Gå til innhold

Estrella's dagbok


estrella

Anbefalte innlegg

:goodbye:

Her var det helt dødt jo, på tide med en oppdatering? :P Hvordan gikk det når du fikk besøk av M?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:goodbye:

Her var det helt dødt jo, på tide med en oppdatering? :P Hvordan gikk det når du fikk besøk av M?

Ja, fortell fortell!!!!!

Jeg aner ikke! :fnise: Jeg skal møte henne på torsdag, først er det Metallica-konsert på gang! Wee! Gleder meg masse(til begge deler altså) :jepp:

Jeg burde kanskje ha kommet med litt mer spennendes ting, men jeg er heøt ufattelig trøtt, har startet i ny jobb og slik, så er helt utkjørt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lat.Unnskyld, men de som har behov for å lese om oppdateringene, sjekk det her :ler:

edit: jeg har faktisk sett bort fra latskapen min og skrev det nedenfor istedenfor!

Endret av estrella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Leste og så at du også har vært på Metallica :)

Latskap er en dyd, forresten ( et slagord jeg har benyttet meg av ved gjentatte anledninger)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste og så at du også har vært på Metallica :)

Latskap er en dyd, forresten ( et slagord jeg har benyttet meg av ved gjentatte anledninger)

:ler:

Jeg vet :fnise: Den der latskapen har slått meg helt ut idag. Jeg ble vekket klokken halv 12, stod opp og daffet rundt i pysjamas helt til jeg gikk ned på rommet igjen og dro meg opp igjen når mamma kom hjem fra jobb. Hun så på meg og utbrøt et stort herregud og ba meg om hoppe i dusjen. Jeg har jo kort hår, så det stod til alle kanter, så klokken 3 kom det opp et lykketroll på kjøkkenet visst nok :fnise:

Nå skal jeg være flink og heller skrive det jeg burde ha skrevet istedenfor å sende en link :jepp:

Nå har det seg slik at jeg endelig har møtt M, til dere som ville vite. Jeg kom hjem halv 12 fra Bergen samme dag og hadde da vært våken hele natten omtrent, etter Metallica-konserten, så jeg gikk til sengs for en liten time. Tenkte jeg rakk det fint! Klokken 2 tikket det inn en melding hvor det stod at hun hadde kommet med toget.. Da var jeg absolutt ikke klar! Jeg stod i undertøyet med en mor som holdt på å dø av latter av meg som løp frem og tilbake og gnålte "hva skal jeg ha på meg?".

Klokken ble heldigvis ikke mer enn kvart over 2. M hold bare på med å le av meg som sendte melding etter melding "jeg kommer, jeg kommer..jeg bare fant ikke klær". Hun kunne ikke forstå hva det er med meg og klær. Jeg kan jo bare ta på noe liksom.. Vel, så enkelt er det ikke for meg :ler: Her må det vurderes, prøves og vurderes litt til, stresse etter smykke og armbånd og så finne ut hvilke sko passer til dette antrekket. Ikke minst må det matche :sjenert:

Jeg trodde det skulle være veldig skummelt å møte henne, men det var ikke det i det hele tatt. Vi pratet masse, lo og surret rundt i sentrum. Det var ufattelig gøy, men begge to var jo helt teite når hun skulle gå. :sjenert:

Det gikk altså veldig fint :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Lenge siden jeg sist var innom. Jeg har vel egentlig ikke så fryktelig mange oppdateringer, men jeg blogger mer enn hva jeg skriver her, så er bare til å sjekke ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har absolutt ingenting fornuftig å komme med, men nå har jeg endelig fått medlemskort hos Elixia. Pappa betaler 200 kr for familie-medlemskap der gjennom jobben sin. 200 kr liksom! Det er 300 kr billigere enn normal-prisen!

Det er ufattelig dyrt på Elixia, og ikke er de så bra, sånn sett. Jeg skjønner jo at de vil tjene penger og slik, men her nede hvor jeg går har de mistet et veldig høyt antall kunder når de skiftet navn fra Sports Club til Elixia og prisene bare steg .. Nå er det visst også rykter om at Jazzercise vil ut av Elixia. De var jo eget konsept her før, men nå når det har blitt så dyrt så mister de også folk. Derfor vil de ut igjen var det snakk om...for å få folk tilbake ..

Nå skal jeg bare dobbeltsjekke med faderen om at de er gyldig, slik at jeg kan starte å trene. Hvis de er så vurderer jeg å grave frem treningsutstyret hos mamma imorgen etter jobb og ta turen på en jazzercise-time klokken 18.00

Jeg burde nesten kjøpt nytt treningsutstyr, med tanke på sist jeg faktisk brukte dem. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært flink, synst jeg selv. Fikk endelig dratt raua i gang med treningen igjen. Så idag har jeg gått en "tur" på 30 minutter og trent fra 18.00 til ca.19(jazzercise).

Jeg er fornøyd hvis jeg klarer å trene 1 time et par ganger i uken, i og med at jeg er i bevegelse ganske mye utenom også. Jeg bruker som regel å gå istedenfor å ta bussen o.l :)

Det blir spennendes å se om treningen gir noen resultater :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Så flink du er og trener a gitt! Jeg vil og melde meg inn i et treningssenter, men som du sier så er det så utrolig dyrt!! Var medlem hos sats før, men jeg hadde ikke råd til det jeg!

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er og trener a gitt! Jeg vil og melde meg inn i et treningssenter, men som du sier så er det så utrolig dyrt!! Var medlem hos sats før, men jeg hadde ikke råd til det jeg!

Ha en fin dag! :klem:

Det er sinnsykt dyrt, egentlig. Heldigvis for min del, så får jeg det av faren min pga han betaler 200 kr for hele familien :jepp: Hadde det ikke vært for det ville jeg ikke ha trent på Elixia.

Idag har jeg en rolig dag og har dermed kun gått en liten time. Fant ut at jeg ville kose meg med melon og Privat Praksis idag :ler: Jeg føler jeg spiser hele tiden, men etter å ha tenkt meg om spiser jeg egentlig veldig lite...men jeg er jo mett og passer på å spise ei frukt, en grønnsak o.l hver tredje time hvis jeg ikke tar noe større måltid :gjeiper:

Idag fikk jeg det bekreftet, at det blir Oslo-tur på meg første helgen i september. Gleder meg utrolig mye! Jeg liker den byen..aner ikke hvorfor jeg liker den så mye bedre enn Stavanger. Stavanger er mye mindre, koselig plass og alt det, men Oslo er liksom Oslo :fnise: Da skal jeg få gå i Tusenfryd for første gang, har jeg bestemt meg for, uansett hva annet som blir sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Denne helgen har jeg proppet i meg masse usunn mat. Jeg blir helt kvalm av meg selv..det er ikke slik jeg skal spise liksom :sjenert:

Vel, det var nå kun ei helg og imorgen er det en ny dag. Nå starter også høstplanen på Elixia-herlig. Da kan jeg trene litt mer fritt, i og med at det er mer timer av det jeg liker å trene.

Jeg har også tenkt å se om jeg tør å svømme en dag i uken. Jeg har skikkelig fobi mot å gå i badetøy. Jeg har fått beskjed om at jeg er gal når jeg tenker slik. Men det er seriøst fælt å gå i badetøy- alle kan se alt. Æsj :sur:

Målet mitt er da å gå ned minst 10 kg-men jeg aner ikke hvordan. Uansett hva jeg har prøvd så beveger ikke vekta seg nedover. Den går heldigvis aldri opp heller, selv om jeg spiser masse drittmat. Så akkuratt det er jo greit, men jeg vil ha den ned. Jeg har vurdert å bruke penger på Grete Roede nettkurs, men jeg vet ikke om det vil fungere..så i første omgang skal jeg prøve en gang til på egenhånd. Trening 2-3 ganger i uken, svømming en gang i uken og spise sunt og variert. Jeg orker ikke å bli helt fanatiker når det kommer til å telle kalorier, karbohydrater osv...for når jeg først starter med det blir jeg helt tullete og tar helt av.

I morgen er det også første skoledag. *vil ikke, vil ikke, vil ikke*, men jeg har egentlig ikke noe valg. Det er siste året nå, så må vel bare gi det jeg kan og fullføre. Etter dette året står jeg mer fritt ...angående det å studere videre, flyttemuligheter osv.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet
Oi! Denne helgen har jeg proppet i meg masse usunn mat. Jeg blir helt kvalm av meg selv..det er ikke slik jeg skal spise liksom :sjenert:

Vel, det var nå kun ei helg og imorgen er det en ny dag. Nå starter også høstplanen på Elixia-herlig. Da kan jeg trene litt mer fritt, i og med at det er mer timer av det jeg liker å trene.

