Gå til innhold

Estrella's dagbok


estrella

Anbefalte innlegg

Hardt skoleår var det noen som nevnte en gang for meg. Påbygg er hardt. Vel, her sitter jeg. Har fri en time til, har hatt fri de tre første skoletimene og...Resten av klassen har matte!

Dette er en unntaksdag da, for vi har egentlig naturfag på fredagene. Så sånt sett blir det kun onsdagene jeg ikke har skole omtrent.

Sitter på pc-en i biblioteket. Helsen skolen er utstyrt med mac, noe som er utrolig annerledes enn vanlig pc..Jeg skjønte ikke dritten i første omgang!

I dag må jeg kjøpe bursdagsgave, eller jeg kan jo gi penger, men det er så kjedelig, synst jeg. Skal i 18årsdag til ei venninne ikveld, salsa-kveld.

Men først skal jeg ha to timer norsk, handle gave, trene og så dit.

Har egentlig veldig få planer for imorgen, men kan hende jeg drar med meg broren min på 6 i svømmehallen..og på søndag skal jeg treffe ei med en liten bebis, som jeg da skal passe. Så trening på kvelden-hvis viljestyrken min ikke er for lav.

Blir spennendes å se om jeg faktisk klarer å manne meg opp til å trene ikveld :fnise:

God Helg!

Endret av estrella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Ja, det er faktisk en stund siden. Har ikke hatt så mye å skrive, men idag kan jeg komme med litt.. I helga har jeg vært i Oslo, sammen med M selvfølgelig :yvonne:

Da ble helga brukt på å ha det gøy, være med hverandre, kos, middag og selvfølgelig litt shopping til meg. Hun liker ikke shopping, men hun ble faktisk med inn på både Gina Tricot og Zara uten å klage..så lenge hun fikk lov å gå på en cd-butikk etterpå :gjeiper:

Bortsett fra det så har jeg fått meg "jobb" som støttekontakt. Det er jo en jobb, egentlig, får lønn, men det er jo mest fordi jeg synes slike ting er spennendes og det er noe jeg trives med. Ellers er det jo skole og skole og litt mer skole. Jeg ligger litt etter i sosiologi og sosialantropologi, ettersom jeg har det på egenhånd. Må sette av noen timer i uka nå fremover hvor jeg skal jobbe med det faget. Har prøve om 3 uker og de kapitlene vi skal ha prøve i er ganske store. Det er lett stoff egentlig, men mye.

Jeg skal også bli flinkere til å trene. Håper jeg. Satser jeg på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det visst total forandring. Ikke noen jobb. Ikke påbygg i stavanger. Ingenting. Jeg fant ut påbygg for meg idag ikke fungerer for meg i år. Jeg aner ikke hvorfor, men iallefall endte det ikke så bra.. Så jeg søkte på Grenland Folkehøgskole. Det er nær Oslo. Jeg vet ikke hvorfor der heller, men jeg innbiller meg at Oslo er tingen... Jeg kom inn der da, får mer informasjon fra skolen imorgen ang start o.l Det er forresten reiseliv jeg har valgt å gå. Gleder meg, blir spennendes! Det andre som er veldig genialt med skolen er jo at M bor faktisk ikke lenger vekke enn 1 time.. Litt nærmere enn 8 timer.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg vet det fortsatt er ei stund til, men jeg har startet å tenke på julegaver.

Jeg elsker å få gaver og jeg elsker å gi gaver, men jeg lurer alltid like mye hvert år på hva jeg skal gi.

Jeg prøver å ikke ha for lang liste til hvem jeg skal gi til, pga det er ikke nødvendig når jeg ikke har penger og når mine foreldre gir til familien "utenfor".

Så listen min ser slik ut:

Mamma og stefar

Bror 1(17 år)

Bror 2(16 år)

Søster 1(12 år)

Bror 3(7 år)

Bror 4(4 år)

Bror 5(6 år)

Søster 2(4 år)

Pappa og stemor

Kjæreste

Blir spennendes å se hva jeg skal gi, for i øyeblikket så aner jeg absolutt ikke.

Bror 2 elsker Metallica, så godt mulig han får noe slikt. Bror 1 er veldig opptatt av utseende. Søster 1 er ei skikkelig jåledokke og veldig opptatt av utseende hun også, så der tenkte jeg litt på en liten "spa-pakke", som inneholder body-skrubb, neglefil, neglelakk, body lotion, ansiktsmaske. Bror 3 og 4 tenkte jeg kanskje å kjøpe noe i lag til, et spill eller noe de kan holde på med ute. Bror 5 aner jeg ikke. Han er skikkelig gutt og elsker å mekke på ting, leke ute, sykle(bmx blant annet). Søster 2 er ei lita prinsesse, så jeg ender nok opp med å kjøpe en søt kjole e.l samt ei leke.

Søsken er egentlig ikke så vanskelig. En finner liksom alltid noe, jeg må bare satse på at jeg klarer å holde prisene litt nede.

Foreldre derimot. Vanskelig.

Kjæreste og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...