Gå til innhold

Robinson 2007

Meaty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Øyrådet ble vanskelig for det gule laget (husker aldri hvem som er nord og sør, jeg!), for de fire som var igjen, følte seg veldig sammensveiset. Linni fikk 3 av stemmene, selv stemte hun på Gunnar. I sine siste ord til laget sa hun at hun hadde lært veldig mye og fått tre kjempegode venner. Alle var ganske triste over at hun gikk ut. Det ble ikke valgt ny kaptein (sikkert fordi det snart blir sammenslåing).

Ah, så det var Linni som ble sendt hjem. Jeg trodde nesten det skulle bli Gunnar. Takk for sammendrag, Abraxas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Alice og Isak. Peter er forsåvidt flink han og, men jeg får hetta av denne "alle damene har lyst på meg" holdningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinduskarmen

Jeg synes Peter er helt grusom! Han gjør jo ikke noe annet enn å slenge med leppa, og da bare om de feite late damene. Ja jeg forstår irritasjonen, men det går da ann å oppføre seg for det? Jeg blir helt kvalm av oppførselen hans og håper han ryker fort som f...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å hate Peter og håper han blir leeeeenge :)

Ellers synes jeg det var litt synd at Linni måtte gå. Må innrømme at jeg hadde voldsomme fordommer mot henne i begynnelsen, men hun virker som en sympatisk jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers synes jeg det var litt synd at Linni måtte gå. Må innrømme at jeg hadde voldsomme fordommer mot henne i begynnelsen, men hun virker som en sympatisk jente.

Enig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinduskarmen
Jeg er helt enig i at Linni virker sympatisk, men HVORFOR må hun gjøre til stemmen sin så sykt??!!!

Hun gjør den ikke til. Har du ikke hørt henne synge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette klarte ikke jeg å lese ut av programmet når Linni ble stemt ut:

1. Hvorfor gikk du ut?

- Jeg måtte faktisk tvinge de andre til å stemme på meg. Ingen ville det, så det ble mye tårer i Øyrådet. Grunnen var at jeg tenkte så mye på bestefaren min, og i tillegg var både jeg og legene litt bekymret for helsen min. Gikk ned 10 kg og misten mensen, så jeg var ganske tynn. Ser ikke bort i fra at jeg kunne ha vunnet, men jeg gikk ut med hodet hevet og ville aldri vært opplevelsen foruten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinduskarmen

Vi får jo se bare en brøkdel av det som skjer der, og det ser mye bedre ut på tv at ting er litt mer dramatisk enn det egentlig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, han Peter har jo helt psykopatiske trekk... Det er pause nå, håper virkelig ikke han kommer tilbake. Snakk om å være barnslig og splitter pine gal i en boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Næmmen helsike da!! :kjefte: Peter kommer inn igjen! Hvorfor får han lov til å holde på med den mobbinga? Kalle Alice stygg og feit og at hun lukter vondt osv.. Går det ikke an å ha litt folkeskikk?

Både jeg og mannen går bare og venter på at han skal klikke fullstendig. Han kan ikke være helt mentalt stabil den mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...