Gjest Reka Skrevet 13. april 2008 #321 Del Skrevet 13. april 2008 Du har jo nådd den magiske grensa!! 12 uker og 1 dag!! Håper du har hatt en flott søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 13. april 2008 Forfatter #322 Del Skrevet 13. april 2008 Er faktisk 12+2. Tickeren min henger en dag etter. God søndag, Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 14. april 2008 Forfatter #323 Del Skrevet 14. april 2008 :gråte: Huff, jeg har blitt sykemeldt ut uka..... Jeg bare gråter og har dårlig samvittighet... Men en del av meg er lettet også, for nå kan kroppen endelig slappe av..... Også hjelper det at det var legen som tok avgjørelsen og at jeg ikke spurte selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. april 2008 #324 Del Skrevet 14. april 2008 Det er nok sikkert bra, så får kroppen hvilt seg God-bedring-klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. april 2008 #325 Del Skrevet 14. april 2008 Så herlig med Roma-tur! Misunner dere Godt du er sykemeldt da, så får du slappet av Ikke ha dårlig samvittighet for det da, du trenger det og så må du passe på lillebaby nå vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 14. april 2008 #326 Del Skrevet 14. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 14. april 2008 #327 Del Skrevet 14. april 2008 Det skal du ikke gråte over.. Det er viktig å lytte til legen og etter dagboken din å dømme fra de siste dagene er nok ro og hvile noe det beste for deg nå Masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Alvildebrud- Skrevet 15. april 2008 #328 Del Skrevet 15. april 2008 Hei Emma, Ikke ha dårlig samvittghet for at du er sykemeldt . Formen bestemmer litt nå... du kan ikke gjøre så mye med hverken trøttheten eller kvalmen. Bortsett fra å vile... Du skal bare vite at det vil gi seg . Og at du snart vil få alle superkreftene dine tilbake. Har selv vært sykemeldt og er det delvis ennå. Kroppen er jo heeelt utslitt om dagen... Men, det er nok helt normalt :smile:. Og du.. Vi skal på kjærestetur samtidlig vi . Skal bli deilig med en skikkelig vårtur! ha en flott dag, og gooood bedring! Alvilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 16. april 2008 Forfatter #329 Del Skrevet 16. april 2008 Det er nok sikkert bra, så får kroppen hvilt seg God-bedring-klem til deg Takk takk, Reka. Kroppen er nok veldig takknemlig Så herlig med Roma-tur! Misunner dere Godt du er sykemeldt da, så får du slappet av Ikke ha dårlig samvittighet for det da, du trenger det og så må du passe på lillebaby nå vet du Ja, skal bli kjempedeilig med noen dager utenlands. Har aldri vært i byen, så jeg gleder meg veldig. Det er sant. Legen sa at kroppen fungerer annerledes når man er gravid, og at det eneste smarte var å ta det rolig. Takk, baby Det skal du ikke gråte over.. Det er viktig å lytte til legen og etter dagboken din å dømme fra de siste dagene er nok ro og hvile noe det beste for deg nå Masse Ja, Sim. Lille Nurk styrer kroppen min om dagen, så h*n er nok fornød der nede Ellers må jeg si at det er en liten lettelse for meg selv også. Har vært veldig sliten, og jeg har mange dager slitt med å komme meg gjennom dagene... Hei Emma, Ikke ha dårlig samvittghet for at du er sykemeldt . Formen bestemmer litt nå... du kan ikke gjøre så mye med hverken trøttheten eller kvalmen. Bortsett fra å vile... Du skal bare vite at det vil gi seg . Og at du snart vil få alle superkreftene dine tilbake. Har selv vært sykemeldt og er det delvis ennå. Kroppen er jo heeelt utslitt om dagen... Men, det er nok helt normalt :smile:. Og du.. Vi skal på kjærestetur samtidlig vi . Skal bli deilig med en skikkelig vårtur! ha en flott dag, og gooood bedring! Alvilde Nei, jeg har besgynt å forstå at det nok var lurt av legen på å insistere på å sykemelde meg. Men det satt langt inne - er ei sta jente ja Oj, skal dere også på tur? Hvor går ferden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 16. april 2008 Forfatter #330 Del Skrevet 16. april 2008 Hi, girls!! Å, fytti.. Trodde aldri jeg skulle bli så glad for sykemeldingen som jeg var i går. Sov dårlig natt til i går (også), og vet 5-tiden startet det Opp og Så var det en gang i timen utover dagen+diare.... Og jeg som er trangspydd Kan si det sånn at det var jeg ikke i går! Så det eneste jeg orket i går var å og . Orket hverken å se på tv eller slå på dataen. Rimelig støl i magen i dag ja! I tillegg har jeg blitt forkjøla! I dag er alt så meget bedre. Har nettopp fått meg en 2 1/2 times blund - deilig Og selv om jeg er forkjølet og har løs mage, har jeg sluttet å spy, og har klart å spise en del loff:) Det var en kort oppdatering herfra. Nå skal jeg rydde litt før mannen kommer hjem. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Alvildebrud- Skrevet 16. april 2008 #331 Del Skrevet 16. april 2008 Nei, jeg har besgynt å forstå at det nok var lurt av legen på å insistere på å sykemelde meg. Men det satt langt inne - er ei sta jente ja Oj, skal dere også på tur? Hvor går ferden? Vi skal til Amsterdam Har du vært der? Vi var i Roma for et år siden. Heelt fantastisk fin by! Og kjempefin for turister - man kan gå overalt. Trenger hverken buss eller taxi. Det er ikke en sånn diger by, selv om man skulle tro det. Veldig koselig, utrolig romantisk! Det er så mye å få med seg. Også mye fine butikker, om du våger deg inn i de "ekte" designbutikkene... Må jo nesten ta en titt. Selv gikk jeg fort ut igjen.... De har alle slags mulige shoppingmuligheter om du liker det da. Men det viktigste av alt er stemningen. Og maten... Mitt tips er å ikke planlegge for mye. Det behøver dere nesten ikke. Dere dumper borti det meste om dere bare tar en tur ut i gaten... (nesten da) Ahh, misunner dere som skal dit! :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Alvildebrud- Skrevet 16. april 2008 #332 Del Skrevet 16. april 2008 Uff ikke noe gøy å være så dårlig! Håper du snart blir bedre. Det er virkelig kjipt å ikke få i seg mat en gang . God bedring! Bare slapp av og nyt solen gjennom vinduet. Nå er det vår og du er helt sikkert snart bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 16. april 2008 #333 Del Skrevet 16. april 2008 Fortsatt god bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 16. april 2008 #334 Del Skrevet 16. april 2008 God bedring!! Lite som er så ille som å måtte spy hele tiden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. april 2008 #335 Del Skrevet 16. april 2008 God bedring, håper du blir fort frisk. IKKE ha dårlig samvittighet for at du er sykemeldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. april 2008 #336 Del Skrevet 16. april 2008 Uffda Det der hørtes helt forferdelig ut... Håper det hjelper å slappe av på sofaen og ta det med ro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 18. april 2008 Forfatter #337 Del Skrevet 18. april 2008 Vi skal til Amsterdam Har du vært der? Vi var i Roma for et år siden. Heelt fantastisk fin by! Og kjempefin for turister - man kan gå overalt. Trenger hverken buss eller taxi. Det er ikke en sånn diger by, selv om man skulle tro det. Veldig koselig, utrolig romantisk! Det er så mye å få med seg. Også mye fine butikker, om du våger deg inn i de "ekte" designbutikkene... Må jo nesten ta en titt. Selv gikk jeg fort ut igjen.... De har alle slags mulige shoppingmuligheter om du liker det da. Men det viktigste av alt er stemningen. Og maten... Mitt tips er å ikke planlegge for mye. Det behøver dere nesten ikke. Dere dumper borti det meste om dere bare tar en tur ut i gaten... (nesten da) Ahh, misunner dere som skal dit! :smile: Nope Ikke vært i Amsterdam, bare mellomlandet der. Åååå, når du sier sånne ting om Roma, gleder jeg meg enda mer til å dra. Blir så deilig å få være litt kjæreste med mannen igjen. Har bare dreid seg om gravidkroppen og sykdom her i det siste, så synes litt syne på han :love: Uff ikke noe gøy å være så dårlig! Håper du snart blir bedre. Det er virkelig kjipt å ikke få i seg mat en gang . God bedring! Bare slapp av og nyt solen gjennom vinduet. Nå er det vår og du er helt sikkert snart bedre! Bedring på vei her I går orket jeg å sitte på utekafe en god stund med kaldt drikke. Heeelt fantastisk etter å ha vært innesperret siden mandag. Men orket ikke gå no særlig da. Var utslitt etter en tur på butikken. Men det kommer seg! Fortsatt god bedring!! Takk :rosasmil: God bedring!! Lite som er så ille som å måtte spy hele tiden.... Hehe.. ja, blir litt slitsomt når man ikke har noe å kaste opp til slutt. Men myyye bedre nå God bedring, håper du blir fort frisk. IKKE ha dårlig samvittighet for at du er sykemeldt. Takk Uffda Det der hørtes helt forferdelig ut... Håper det hjelper å slappe av på sofaen og ta det med ro! Takk snille Knøttet. Sofaen har hjulpet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 18. april 2008 Forfatter #338 Del Skrevet 18. april 2008 Her er formen stadig stigende. Har sluttet å kaste opp, og har ikke diare mer :banantroll: Utrolig deilig! Men er ganske slapp enda da. Har ikke klart å spise no særlig, så kreftene har ikke helt kommet tilbake til kroppen enda. Men jeg drikker mye og spiser saftis, så snart håper jeg at matlysten også kommer tilbake :rosasmil: I går var en fantastisk dag Satt på en kafe rett ved her vi bor og koste meg med iskald eplemost og sorbetis og blader i solveggen. Var ubeskrivelig godt å få litt luft igjen etter å ha vært inne i nesten 3 døgn Senere i dag skal jeg til legen igjen. Da får vi se hva han sier om jobbing neste uke. Etter å ha vært syk denne uka, føler jeg meg litt pjusk. Men håper jo at jeg kommer i form igjen i helgen. Så vi får se hva som skjer... Svigers kommer på besøk senere i dag og skal overnatte, så jeg får gjøre litt her i heimen. Begynte så smått i går, men ble fort sliten, så får ta det i rolig tempo og ta gode ispauser underveis Gooood vårdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 18. april 2008 Forfatter #339 Del Skrevet 18. april 2008 13 uker i dag!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 18. april 2008 #340 Del Skrevet 18. april 2008 Gratulerer med 13 uker! Det er så deilig med disse dagene som har vært nå med Og det hjelper godt på humøret også! Håper du får en flott helg med mye -spising! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå