Gå til innhold

1+1=3

**Emma**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jippi! Mage er morsomt! jeg har aldri lengtet etter å bli tjukk før jeg, men nå... :lur:

Dere hadde en flott tur! Så hyggelig å høre! :) Cafepauser er det koseligste som finnes! :smile:

Jaa... kan vi ikke få se magebilde a.... :sjarmor: ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med Roma-tur! :rosasmil:

Nå er det ikke lenge igjen til UL! :hoppe: skal dere vite kjønn eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Roma-turen hørtes herlig ut! Heldiggriser ;)

Håper det ikke ble alt for nedtur å komme hjem, til dårlig vær og greier... :sjenert:

Ha en fortsatt fin torsdag! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

~17+2~

:vinke: Jeg har det bra vet dere :vinke:

Magen vokser, og det er på tide at jeg får kjøpt noen flere mammabukser. Mamma har vært her i helgen og hun hadde med seg 3 mammasingleter, mammashorts, mammapiratbukse og mamma-olaskjørt, så det var toppers. Men jeg trenger noen langbukser også... Var og kikket fort på HM, men fant ikke noe der. håper ikke jeg trenger å legge så mye penger i det...

Ja, vi vil gjerne vite kjønn på UL neste mandag. Gleder meg SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :juhu:

Ellers begynte jeg å jobbe fullt på tirsdag. Må være ærlig og innrømme at det var ganske slitsomt, men deilig også. Skal til legen igjen i morgen for å levere urinprøve og ta blodprøver. Hvis han spør hvordan formen er om dagen, må jeg bare være ærlig og si at det har gått litt ned igjen etter jeg begynte å jobbe (måtte ta taxi hjem fra jobb i går- var så sliten og kvalm at jeg ikke orket tanken på buss). Vil ikke bli sykemeldt igjen da. Men jeg vet det er superlange dager fremover også.... Så får slappe av så mye jeg kan innimellom....

Nå skal jeg se på dronning Elisabeth på NRK :fnise: God søndagskveld jenter :kyss:

Endret av **Emma**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo!!! :vinke: Så det er fortsatt liv i deg!! :fnise:

Oi, har vi UL samme dag, tro??? :) Spennende!!! :)

Mammaklær er overraskende billig, synes jeg!! Jeg kjøpte en god del på H&M; Bukser 249kr, olaskjørt 299kr... (++++)

Magebilder??!!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaklær ja, utrolig kjekt at du fikk av moren din! :-D Synes det er litt mye styr med mammaklær jeg, mulig det er fordi det ikke er shopping som frister mest for tida- er alltid sliten og varm når jeg går i byen og skal shoppe... Og så blir jeg fort slapp og sulten. Huff, det var nok syt! ;)

Blir spennende med ultralyd om en uke, og kjempespennende å få vite kjønnet! :-D Har du noen følelse på hva det er da?

Angående sykemeldingen forstår jeg at du ikke vil bli sykemeldt igjen, men hva med å sykemelde deg bare litt, slik at det ikke blir så lange dager? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vettu, Emma, jeg vil heller ikke egentlig bli mer sykmeldt igjen (er 20% sykmeldt nå), fordi jeg blir GAL av å gå hjemme. Men jeg kjenner at nå må jeg kaste inn håndkledet, pga bekkenet. Jeg har problemer med å gå pga det, og det er faktisk bare ris til egen bak å slite seg ut nå har jeg funnet ut. Babyen trenger jo en oppegående mamma når han blir født også!

Men du må jo føle på det selv, da, hvor sliten du er og hvordan du holder ut osv.

Bare en uke igjen til UL, det blir spennende! Håper den lille vil vise fram hvem h*n er til dere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa :vinke:

Ser for meg at du er utrolig vakker som gravid... Slik som du stråler når du ikke er det så må du jo se helt fantastisk ut nå :)

Hils mannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo!!! :vinke: Så det er fortsatt liv i deg!! :fnise:

Oi, har vi UL samme dag, tro??? :) Spennende!!! :)

Mammaklær er overraskende billig, synes jeg!! Jeg kjøpte en god del på H&M; Bukser 249kr, olaskjørt 299kr... (++++)

Magebilder??!!! :Nikke:

Å, det blir så spennende med UL, Monica. Er du også spent? Skal du vite kjønn?

Vet ikke helt om det kommer magebilder herfra egentlig. Har ikke bestemt meg enda.

Mammaklær ja, utrolig kjekt at du fikk av moren din! :-D Synes det er litt mye styr med mammaklær jeg, mulig det er fordi det ikke er shopping som frister mest for tida- er alltid sliten og varm når jeg går i byen og skal shoppe... Og så blir jeg fort slapp og sulten. Huff, det var nok syt! ;)

Blir spennende med ultralyd om en uke, og kjempespennende å få vite kjønnet! :-D Har du noen følelse på hva det er da?

Angående sykemeldingen forstår jeg at du ikke vil bli sykemeldt igjen, men hva med å sykemelde deg bare litt, slik at det ikke blir så lange dager? :vetikke:

Hei god-Knøttet:) Jeg har vel en liten følelse for jente, men jeg vet ikke om det er fordi det er det alle andre tror eller om det er det jeg selv tror :fnise:

Jepp, fikk overtlt legen til å la meg jobbe 50% og det ser ut til å funke bra:)

Vettu, Emma, jeg vil heller ikke egentlig bli mer sykmeldt igjen (er 20% sykmeldt nå), fordi jeg blir GAL av å gå hjemme. Men jeg kjenner at nå må jeg kaste inn håndkledet, pga bekkenet. Jeg har problemer med å gå pga det, og det er faktisk bare ris til egen bak å slite seg ut nå har jeg funnet ut. Babyen trenger jo en oppegående mamma når han blir født også!

Men du må jo føle på det selv, da, hvor sliten du er og hvordan du holder ut osv.

Bare en uke igjen til UL, det blir spennende! Håper den lille vil vise fram hvem h*n er til dere da :)

Ja, jeg har innsett at det bare er til å høre på legen og slappe av. Merker jo at det hjelper ja:)

Hva slags bekkenproblemer har du? Jeg våkner om nettene nå av at det verker i venstre hofte, og i dag da jeg gikk en litt lengre tur så fikk jeg litt vondt på venstre siden av rompa og litt ned i låret... Venninna mi mente det var vanlig da- alt virker normalt, bare uvant:)

Jepp, UL blir superspennende!!!

Hei snuppa :vinke:

Ser for meg at du er utrolig vakker som gravid... Slik som du stråler når du ikke er det så må du jo se helt fantastisk ut nå :)

Hils mannen!

Å, du da skjønne.... Det var utrolig snilt sagt. Føler ikke jeg stråler så veldig når jeg går rundt i bukser jeg ikke får kneppet igjen men....

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hå :vinke:

Da er jeg innom på en lynvisitt igjen... Huff, er dårlig til å oppdatere her om dagen asså...

Jeg er tilbake på jobb i 50% nå. Må si det er deilig. Både å jobbe og å ha mer fri, så dette synes jeg egentlig funker bra selv om legen ville at jeg skulle holde meg helt hjemme.

Her skjer det egentlig en del om dagen. Vi har sett på barnevogn og stasjonsvogn, og bestilt nytt TV som kommer i morgen :duskedame:

Også jobber jeg jo da...

I går var jeg ute og så mesterligafinalen - ufattelig spennende :jepp:

Synes ikke det er så lett med disse vognene egentlig. Falt for en Emmaljunga-vogn da, men typisk nok den dyreste modellen. Vi har bestemt oss for å ha 4 hjul da. Så langt har vi kommet liksom :fnise:

Og til mandag er det UL :hoppe: Jippiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hå :vinke:

Da er jeg innom på en lynvisitt igjen... Huff, er dårlig til å oppdatere her om dagen asså...

Jeg er tilbake på jobb i 50% nå. Må si det er deilig. Både å jobbe og å ha mer fri, så dette synes jeg egentlig funker bra selv om legen ville at jeg skulle holde meg helt hjemme.

Her skjer det egentlig en del om dagen. Vi har sett på barnevogn og stasjonsvogn, og bestilt nytt TV som kommer i morgen :duskedame:

Også jobber jeg jo da...

I går var jeg ute og så mesterligafinalen - ufattelig spennende :jepp:

Synes ikke det er så lett med disse vognene egentlig. Falt for en Emmaljunga-vogn da, men typisk nok den dyreste modellen. Vi har bestemt oss for å ha 4 hjul da. Så langt har vi kommet liksom :fnise:

Og til mandag er det UL :hoppe: Jippiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!

Hei du :kyss:

Godt å høre at du får en litt mer avslappet hverdag, med sykemeldingen. Det er superbra :smile:. Lurer selv på om jeg må endre livsstilen min litt... Jeg er så trøtt og utslitt hver eneste dag. Klarer ikke å gjøre noe annet enn å sove fra jeg kommer hjem. Bekkenet gjør også vondt... Trodde jeg skulle bli en sånn friskusgravid jeg. Men akk... :smile:

Vogn, javisst er det vanskelig! (ikke akkurat et verdensproblem, men likevel.. ;))

Jeg er også forelsket i en Emmaljunga. Den er bare litt for stor for min smak tror jeg...Blæh! Må jo tenke litt praktisk også. Vi har en stor stasjonsvogn, men så skal det uansett inn annet enn kun vognen da vi skal på tur (har masse familie i Danmark og Sverige og oppover i vårt eget land).

Har du skikket på Teutonia? De ser litt enklere ut? Men jeg vet ikke... Skikkelig vanskelig. :fnise:

Ønsker deg en superduper fin helg og hipp hurra for 18 uker!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det blir så spennende med UL, Monica. Er du også spent? Skal du vite kjønn?

Vet ikke helt om det kommer magebilder herfra egentlig. Har ikke bestemt meg enda.

Ja, er VANVITTIG SPENT!!! :) Og nervøs...... :sjenert: Har tanker som kommer og går om at det er noe galt... Og nå har de kommet igjen.... Men må jo bare håpe og tro at alt er supert med vårt lille gull, at h*n er frisk som en fisk!! :)

Vi ønsker å vite kjønn ja, så håper bare LilleGull viser seg fram!! :fnise: Skal dere vite?

Endret av Monica85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for ul! :-D Blir kjempespennende, gleder meg til rapport! :-D

Emmaljungavognene falt vi også for, vi endte jo tross alt opp med én så ;) Tre hjul på vår da... Hvilken er det dere vurderer?

Blir spennende å se om magefølelsen er riktig nå da! Her trodde vel de fleste at det var gutt, og det stemmer jo (iallfall ifølge ultralydene) det... ;)

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei du :kyss:

Godt å høre at du får en litt mer avslappet hverdag, med sykemeldingen. Det er superbra :smile:. Lurer selv på om jeg må endre livsstilen min litt... Jeg er så trøtt og utslitt hver eneste dag. Klarer ikke å gjøre noe annet enn å sove fra jeg kommer hjem. Bekkenet gjør også vondt... Trodde jeg skulle bli en sånn friskusgravid jeg. Men akk... :smile:

Vogn, javisst er det vanskelig! (ikke akkurat et verdensproblem, men likevel.. ;))

Jeg er også forelsket i en Emmaljunga. Den er bare litt for stor for min smak tror jeg...Blæh! Må jo tenke litt praktisk også. Vi har en stor stasjonsvogn, men så skal det uansett inn annet enn kun vognen da vi skal på tur (har masse familie i Danmark og Sverige og oppover i vårt eget land).

Har du skikket på Teutonia? De ser litt enklere ut? Men jeg vet ikke... Skikkelig vanskelig. :fnise:

Ønsker deg en superduper fin helg og hipp hurra for 18 uker!! :hoppe:

Har ikke fått sjekket Teutonia enda. Har bare vært på den ene barnevogn-tittingen. Er så mye som skjer om dagen så har rett og slett ikke hatt tid.

Høres kanskje ut som om du også bør slappe mer av, Alvilde?

Når har du forresten UL?

Ja, er VANVITTIG SPENT!!! :) Og nervøs...... :sjenert: Har tanker som kommer og går om at det er noe galt... Og nå har de kommet igjen.... Men må jo bare håpe og tro at alt er supert med vårt lille gull, at h*n er frisk som en fisk!! :)

Vi ønsker å vite kjønn ja, så håper bare LilleGull viser seg fram!! :fnise: Skal dere vite?

Ja, kjenner til de tankene der. Men prøver å huske på at de aller fleste er friske og raske. Vi vil også vite kjønn. Er så nysgjerrig av meg at jeg ikke klarer la være ;)

Masse lykke til på mandag!

:hoppe: for ul! :-D Blir kjempespennende, gleder meg til rapport! :-D

Emmaljungavognene falt vi også for, vi endte jo tross alt opp med én så ;) Tre hjul på vår da... Hvilken er det dere vurderer?

Blir spennende å se om magefølelsen er riktig nå da! Her trodde vel de fleste at det var gutt, og det stemmer jo (iallfall ifølge ultralydene) det... ;)

God helg! :klem:

Vi har sett på Mondial og Edge- vognene. Selv likte jeg best den første. Synes det var praktisk med sånne bærestropper på sidene av "bagen". Vi får se... Skal sjekke en del andre typer før vi bestemmer oss.

God helg til deg også, snuppelure.

Masse lykke til på UL på mandag :) Blir spennende ja :hoppe:

Takk Ella!! God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se på stasjonsvogn i dag og er så speeeeeeeeeeeeeeent :hoppe: Den så veldig fin ut på nettet i forhold til andre typer av samme bil, så hadde vært gøy om vi ble bil eiere allerede i kveld.

Det har vært veldig mye frem og tilbake de siste dagene mtp bilmerke og sånn, og mannen har vært veldig usikker, men denne virker bra for oss.. Så krysser fingre :hoppe:

Ellers fikk vi på plass nytt TV i går. Var kanskje ikke så lurt av meg å være med og bære det opp trappene da, men nå er det hvertfall på plass sammen med ny Mac mini - kan tro mannen er fornøyd :rosasmil:

Ellers er formen ganske bra. Lurer på om jeg begynner på en forkjølelese, tett nese (ikke no nytt) og vond hals. Men pytt pytt...

Var i bursdag i går kveld. Kjempekoselig, men måtte kaste inn håndkledet 23.30. Da ruslet jeg hjem og sovnet på et blunk.

Nå får jeg gjøre litt her i heimen før mannen kommer hjem og vi skal se på biiiiil :hoppe:

PS. Har tatt manikyr på meg selv i dag - deilig med fine negler. Ikke så ofte jeg får tid til sånt. Det sies jo at neglene vokser fortere når man er gravid. Kan nok stemme det:)

Endret av **Emma**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...