Jeg har også tenkt å se om jeg tør å svømme en dag i uken. Jeg har skikkelig fobi mot å gå i badetøy. Jeg har fått beskjed om at jeg er gal når jeg tenker slik. Men det er seriøst fælt å gå i badetøy- alle kan se alt. Æsj :sur:

Målet mitt er da å gå ned minst 10 kg-men jeg aner ikke hvordan. Uansett hva jeg har prøvd så beveger ikke vekta seg nedover. Den går heldigvis aldri opp heller, selv om jeg spiser masse drittmat. Så akkuratt det er jo greit, men jeg vil ha den ned. Jeg har vurdert å bruke penger på Grete Roede nettkurs, men jeg vet ikke om det vil fungere..så i første omgang skal jeg prøve en gang til på egenhånd. Trening 2-3 ganger i uken, svømming en gang i uken og spise sunt og variert. Jeg orker ikke å bli helt fanatiker når det kommer til å telle kalorier, karbohydrater osv...for når jeg først starter med det blir jeg helt tullete og tar helt av.

I morgen er det også første skoledag. *vil ikke, vil ikke, vil ikke*, men jeg har egentlig ikke noe valg. Det er siste året nå, så må vel bare gi det jeg kan og fullføre. Etter dette året står jeg mer fritt ...angående det å studere videre, flyttemuligheter osv.. :)

Et godt, men vanskelig tips er å holde deg unna vekta og heller måle nedgang i størrelse. Da ser du hvordan kroppen strammes opp isteden for å bli manisk på vekta. (det skal sies at jeg kanske ikke alltid er like flink til å følge egne råd, men det er ikke mindre sant for det...)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt, men vanskelig tips er å holde deg unna vekta og heller måle nedgang i størrelse. Da ser du hvordan kroppen strammes opp isteden for å bli manisk på vekta. (det skal sies at jeg kanske ikke alltid er like flink til å følge egne råd, men det er ikke mindre sant for det...)

Lykke til!

Vekten og jeg har et hat-elsk forhold :ler:

Jeg prøver å unngå den..men den er for tiltrekkendes noen ganger :sjenert:

(men jeg er faktisk veldig flink til å overse den):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

DRIT i (på om du vil) vekta!! Den er bare teit uansett! Gjør som bryllupsTwisted skriver her, sjekk heller størrelsene på klær. :Nikke:

Hatt en fin helg da? :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DRIT i (på om du vil) vekta!! Den er bare teit uansett! Gjør som bryllupsTwisted skriver her, sjekk heller størrelsene på klær. :Nikke:

Hatt en fin helg da? :smilbla:

Hvordan driter man i vekta :hakeslepp: ? Det er vel egentlig det jeg burde gjøre..så slipper jeg å bli helt skrullete når ting ikke vil være som jeg vil det skal være :ler:

Helgen har vært helt ok. Barneselskap-familieselskap og kino. Jeg er ikke så fan av de der familieselskapene, så jeg prøver alltid å rømme avgårde. Denne gangen nytta det ikke :ler: Søsteren min på 12 hadde så lyst å se Mamma Mia, så da fikk jeg sett den for 2 gang. Like morsom denne gangen som den første :jepp:

Når har skolen startet igjen og jeg må si, jeg var utrolig negativ i helgen. Da var alt "hvorfor skole?" og vil ikke-tone, men jeg ble positivt overrasket idag. Fikk timeplanen og vi slutter 13.45 hver eneste dag, samt jeg får mest sannsynlig fritak i matten(har den fra ifjor..tok det som ekstrafag), så da slutter jeg klokken 10.00 på onsdagene. Det tror til og med jeg at jeg kan klare :jepp:

Klassen var litt merkelig i første omgang, men de så nå egentlig ganske normale ut etterhvert(hvis man ser bort fra meg :ler: )..Så tror egentlig dette skoleåret vil gå fint, selv om det er et hardt 3 klasseår.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...