Gå til innhold

1+1=3

**Emma**

Anbefalte innlegg

Is :is: Namm! Det har jo magen og kroppen bare godt av ;)

2 Brødskiver med leverpostei og majones på spiser jeg stort sett hver dag! Kjempegodt :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Godt sjefen ringte og unnskyldte seg, for slik kan hun da ikke holde på! Det har jo ingenting med å sykeliggjøre graviditeten, men at du faktisk trenger å være i ro. Stor forskjell der!

Godt det er flere som spiser is her, jeg har ikke klart å dy meg nå når det har vært så nydelig vær... :sjenert:

Leverpostei tror jeg jeg har hørt at man ikke skal spise så mye av, pga det ikke er bra med for mye jern (?) eller noe... Mulig jeg blander, altså. Kanskje jeg blander med svolværpostei- som jeg har lest at gravide ikke skal spise :vetikke:

Sjekk de matsidene du, matportalen og eh... husker ikke de andre... Google det, så finner du sikkert noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man ikke spise softis?!!!! My GOD.... Da kommer jeg til å slite i sommer.... Jeg EEEELSKER softis!!!!!

Tror du skal være litt forsiktig med det asså... Er visst ikke så ofte softismaskinene blir renset, så da blomstrer basiluskene fort... :sjenert:

Såvidt meg bekjent kan du fint spise leverpostei, altså!

Oki,... Jeg har nok misforstått litt jeg da. Kanskje MENGDER av leverpostei man skal være forsiktig med. :jepp:

Ikke leverpostei? Aldri hørt!

Bare jeg som feilinformerer litt her, tror jeg :sjenert:

Så bra at sjefen unnskyldte seg. Vi har en sjef som ikke er så positiv mot gravide. Det er litt slitsomt. Vi har forbud om å gjøre jobben vår som gravid siden vi kan bli utsatt for ukjente kjemikalier, og dermed så lager vi "problemer" for sjefen siden hun må finne oppgaver til oss. Ikke noe moro.

Nei, ikke moro i det hele tatt. Men man må bare tenke på at man har verdens mest verdifulle nurk i magen, så blir sjefer bare bagateller :lur:

Ja, så godt at hun ringte å unnskyldte seg :smile:. Man vil jo gjerne ha et fint forhold til jobben og sjefen (også etter at man er fedrig med graviditeten og permisjonen liksom..:sjenert:), og da hjelper det ikke å måtte ha dårlig samvittighet for at man er gravid... Så bra det ordnet seg!

Åh, de har så mye fint på HM synes jeg. Høres veldig fin ut den du har kjøpt. Det er egentlig ganske bra å handle der nå, det trenger ikke å være topp kvalitet på mammaklær ettersom man ikke er gravid i flere år liksom. :smile: Love HM!Kjøper egentlig veldig mye der jeg, gravid eller ei...

Kos deg i solen i dag!

Stor :klem:

Ja, er veldig lettet over at det ordnet seg med sjefen. Er så kjipt å ha en dårlig tone den dagen jeg kommer tilbake til jobb....

HM funker fint. Mammaklærne blir jo bare brukt en kort periode likevel, så jeg gidder ikke investere kjempemye på dyre klær. Da går jeg heller for kvantitet :lur:

Godt at sjefen unnskyldte seg, det er unødvendig med slike kommentarer og det visste hun nok, men når man er sliten og overarbeidet så er det vel lett at det kan komme... Men godt at hun i det minste har fornuft nok til å innse at hun gikk over streken :)

Ang leverpostei så er det bare så spise på, men du bør ikke spise fiskelever, og det inkluderer posteier som Svolværpostei og Lofotpostei :)

Håper du får en fin onsdag! :klem:

Jepp :jepp: Var glad da hun ringte for å få saken ut av verden.

Takk for oppklaringen av posteiene, Concertina :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is :is: Namm! Det har jo magen og kroppen bare godt av ;)

2 Brødskiver med leverpostei og majones på spiser jeg stort sett hver dag! Kjempegodt :sikle:

Is blir det nok av om dagen... Burde nok roet ned litt men :fnise:

Godt sjefen ringte og unnskyldte seg, for slik kan hun da ikke holde på! Det har jo ingenting med å sykeliggjøre graviditeten, men at du faktisk trenger å være i ro. Stor forskjell der!

