Concertina Skrevet 18. april 2008 #341 Del Skrevet 18. april 2008 Grattis med 13 uker!! Du er akkurat 4 uker mer enn meg du! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. april 2008 #342 Del Skrevet 18. april 2008 for 13 uker! :-D Godt formen er stigende, håper det fortsetter den veien nå! :-D Koselig med svigers på besøk God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 18. april 2008 #343 Del Skrevet 18. april 2008 Så flott at formen er stigende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 18. april 2008 #344 Del Skrevet 18. april 2008 Gratulerer med 13 uker og stigende form . Tenk at du skal få en liten baby om ikke mange månedene . Gled deg, det er så fantastisk! God helg snuppa, og hils mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 20. april 2008 #345 Del Skrevet 20. april 2008 Hurra for passert 13 uker Håper du er i fin form. Kjedelig med spy-og diaresyke. Noe av det værste som finnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 20. april 2008 #346 Del Skrevet 20. april 2008 Synes ukene går fort her, jeg. :-D Artig! God søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 20. april 2008 Forfatter #347 Del Skrevet 20. april 2008 Heisann! Dagene går i rasende fart her synes jeg. Prøver å være så mye ute som jeg kan, så blir litt mindre KG da dessverre. Legen nektet meg å jobbe på enda to uker, så nå har jeg lange dager foran meg. Skal prøve å være ute, sove mer og samle krefter slik han ba meg om Synes det er forferdelig å være sykemeldt - føler meg jo stort sett ikke syk - men kjenner samtidig at kroppen synes det er deilig. Isspisingen går greit. Har klart 3 i dag Har nettopp vasket vinduene på soverommet. De var grusomme. Resten av leiligheten står også for tur, men det får bli en annen dag. Har så lyst til å gjøre det fint på soverommet om dagen, så lurer på å kjøpe nytt sengeteppe og nye puter for å gjøre det litt fint Mannen ser bare utgiftene med prosjektet, så får :slåss: litt her. Nå skal jeg surfe litt på interiørblogger her. Er så mye fiiiiint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. april 2008 #348 Del Skrevet 20. april 2008 Godt du synes dagene går i rasende fart, til tross for at du er sykemeldt! Det er utrolig gørr å gå og kjede seg, godt du slipper det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 21. april 2008 #349 Del Skrevet 21. april 2008 Fint at du har fått sykemelding når du ikke er i form. Is er nam. Gleder meg til isbilen kommer hit, skal ha ananas-split Tenk at du er over 13 uker, tiden går jo ganske fort. Håper du snart er helt kvalmefri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 21. april 2008 #350 Del Skrevet 21. april 2008 Regner med du har like fint vær hos deg som hos meg siden du får vært så mye ute Her har det hvertfall vært strålende sol i flere dager i strekk nå Og hagemøblene er endelig ute for våren! 3 :-D Namm.... Går det mest i saftiser eller softiser? Godt kroppen din får hvile nå. Viktig å lytte til legen vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 22. april 2008 Forfatter #351 Del Skrevet 22. april 2008 Godt du synes dagene går i rasende fart, til tross for at du er sykemeldt! Det er utrolig gørr å gå og kjede seg, godt du slipper det Jeg er kjempeglad for at sola skinner så jeg kan være mye ute. Jeg var livredd for å kjede meg da legen sykemeldte meg, men så langt har det gått veldig bra. Dersom det blir dårlig vær, har jeg dessuten en hel "to do"- liste over ting som skal gjøres her i heimen (legen tror jeg skal slappe av.... ) Fint at du har fått sykemelding når du ikke er i form. Is er nam. Gleder meg til isbilen kommer hit, skal ha ananas-split Tenk at du er over 13 uker, tiden går jo ganske fort. Håper du snart er helt kvalmefri. Ja, kvalmen ser jeg lite til om dagen. Merker jo at det hjelper å slappe av slik legen befalte meg, så jeg er litt takknemlig også Regner med du har like fint vær hos deg som hos meg siden du får vært så mye ute Her har det hvertfall vært strålende sol i flere dager i strekk nå Og hagemøblene er endelig ute for våren! 3 :-D Namm.... Går det mest i saftiser eller softiser? Godt kroppen din får hvile nå. Viktig å lytte til legen vettu Ja, hovedstaden har vært heldige med været i det siste. Helt nydelig Spiser mest pinneis, både saftis og fløteis. Softis har jeg ikke tordt å spise pga basiluskene som visstnok skal være i softismaskinene. Men jeg tok en liten bit av mannen sin her om dagen Klarte ikke dy meg - får jo så lyst på de få tingene man ikke bør spise... Har måttet ta et par skiver med leverpostei også. Var (typsik) det eneste jeg hadde lyst på da omganssyken var på retur og kroppen orket føde igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 22. april 2008 Forfatter #352 Del Skrevet 22. april 2008 ~13+4~ Våknet kl 5 i morges. Etter å ha ligget en time måtte jeg bare opp å ta ei skive. Nå sitter jeg her i sofaen og prøver å bli trøtt nok til å legge meg igjen... I går var en deilig dag. Var i byen og fikk handlet en del trengte ting. Kjøpte en liten bolero til å ha på utsiden av penkjolen jeg skal ha i konfirmasjoner og brylluper fremover. Og jakke på Zara - løs og god over magen Og en mamma-piratbukse på HM. Må si det var en rar greie å ta på mammabukser. Jeg har jo normalt kjøpe bukser som er litt romslige i bena og trangere i livet, men disse buksene var jo alt annet enn ettersittende i livet Følte at de datt litt ned, så må ha et belte under magen for at jeg ikke skal ende opp i trusa - hadde vært et syn Var innom jobb med sykemeldingene mine i går. Sjefen har alltid vært så søt og hyggelig, så må si jeg ble litt sjokket da hun virket småbitter for sykemeldingen min Hun kom med kommentarer som "dette var ikke så bra timing", "skjønner ikke hvorfor legene sykeliggjør graviditeter", m.m. Jaja. Det har vært en del stress for henne i det siste, men synes det var litt unødvendig å si. Man sykemelder seg jo ikke fordi man synes det er gøy.... Men hun klarer ikke få meg til å få dårlig samvittighet for lille Nurk :rødme: I dag er det også en del på programmet. Må få kjøpt en større BH (tihihi), veksle inn alle småpengene våre ( tror det er over 3000- juhu), se etter sko og spise mer is Bortsett fra puppene og magen har jeg ikke lagt på meg no særlig enda, og en kollega kommenterte at jeg har blitt tynnere i ansiktet - bare til å spise is altså Ha en god dag, snupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Alvildebrud- Skrevet 22. april 2008 #353 Del Skrevet 22. april 2008 Teit teit teit sjef! Om hun lurer på hvorfor du er sykemeldt kan du jo bare forklare at du rett og slett er syk! Gravid eller ei - hadde du vært dårlig og sliten under normale omstendigheter hadde du også vært syk... og sykemeldt. Nå har du i tillegg fler å ta hensyn til enn deg selv... Bra du ikke bryr deg om henne. Jeg spiser også mye is om dagen. Så deilig med sol og is, det gjør en jo helt lykkelig. :smile: Har magen vokst mye på deg? Åh så heldig da! her er det så vidt kommet til syne en liiiten mini kul. Den kom for noen dager siden, bare helt plutselig. Jeg gleder meg til å handle mamma-klær! Var det ikke morro å prøve?? Men du, bør man holde seg unna leverpostei? Det har jeg ikke hørt før. Hmmm. Da er jeg i trøbbel. Det er nesten det eneste jeg spiser om dagen... Høres ut som du har/får en herlig dag! Nyt disse dagene og tenk så lite som mulig på jobb. :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 22. april 2008 Forfatter #354 Del Skrevet 22. april 2008 Teit teit teit sjef! Om hun lurer på hvorfor du er sykemeldt kan