:popcorn: Spennende, spennende! :-D :popcorn:

Masekråker :fnise: Neida, hyggelig at dere venter sammen med meg. IKM er lørdag, men må innrømme at jeg kommer til å være rimelig spent ang fredag også.

Vi prøver å fortelle oss sjøl om at vi skal prøve flere ganger før det klaffer da, men man venter jo...

Skal på ferie i mai da. Hadde jo vært godt å kose seg med litt vin da, men hadde vært enda bedre om jeg hadde en spire i magen :lur:

Endret av **Emma**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

----------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------

HURRA, JEG ER GRAVID!!!!

Jeg har hatt så mange tegn den siste uken, men prøvde å holde meg kald og rolig. Men torsdag kveld måtte jeg bare teste. Regnet jo med negativt resultat sida det var 1-2 dager før IKM, og siden jeg tok den på kvelden, men jammen: CB-testen viste det etterlengtede +-tegnet:)

Det var ein flott Valentinesgave ja :ler:

Måtte bare ta en test i går morges også, og den var også positiv.

Den siste uka har jeg følt at magen liksom strammet seg veldig nederst og at jeg ble litt uvel innimellom. men som dere veit, så er jo jeg en symptomjeger, så jeg torde ikke være for optimistisk.

Siden testen viste + allereie 1-2 dager før IKM, så har jeg tenkt at jeg kanskje har mye av det hCg- stoffet (eller ka det heter), også har jeg lest at dersom man venter tvillinger så har man mer av dette. Så her ei natt jeg våknet og legget meg på nettet, ble jeg litt stresset da. Kanskje det er mer enn ein der inne :ler: Huff, jeg tenker for mye :ler:

Vi er superglade, og håper at spiren klarer å klore seg fast slik at vi får en liten krabat i oktober.

HURRA HURRA!!

Endret av **Emma**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER så utrolig masse meed spiren din Emma!!! kjempekjekt å lese!!!!!!!!!!!! Ta vare på deg selv og nyt tiden fremover!!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Gratulerer så mye med den lille spiren :klem: Så hyggelig å lese i dagboken din! Har du vært noe kvalm eller andre plager utenom at mensen ikke kom? Bortsett fra stikkingene i magen da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER så utrolig masse meed spiren din Emma!!! kjempekjekt å lese!!!!!!!!!!!! Ta vare på deg selv og nyt tiden fremover!!!! :klemmer:

Takk takk, Pugsley :) Nå er det bre å håpe at den lorer seg godt fast der nede.

Gratulerer så mye med den lille spiren :klem: Så hyggelig å lese i dagboken din! Har du vært noe kvalm eller andre plager utenom at mensen ikke kom? Bortsett fra stikkingene i magen da. :)

Takk for det:)

Jeg synes selv at jeg hadde symptomer ganske tidlig da. Uteblitt mens merka eg ikke siden jeg testa før IKM- dagen. Men 4-5- dager etter EL fikk jeg noen voldsomme stikkinger i magen (se om disse tidligere i dagboka mi). 3-4 dager før IKM var det som om nederste del av magen sto i spenn. Også kjente jeg litt ømhet på v. side av magen. Jo, også ble tennene/tannkjøttet mitt litt ømt (kan være pga forkjølelse), også fikk jeg forstoppelse.

Går rundt i ei veldig deilig boble om dagen. Føler litt stikkinger på v. side framleis, så jeg trur det er det Nurket har slått seg ned.

Endret av **Emma**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!!

Morsomt å ha noen å slå følge sammen med :)

Vi har termin nokså likt.... :) Jippi! :hjerter_rundt:

Lykke til med din "første" uke med stoooor glede og spire i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :hoppe: :juhu: :danser:

Så herlig! :-D

Jeg fikk også klaff den måneden jeg begynte med elektroniske CB-el-tester ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...