Meaty Skrevet 30. november 2007 Forfatter #161 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Jeg tviler på at Alice kommer til finalen. For på reklamen for søndagens episode, sitter Bente i finalen og sier "Jeg syns ikke de er noen verdige vinnere." Og det ville hun aldri sagt om Alice. Jeg håper at dette er noe TV3 har gjort for å forvirre oss litt, det kan jo hende at Bente ble spurt om f.eks. hvorfor hun stemte på visse deltakere ved tidligere utstemminger? Bare en tanke altså...ren ønsketenkning kanskje, for jeg VIL at Alice skal vinne! Endret 30. november 2007 av Meaty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amles Skrevet 1. desember 2007 #162 Del Skrevet 1. desember 2007 Noen som vet som vinner, og kan legge det i en egen tråd som "spoiler"?? Såå nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 2. desember 2007 #163 Del Skrevet 2. desember 2007 Nå er jeg spent!!! Gleder meg vanvittig til klokka blir åtte! Robinson har alltid vært årets store høydepunkt for meg når det gjelder reality Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amles Skrevet 2. desember 2007 #164 Del Skrevet 2. desember 2007 Er det siste episode i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 2. desember 2007 #165 Del Skrevet 2. desember 2007 Ja det er da finalen så jeg regner med det :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. desember 2007 #166 Del Skrevet 2. desember 2007 *Sitter foran TV'n* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 2. desember 2007 #167 Del Skrevet 2. desember 2007 Neineinei!!! "jeg har aldri tent et bål før nå" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 2. desember 2007 #168 Del Skrevet 2. desember 2007 Må være tidenes "dårligste" finale. Blir vanskelig for de andre å velge nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 2. desember 2007 #169 Del Skrevet 2. desember 2007 jaja, den minst verdige vinneren i mine øyne Selv om jeg er enig med de andre at hun alltid er positiv og blid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2007 #170 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg synes det var greit nok at hun vant, hun virker jo hyggelig. Synes Anne Grete og Vibeke virker litt surere. Men jeg hadde håpet på Alice. Ingen av dem (utenom Alice) var vel egentlig noen Robinson-mennesker. For øvrig så Vibeke helt annerledes ut med håret utslått og sminke på. Og satt han fyren nederst til høyre naken med en kokosnøtt på penis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #171 Del Skrevet 2. desember 2007 jaja, den minst verdige vinneren i mine øyne Selv om jeg er enig med de andre at hun alltid er positiv og blid Enig med deg. Og satt han fyren nederst til høyre naken med en kokosnøtt på penis? Jepp, jeg måtte se to ganger, trodde jeg hadde fått nakne menn på hjernen og at jeg så syner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. desember 2007 #172 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg likte Ann Kristin mye bedre som person enn Anne Grethe, så sånn sett var jeg glad det var hun som vant av de to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 2. desember 2007 #173 Del Skrevet 2. desember 2007 Var det ikke litt rart at Peter verken fikk si noe før jentene kom, eller stille spørsmål til dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 2. desember 2007 #174 Del Skrevet 2. desember 2007 Var det ikke litt rart at Peter verken fikk si noe før jentene kom, eller stille spørsmål til dem? Sikkert klipping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 2. desember 2007 #175 Del Skrevet 2. desember 2007 Og satt han fyren nederst til høyre naken med en kokosnøtt på penis? Ja, helt kokko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 2. desember 2007 #176 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg kjente jeg fikk litt angst av at han satt med beina godt spredt! Skrukken er ikke såååå fin å se p å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2007 #177 Del Skrevet 2. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. desember 2007 #178 Del Skrevet 3. desember 2007 Når det først ble de 2 i finalen, så syns jeg rett person vant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 3. desember 2007 #179 Del Skrevet 3. desember 2007 Var det ikke litt rart at Peter verken fikk si noe før jentene kom, eller stille spørsmål til dem? Kanskje noen vennlige sjeler har spart oss for uttalelsenen hans. Når det først ble de 2 i finalen, så syns jeg rett person vant. Enig i det, men Alice hadde fortjent det mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. desember 2007 #180 Del Skrevet 3. desember 2007 Enig det Kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå