Gå til innhold

1+1=3

**Emma**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville brukt ClearBlue digitale el-tester. Jeg har prøvd billigtester, men syntes de var vanskelige og ekle å tolke... De digitale testene, derimot, viste veldig tydelig når jeg hadde el. De er ganske dyre da, men blir jo en god del billigere om du bestiller på nett. F.eks på billigetester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det lenge siden jeg har vært ... :lete:

Håper det går bra med deg, og satser på at 2008 blir ditt baby-år!

*drysser babystøv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hå!

8 dager igjen til testing nå, så får jeg kjøpe EL-test etter det. Håper jo jeg slipper da..

Føler meg roligere denne prøveperioden enn de som har vært. Det er deilig. Kanskje jeg har skjønt at dette kan ta litt tid....

I dag har jeg jobbet hjemme mens mannen har vært ute. En litt kjip søndag da, men men... Nå er det å ligge på sofaen resten av kvelden.

Håper den kommende uka går fort sånn at jeg kan teste snart :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest hele dagboken din! Det er alltid spennende å bli prøver, man håper det skal klaffe og det er nesten et ork å bli symtpomjeger som jeg kaller det.

Men jeg tror det kan være lurt å prøve å ikke bli for opphengt, at man har sex når man føler for det og ikke begynner med temping osv med en gang. Man må selvfølgelig føle på det sjøl, men jeg vet iallfall med meg selv at jeg hadde blitt smårar om jeg skulle tempet fra starten av og all den tiden vi har vært prøvere. Nå er det heldigvis mange som slipper å prøve så lenge som oss, da, men man vet jo aldri hvor lang tid det vil ta.

Vil iallfall ønske dere lykke til, håper det klaffer snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 8 dager til test! :-D

Det er nok greit å ikke stresse for mye, så bra du rolig nå :)

Kjip søndag? Hm, så kjedelig da... Håper den blir bedre, så får du slappe av på sofaen :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg lest hele dagboken din! Det er alltid spennende å bli prøver, man håper det skal klaffe og det er nesten et ork å bli symtpomjeger som jeg kaller det.

Men jeg tror det kan være lurt å prøve å ikke bli for opphengt, at man har sex når man føler for det og ikke begynner med temping osv med en gang. Man må selvfølgelig føle på det sjøl, men jeg vet iallfall med meg selv at jeg hadde blitt smårar om jeg skulle tempet fra starten av og all den tiden vi har vært prøvere. Nå er det heldigvis mange som slipper å prøve så lenge som oss, da, men man vet jo aldri hvor lang tid det vil ta.

Vil iallfall ønske dere lykke til, håper det klaffer snart! :)

Takk, Lassie for gode ord og tips :) Håper det er klaff for dere også nå:)

:hoppe: for 8 dager til test! :-D

Det er nok greit å ikke stresse for mye, så bra du rolig nå :)

Kjip søndag? Hm, så kjedelig da... Håper den blir bedre, så får du slappe av på sofaen :troest:

Deilig å være roligere, men merker at både mannen og jeg begynner å snakke mer om det nå som IKM nærmer seg....

Det var bare en kjedelig dag på søndag, hadde vært inne hele dagen og da blir jeg så rastløs :)

God mandag, **Emma**!

:)

:kyss:

-----------------------------

-----------------------------

Må bare få loggført denne uka litt. Merker at jeg mer eller minde ubevisst leter etter noen tegn når IKM snart er her.... :riste: Håpløs :sjenert:

- varmere enn normalt

- luftsmerter og småforstoppelse

- bittebitte litt rødbrun ufl i dag

- trøtt og sliten- vond korsrygg

- kvisete

- ble plutselig litt slapp, ør og kvalm her en dag

Har liksom flere dager trodd at jeg har begynt og bli syk, men det bryter ikke helt ut... Irriterende.

Nesten bedre å bare bli skikkelig syk i to dager, holde seg på sofaen og bli frisk. Nå er det hverken det ene eller det andre...

Nok av klagingen.

Dagene er fine og går grådig fort her. Har sovet mye etter jobb i det siste, og slappet mye av. Likevel går tiden bra fort ja. Deilig og skummelt på samme tid.

Har så sinnsykt lyst til å fortelle noen at vi prøver enkelte dager. Når venner forteller at de prøver, er frustrerte, er gravide, osv, så har jeg lyst til å hyle det ut.

Men jeg er så redd at jeg da kommer til å stresse det enda mer. For da kommer kanskje folk til å spørre hvordan det går og sånn. Nei, får knipe igjen her..... Munnen hvertfall :ler:

Endret av **Emma**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også rastløs av å være inne en hel dag... Så jeg vet hvordan det er :Nikke:

Har du venner som prøver og som er så åpne om det altså? Slik har ikke jeg det... var bare én venninne som visst at vi prøver, og hun vet vel egentlig det aller meste om meg fra før. Hvis du er så åpen med venninner, kan du ikke bare fortelle de det da?

Hm, blir spennende nå! Kan jo høres ut som noe er på gang da... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, noen er så åpne mot meg... Men det er ikke helt sånn jeg er. De har prøvd å 6 mnd og begynner å bli frustrerte, så... kanskje jeg kommer dit etterhvert :ler:

Litt stressa over den knaskingen din, Knøttet. Best å komme seg på jobb her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, noen er så åpne mot meg... Men det er ikke helt sånn jeg er. De har prøvd å 6 mnd og begynner å bli frustrerte, så... kanskje jeg kommer dit etterhvert :ler:

Litt stressa over den knaskingen din, Knøttet. Best å komme seg på jobb her :ler:

Jeg er ikke åpen om slike ting jeg heller, ikke egentlig. Det er bare bestevenninna mi som visst at vi prøvde, for hun vet alt om meg, og jeg vet alt om henne.Hun syntes det var kjempespennende ;)

La oss håpe du slipper å komme dit at du blir frustrert du også!

:fnise: Ooops... skal ikke stresse deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I likhet med i går så er det også i dag littebitt rødbrunt her....

Mener jeg har lest om at det kan være rester fra forige TR. Hva er det igjen? Noen som kan hjelpe, eller er dette 100% sikkert starten på IKM?

Måtte gå fra jobb i dag pga kvalme. Har sovet mye etterpå og føler meg litt bedre heldigvis.

vil ikke ha mensen :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I likhet med i går så er det også i dag littebitt rødbrunt her....

Mener jeg har lest om at det kan være rester fra forige TR. Hva er det igjen? Noen som kan hjelpe, eller er dette 100% sikkert starten på IKM?

Måtte gå fra jobb i dag pga kvalme. Har sovet mye etterpå og føler meg litt bedre heldigvis.

vil ikke ha mensen :tristbla:

Det kan være begge deler...Noen spotter før mensen, mens andre spotter rundt det tidspunktet egget fester seg (og noen spotter langt inn i svangerskapet faktisk), så så lenge du ikke blør friskt blod så er det ikke mensen, så fremdeles håp!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gode tanker, jenter.

Dessverre hjalp det ikke denne gangen. Neg test og TR på fredag. Gikk greit på fredag. Regnet med det. Lørdag og søndag har derimot vært jævlige. Alle de negative tankene har innvadert hodet mitt, og jeg har grått ukontrollert i to dager. Går lettere i dag da hvertfall,. Det er deilig...

Takk for de gode vibbene. De tar jeg videre med meg inn i PP4 :)

Endret av **Emma**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...det var trist! Jeg skjønner hva du mener med at de negative tankene tar helt overhånd. Jeg har også hatt det sånn den siste tiden.

Jeg håper det klaffer snart! Masse lykke til i pp4 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...