du jo bare forklare at du rett og slett er syk! Gravid eller ei - hadde du vært dårlig og sliten under normale omstendigheter hadde du også vært syk... og sykemeldt. Nå har du i tillegg fler å ta hensyn til enn deg selv... Bra du ikke bryr deg om henne. Jeg spiser også mye is om dagen. Så deilig med sol og is, det gjør en jo helt lykkelig. :smile: Har magen vokst mye på deg? Åh så heldig da! her er det så vidt kommet til syne en liiiten mini kul. Den kom for noen dager siden, bare helt plutselig. Jeg gleder meg til å handle mamma-klær! Var det ikke morro å prøve?? Men du, bør man holde seg unna leverpostei? Det har jeg ikke hørt før. Hmmm. Da er jeg i trøbbel. Det er nesten det eneste jeg spiser om dagen... Høres ut som du har/får en herlig dag! Nyt disse dagene og tenk så lite som mulig på jobb. :smile: Hei snuppa! Da er jeg innom en tur før jeg skal ut i hagen og slikke mer sol... Jeg har vært og kjøpt større BH. Gjett hvem som ringte da jeg sto i prøverommet!? Sjefen!!! Hun hadde hatt så dårlig samvittighet etter i går og ringte for å unnskylde seg Veldig hyggelig gjort da. Det er nemlig veldig ulikt henne å oppføre seg sånn... Hun har nok hatt det tøft på jobb i det siste :rosasmil: Joda, synes at magen vokser her. Sikkert mest pga isen, så ingenting å stresse for hvis du ikke har fått enda Kjøpte en topp på HM for gravide i dag. Hvit og rød. Skikkelig søt synes jeg. Så på den i går også, men da hadde de ikke str. Mener å ha hørt at posteier skal man være forsiktig med...? Kanskje det er jeg som surrer... :klø: Nå ble jeg usikker her... Ha en fin dag du også, Alvildemor :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 22. april 2008 #355 Del Skrevet 22. april 2008 Skal man ikke spise softis?!!!! My GOD.... Da kommer jeg til å slite i sommer.... Jeg EEEELSKER softis!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 22. april 2008 #356 Del Skrevet 22. april 2008 Såvidt meg bekjent kan du fint spise leverpostei, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 22. april 2008 #357 Del Skrevet 22. april 2008 Ikke leverpostei? Aldri hørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 22. april 2008 #358 Del Skrevet 22. april 2008 Så bra at sjefen unnskyldte seg. Vi har en sjef som ikke er så positiv mot gravide. Det er litt slitsomt. Vi har forbud om å gjøre jobben vår som gravid siden vi kan bli utsatt for ukjente kjemikalier, og dermed så lager vi "problemer" for sjefen siden hun må finne oppgaver til oss. Ikke noe moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Alvildebrud- Skrevet 23. april 2008 #359 Del Skrevet 23. april 2008 Ja, så godt at hun ringte å unnskyldte seg :smile:. Man vil jo gjerne ha et fint forhold til jobben og sjefen (også etter at man er fedrig med graviditeten og permisjonen liksom..), og da hjelper det ikke å måtte ha dårlig samvittighet for at man er gravid... Så bra det ordnet seg! Åh, de har så mye fint på HM synes jeg. Høres veldig fin ut den du har kjøpt. Det er egentlig ganske bra å handle der nå, det trenger ikke å være topp kvalitet på mammaklær ettersom man ikke er gravid i flere år liksom. :smile: Love HM!Kjøper egentlig veldig mye der jeg, gravid eller ei... Kos deg i solen i dag! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 23. april 2008 #360 Del Skrevet 23. april 2008 Godt at sjefen unnskyldte seg, det er unødvendig med slike kommentarer og det visste hun nok, men når man er sliten og overarbeidet så er det vel lett at det kan komme... Men godt at hun i det minste har fornuft nok til å innse at hun gikk over streken Ang leverpostei så er det bare så spise på, men du bør ikke spise fiskelever, og det inkluderer posteier som Svolværpostei og Lofotpostei Håper du får en fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå