Gå til innhold

Estrella's dagbok


estrella

Anbefalte innlegg

Nah, mer hvordan hun er som person ogsånt :)

Jeg håper det funker:)

Slik å forstå, jeg er fortsatt nysgjerrig selv :fnise: , men ifølge horoskopet(jada, jeg leser horoskop :ler: ) så er dette mnden for å falle skikkelig for en person :jepp: Kjærlighetsbarometert var 6 av 6 hjerter :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik å forstå, jeg er fortsatt nysgjerrig selv :fnise: , men ifølge horoskopet(jada, jeg leser horoskop :ler: ) så er dette mnden for å falle skikkelig for en person :jepp: Kjærlighetsbarometert var 6 av 6 hjerter :sjenert:

Oioi! Det hørtes jo bare bra ut :-D

Hehe, du er ikke den eneste som leser horoskop! :sjenert:

Jeg tror faktisk det er noe i sånne horoskopting. De menneskene jeg 'klaffer' best med har faktisk samme stjernetegn som meg ;) Og det må bety noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følelser er noe av det vanskeligste som finnes for meg. Jeg er utrolig dårlig til å vise følelser og takle andre sine følelser. Jeg ser at andre føler, men jeg ignorerer dem som regel. Jeg føler også ting, men viser dem ikke.

Det er svakhet for meg å vise følelser, men det er enda verre å ikke kunne vise følelser.

Det at andre personer ikke tror jeg er følsom er fordi jeg har laget meg en usynlig vegg som hindrer andre å komme for nær. Den veggen stopper så mye mer enn kun følelser. Ingen trenger igjennom dem, ikke enda.

Det er tegn på svakhet.

Jeg er så redd for andre at jeg dermed beskytter meg selv bak denne usynlige veggen.

Hvorfor jeg er redd for andre er en helt annen historie, men at den har ødelagt mye for meg stemmer.

Skulle ønske jeg var modig. De om er modige er de som tør å vise når de er glad, når de er triste, når de er sinte. De som er modige tør å elske noen andre og la andre elske dem, til tross for at en kan bli såret.

Jeg tør ikke.

Jeg skjuler følelser. Der er jeg og søsteren min totalt forskjellige.

Hun er et følsomt menneske. Veldig følsomt menneske..

Hun strigråt når hun så Home & Away idag.

Hun gir klem uten bekymring.

Hun føler og viser følelser.

Hun tolker andre sine følelser og ignorerer dem ikke.

Hun er sterk. Hun er kun 11 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Fint skrevet, estrella! Men det at du ikke kan vise følelser tror jeg er tull. Når var sist gang du smilte? Når var sist gang du kranglet med noen? Når var sist gang du ble flau? Når var sist gang du lo? ... Nettopp. Folk er forskjellige, og at du ikke viser følelser i like stor grad som søsteren din gjør ikke deg noe dårligere. Dere er bare forskjellige.. og det er greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint skrevet, estrella! Men det at du ikke kan vise følelser tror jeg er tull. Når var sist gang du smilte? Når var sist gang du kranglet med noen? Når var sist gang du ble flau? Når var sist gang du lo? ... Nettopp. Folk er forskjellige, og at du ikke viser følelser i like stor grad som søsteren din gjør ikke deg noe dårligere. Dere er bare forskjellige.. og det er greit. :)

Det går jo sånn noenlunde greit, men jeg får heller ikke til å virkelig vise folk hva jeg føler, hvis du forstår? Jeg kan smile, men ofte av den grunn fordi det forventes at en skal være glad og fornøyd. Flau er et syndrom hos meg :ler: (når folk sier gode ting om meg til meg f.eks, så blir jeg flau og avfeier :ler: ).

Jeg vet jo at jeg har følelser, men jeg ofte får jeg ikke vist de..skikkelig!

Føler jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei! Mobilen min fungerer ikke. En feil fra Chess sin side ang. mobilnummeret. Så nå får jeg nytt simkort og nummer, i mellomtiden er jeg uten telefon!!

Det burde ikke vært så big deal, men for meg er det blitt det. Det er skikkelig uvant å ikke få nattameldinger, god morgen meldinger, mase-meldinger, masetelefoner o.l Jada, jeg er inni perioden hvor dette er "sååå søtt", mens venninna mi "du, det er på grensen til irritasjon med deg nå altså..". Jeg fikk heldigvis en lang telefonsamtale før mobilen min ble deaktivert! Jeg trodde jo at jeg hadde snakket i 3 minutter, men jeg så etter på at det var 33 minutter :fnise: Shit! Det er visst en grunn til at telefonregningen har blitt 1248 kr fremfor 260 kr som den pleier å være :sjenert:

Det eneste gjenståendes problemet mitt nå er at jeg får ikke lønn før august og hvordan skal den regningen betales? Jeg aner ikke, men men, den tid den sorg :) Nå når jeg får nytt nummer o.l så får jeg også 500 kr i gratis ringetid, pga det var kompensasjon eller noe sånt dritt..jeg tror de 500 kr hjelper godt på vei, i det minste blir regningen på 1000 kr fremfor noe annet, på neste regning vel og merke :sjenert:

Og hvem uttalte seg at "avstand betyr ingenting"? O_o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei, snikleser melder seg :) Innlegget du skrev om å ikke klare å uttrykke følelsene du sitter med og bygge opp en usynlig vegg for å beskytte seg selv traff meg midt i hjertet. Du satt ord på hvordan jeg føler det.

Det er visst en grunn til at telefonregningen har blitt 1248 kr fremfor 260 kr som den pleier å være :sjenert:

Skype? ;) Jeg har aldri brukt det, men det er jo gratis og rimlig praktisk vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, snikleser melder seg :) Innlegget du skrev om å ikke klare å uttrykke følelsene du sitter med og bygge opp en usynlig vegg for å beskytte seg selv traff meg midt i hjertet. Du satt ord på hvordan jeg føler det.

Skype? ;) Jeg har aldri brukt det, men det er jo gratis og rimlig praktisk vil jeg tro.

Hei hei! Å, utrolig koselig å se noen som gidder å lese :fnise:

Skype! Å, jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke har kommet på det! Det skal jeg seriøst få meg igjen. Må bare kjøpe sånn ting til å ha på hodet? Jeg har innebyd webcam, og den lyden suger ræv.. (hehe, utrolig bra ordforråd jeg hadde i dag)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav.. Følelsen av å være forelsket er merkelig! Jeg må virkelig si det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav.. Følelsen av å være forelsket er merkelig! Jeg må virkelig si det :fnise:

Merkelig følelse, ja, men veldig deilig også, eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig følelse, ja, men veldig deilig også, eller? :)

JAAA!!! :hoppe:

Jeg har aldri skjønt det, når folk har vært såå forelska..men nå skjønner jeg det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, M kommer til meg om litt over ei uke :jepp:

Jeg gruer meg veldig! Vi er jo ikke sammen eller noen ting, siden en vet jo ikke om ting stemmer i virkeligheten. Jeg prøver å ikke ha for høye forventninger, for jeg er så innmarri lei av skuffelse, men desverre klarer jeg ikke la vær. Hva om ting faktisk er like vidunderlig som jeg ser andre har det? Åå, jeg vil også ha det slik.

Men så hopper jeg plutselig over til "hva hvis"-tenkinga mi. Som regel handler den om meg, slik som hva hvis jeg er en skuffelse. Jeg fortalte det jo til henne da, og jeg hater virkelig når andre er smartere enn meg og forstår meg bedre enn andre, så da fikk jeg til svar at eneste grunnen til at jeg tenker slik er fordi jeg ikke liker meg selv. Det er jo faktisk veldig sant, hvorfor ville jeg ellers gå rundt å tenke teite ting hele tiden? Jeg holdt på ganske lenge med det der hva hvis, før hun blir oppgitt og sier at jeg må la vær. Jeg sa jeg skulle prøve, men at jeg kom til å bli verre dagene før :ler:

Hun vet faktisk veldig mye om meg og jeg om henne. Vi er blitt veeldig gode venner, men det betyr jo ikke at ting klaffer fordi om, oftest er det min feil, pga jeg har så sinnsykt lav selvtillit. Jeg har bestemt meg at jeg skal prøve å være flink og ikke tenke slik som jeg tenker, fordi jeg liker henne veldig godt, og hvem vet, kanskje det kan fungere, kanskje ikke.

Jeg satt å leste her på KG, om et bryllup. Det var så morsomt, å lese fra begynnelsen, før frieriet til kjolediskutering. Det virker veldig gøy å være forlovet og forberede seg til slike ting!?

Over til noe helt annet, jeg satt og leste i VG, jeg er virkelig glad for at jeg ikke er mann og skal til urolog med testikkelproblemer. En lege i Romania kappa av penisen til en mann, ved en feil riktignok. Stakkar mann da?! Det kan umulig være koselig å våkne til. "Sorry, eh, vi bomma litt og du har ikke penis lenger, men se positivt på det, vi er dømt til å gi deg 4 millioner kroner".

Jeg hadde virkelig hoppet i taket hvis jeg fikk 4 millioner av den skaden :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Jeg satt å leste her på KG, om et bryllup. Det var så morsomt, å lese fra begynnelsen, før frieriet til kjolediskutering. Det virker veldig gøy å være forlovet og forberede seg til slike ting!?

Bare vent, før du vet det har du kommet dit du også! :)

Det blir spennende å finne ut hvordan det fungerer mellom dere når hun kommer på besøk! Kan huske hvordan det er å kjenne på den spenningen, selv om det begynner å bli noen år siden for min del! Lykke til!!

Og sånn så det også er sagt, det er faktisk veldig modig å ha sagt noe om legning, selv om det ikke er full åpenhet enda. Alle er forskjellige når det kommer til det, det trenger ikke å være påstemplet for alle fra begynnelsen av og resten av livet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå måtte det skiftes avatar bilde her, frem til nå hadde jeg Lady Angellyca. Vokalisten i Forever Slave, men jeg synst hun er bedre som gotisk modell enn sanger :fnise: Nå er det Agnete Kjølsrud som står for tur, vokalisten i Animal Alpha, et av Norges beste liveband må jeg si. :jepp:

Animal Alpha- live med sangen Fire

Animal Alpha definerer seg visst nok selv som groovy hardrock :tommelopp:

Jeg skulle ønske jeg var på Hove 08, for der var de, blant mangen andre bra, men hei, jeg skal jo på Metallica og de er bare bandet over band :fnise:

Jeg er ikke fan av Metallica nei.. Broren min er og helt gal etter dem, så snakk om sjalusi når storesøster kom hjem med Metallica billett til seg selv og ikke han :lur:

Neste uke skal jeg av alle ting til dyreparken. Da skal jeg og lillesøster rocke hele tømmerrenna. Jeg tror ikke hun er helt klar over hva tømmerrenna er, men hun sier nå at hun skal bli med. Enhver fireåring tør jo å ta den ifølge henne :jepp:

Ellers så suser og duser livet avgårde. Jeg lever tydeligvis i min egen boble, alt annet daffer forbi meg :ler: ..men jeg har faktis fått med meg at bestevenninna mi har fått unge! Han heter Kevin, er født klokken 01.17 den 2 juli. Han er 47 cm lang og 3144 gr. Han er riktignok 2 dager prematur(født noe å 20 dager før termin). Han er bare helt utrolig søt og bestevenninna mi er utrolig flink! Snakk om å bli voksen på et blunk. Partyjente til de grader og nå 17 år gammel mor. Hun har jo verdens beste kjæreste da, som er veldig omsorgsfull og koselig, men det var ikke helt planen å bli foreldre enda, for verken hun eller han. I tillegg til å ha en god kjæreste(de er samboere nå) så er hun heldig med å ha en støttendes mor. Min mor og hennes er like gamle(37år) og jeg fikk beskjed at hvis jeg ble gravid så var jeg død! Ta det med ro mamma..Jeg har null intensjoner om det :ler:

Bortsett fra akkuratt det at livet mitt suser og duser avgårde og at jeg lever i min egen boble skjer det ikke så mye. Sommerferie, sol og høy temperatur. Håper det holder seg resten av sommeren! Snart starter jobben, noe jeg kan med hånden på hjertet si at jeg virkelig ikke vil. Det er så ufattelig kjedelig, men heldigvis kun fire uker, før jeg mest sannsynlig starter i en annen, fast jobb. Den andre er heller ikke store greiene, ei heller mer spennendes, men mer penger, noe som er greit når jeg visst nok har et høyt forbruk(ifølge sikre kilder, slik som min mor) :fnise:

Planen er også å få rompa i gir og ta seg en tur til Tusenfryd! For der har jeg aldri vært, men det innebærer litt jobbing først, i og med at det koster meg en del å dra dit, men jeg har funnet ut at å bestille hotell gjennom coop hotell kupp så koster det "kun" 1 398 kr for to netter :jepp:

Og sånn så det også er sagt, det er faktisk veldig modig å ha sagt noe om legning, selv om det ikke er full åpenhet enda. Alle er forskjellige når det kommer til det, det trenger ikke å være påstemplet for alle fra begynnelsen av og resten av livet! :)

Nja, jeg føler meg ikke så utrolig modig da :gjeiper:

Endret av estrella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å nå er jeg utrolig glad!!

Jeg skal på Sonata Arctica i november!!!!!! Ahhh! Klarer nesten ikke å la være å glise når jeg skriver det. De er steinbra! Billettene koster kun 300 kr, og de spiller 1 november på rockfeller!

Det er litt morsomt egentlig, for M skal bli med meg, og hun liker ikke den musikken en gang. :fnise: Det blir flere folk og, men er ikke helt sikker på hvem. Vi blir sikkert en gjeng som tutler oss avgårde på toget til Oslo :jepp:

Så fikk jeg endelig takk i brukerid og passord til Vigo, så det viser seg at jeg kom inn på Jåttå, som var førstevalget mitt. Ble litt imponert da, 60 plasser og 600 søkere :ler: Så da blir det studiekompetanse på meg gitt! Jeg slipper matten jeg :lur: Tok den i år, så da skal jeg heller ha internasjonal engelsk tenker jeg. Resten må ha matte, siden de ikke hadde tilbudet om å ta matte i år(jeg gikk på privatskole).

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så ufattelig "bored". Herregud!! Jeg skal treffe ei venninne idag, men ikke før halv 7. Skal handle inn til middag og se private practice hos henne ikveld. Det blir morsomt! Må bare huske å sjekke når bussen går :jepp:

I mellomtiden har jeg absolutt ingenting å gjøre på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så ufattelig "bored". Herregud!! Jeg skal treffe ei venninne idag, men ikke før halv 7. Skal handle inn til middag og se private practice hos henne ikveld. Det blir morsomt! Må bare huske å sjekke når bussen går :jepp:

I mellomtiden har jeg absolutt ingenting å gjøre på!!!

Prrrff... Du har jo KG ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prrrff... Du har jo KG ;)

På det tidspunktet fant jeg ikke noe spennendes her inne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...