Godt det er flere som spiser is her, jeg har ikke klart å dy meg nå når det har vært så nydelig vær... :sjenert:

Leverpostei tror jeg jeg har hørt at man ikke skal spise så mye av, pga det ikke er bra med for mye jern (?) eller noe... Mulig jeg blander, altså. Kanskje jeg blander med svolværpostei- som jeg har lest at gravide ikke skal spise :vetikke:

Sjekk de matsidene du, matportalen og eh... husker ikke de andre... Google det, så finner du sikkert noe :)

Ja, det er fordi jeg ikke skal stresse så mye at legen sykemeldte meg. Jeg ville det jo ikke selv, og legen har jo ikke noe igjen for å "sykeliggjøre" meg, så det var bare no tull det der. Godt det ordnet seg :)

Da spiser jeg noen skiver med leverpostei med god samvittighet :jepp: Nam nam....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hå :vinke:

I dag er jeg 14 uker på vei med lille nurk :hoppe: Begynner å bli stor bebis jo :hoppe:

De siste dagene har jeg vært mye ute og brukt mye penger ;) Kjøte Clarks ballerinasko i dag blant annet. Veldig gode å gå på, så håper at ryggen blir fornøyd når vi skal traske i Romas gater :rosasmil:

Ellers kom graviditetsboka jeg bestilte i dag. Endelig :rosasmil:

Også har jeg vært litt flink også da: I går fikk jeg ryddet i klesskapet :banantroll: Innmari godt å få gjort. Mye ble pakket bort fordi magen strutter litt for mye til at det sitter fint for tiden, noe ble kastet og noe blir gitt bort. Jeg har fått vasket en del klær som har fått tørke ute de siste dagene, og i dag har jeg ryddet og vasket leiligheten.

I morgen eller søndag skal jeg bake brød. Godt å ha litt hjemmebakt på frysen.

Ellers kommer nok helgen til å bli rolig. Mannen skal jobbe en del. Men i morgen kveld skal vi på innflyttingsfest hos et vennepar. Blir hyggelig :rosasmil:

Fredagskvelden blir tilbragt i sofaen.

God helg alle sammen :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :juhu: for 14 uker! :-D

Ikke så lenge igjen til ultralyd da, sikkert! Fått time?

Ballerinasko er fine, digger slike sko og har et par selv som er kjempegode å gå i :) Er det merket du kjøpte slike "ordentlige" sko som er bra for ryggen osv eller?

Godt å få ryddet klesskapet i blant, men her blir det litt for sjeldent mellom hver gang :sjenert: Tror nesten jeg må kjøpe noen gravidgensre snart, for de jeg har går bare midt på magen og selv om jeg har lang singlet under så ser det ikke såå fint ut og så er det kanskje litt dumt å vide ut gensrene mine også... :sjenert:

God unnskyldning til å kjøpe nye klær da! ;)

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Gratulerer med 14 uker! :hoppe:

Høres ut som du har hatt noen produktive dager. Herlig når man har overskudd til å gjøre sånt ;)

Ha en fortsatt fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 14 uker! :-D Og nå nærmer det seg allerede 15 uker... Som tiden flyr!! :)

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 3-4 uker til UL nå!!! :)

Har dere fått noen dato ennå? Skal dere vite kjønnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Emma!

Håper du har hatt en fantastisk helg! Det var jo bare flott vær nedover i Europa og så deilig med litt "sommer" da.

Må innrømme at jeg er ganske sliten etter disse dagene nå. Vi har gått, og gått, og syklet og GÅTT. Ha ha :ler:

Vi fikk iallefall med oss store deler av byen da ;). Men oj, så slitsomt det kan være å være på ferie :fnise:. Vel... Det var en vakker by og en veldig fin reise (selv om jeg kunne ønske jeg var utstyrt med mer energi..).

Håper Roma var helt supert! Og håper dere har har det bra :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellu.. :lete: Hvor er du?

Hihi, måtte bare mase litt på deg! Er så spent på å høre hvordan du har det?

Her er formen begynt å ta seg opp. En liten kul har kommet tilsyne også. :hjerte:

Håper alt er toppers! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imli

Innom og leser. Du har jo kommet langt nå, skal vel ha UL snart og greier. Spennende :)

Håper du har en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med deg?

Nå kan ikke jeg skjule hva som skjer lenger, uansett hva jeg har på meg av overdeler så legger de seg sånn "fint" på en ganske sentrert kul på magen.. Det er merkelig!! Har det begynt å vises på deg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss::vinke: Hei jenter :vinke::kyss:

Her er jeg igjen! Hyggelig at dere har vært innom dagboka mi.

Har vært i Roma den siste uka jeg, og uka før det var bare supertravel.

Roma var hektisk, opplevelsesrik, nydelig og fantastisk :Nikke: Vi har hatt en super kjærestetur, og kost oss med god mat og drikke, flotte opplevelser og hverandre :hjerte: Fikk shoppet et par vesker og masse deilige kroppspleieprodukter på taxfee'en :mrgreen:

I dag har jeg fått vasket en del klær og pakket ut ettter turen. Nå lader jeg batteriene på sofaen, i morgen er det jobb igjen - første dag på 4 uker!! Blir forhåpentligvis bra. Gleder meg masse, men gruer meg litt også tilfelle det blir mye å begynne i 100% igjen. Det blir mye å ta igjen fremover, og lange dager. Men jeg har vært i fin form i Roma (masse gode kafepauser underveis) og jeg håper det fortsetter.

Magen vokser :gravid: På noen av bildene fra turen ser jeg småtjukk ut, på andre ser man tydelig at det er baby-mage :fnise: Gleder meg til den vokser seg enda litt større.

Er 16+3 i dag og det er 2 uker igjen til UL :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...