Gå til innhold

Eowyns lille "bort fra forumet en stund"-hule;)


Eowyn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Heeei!

Så lenge siden sist jeg har vært her...Litt travelt om dagene siden jeg passer en jente på Emils alder....

Nå er det matetid for pjokken ,men jeg LOVER å komme innom senere og skrive en liten oppdatering + hilsener i gjestebøker!

STOR klem fra meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Heisann og hoppsann!!

På tide med litt oppdateringer her!! :wink:

Alt bra her i gården, ting ser ut til å begynne å ordne seg for meg og sambo...Håper det ihvertfall...Men han har fått klar beskjed om at blir det noe mer tull nå, så flytter jeg. Siste sjanse altså. Så for å få litt alenetid og nye omgivelser, så har vi bestillt oss tur til London i slutten av april. Det blir en barenfri langhelg, det blir nok godt. Kommer nok til å savne Emil noe grøsselig, men han skal være sammen med bestemor og kose seg så da klarer jeg nok å slappe av. Og jeg gleder meg så vanvittig til å komme til London, har aldri vært der før. Sambo har vært der, så han får være guide. Sitter på nettet og prøver å finne ut av hva vi skal gjøre...Må nesten ha en liten plan, for man får jo ikke med seg alt på 4 dager uansett.

Emil har det supert. Vokser og trives og er blitt skikkelig stor gutt. Han var 1 år 23.februar, dagen ble feiret med kaker, ballonger og masse pakker. Tror han storkose seg.:)

Han tok sine første små skritt 5.februar, det var stort. Han har drevet på og stått alene en stund, så balansen er kjempebra. Men så er det det å få bena stablet framfor seg da, og det er ikke like enkelt. Men vi prøver på nytt og på nytt, og han er så flink at!

Han er veldig pratsom, og skal vise oss alt som er i stua, ute, på kjøkkenet osv. "der,der,der,der"- det går i ett.:) Han har lært seg forskjellige ord som fly, lys,ball,bade og klokke...Han vet hva det meste er, så når vi spør om f.eks. hvor ballen er så ser han etter den og peker på den når han får øye på den. Så flink at, mammaen er stolt. :ler:

Det er dårlig med radiografjobb for tiden her i nord, men jeg har søkt på en jobb på en nyoppstartet designmøbel-butikk, og skal på intervju imorgen. Jeg har fått delvis ja da, men jeg er likevel spent på hva hun dama sier imorgen! Kan nesten ikke vente til jeg får min egen inntekt, er lei av å snu og vende på hver krone før jeg kjøper meg en genser...

Vel, dette var dagens oppdateringer!

Håper alle har det bra, stoooor klem fra Eowyn :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Så fint å høre fra deg igjen! :)

Positivt at det går bedre med deg og samboern din igjen - kanskje det kan ordne seg for dere! :hoppe:

Tenk at Emil er 1 år allerede, så fort tiden flyr. Så gøy at han har lært å gå og kjenner igjen ord - de er jo så skjønne i den alderen, så nysgjerrige og lærevillige! :hjerte:

Ønsker dere en GOD TUR til London - håper dere får kosa dere masse!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Hei på deg vennen :)

Håper det går bra med deg og dine!

Skylder deg fremdeles en mailoppdatering jeg. Skal gjøre mitt beste i helgen :D

Ønsker deg i første omgang en god natt og riktig god helg, og klem fra meg til lillegull : - )

Vi snakkes :vinke:

Kjempeklem fra meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hei og hå!

Oi, jeg er jammen ikke noe flink å oppdatere lengre...

Får ta det igjen nå!

Her går det bra, skurrer fremdeles litt mellom meg og sambo dessverre. Skulle ønske at han kunne innse hva oppførselen hans kan føre til, men han må vel se det med sine egne øyne for å forstå det...

Nå skal vi til London om 3 dager, håper det hjelper litt på. Forandring fryder.... Jeg gleder meg utrolig masse, går med sommerfugler i magen, og kanskje litt reisefeber! :-)

I tillegg har vi også bestillt sydentur i agust sammen med min søster og hennes familie. Jeeeeeeee! Har gått og lengtet LENGE etter sydentur, så det blir deilig. Vi skal til Platanias på Kreta, det skal visst være kjempefint der. Så 27.august bærer det avgårde til varmere strøk!! Vi reiser jo på den varmeste tiden, så jeg er litt spent på hvordan ungene reagerer på varmen. Vi får passe på å bade mye!!

Jeg er fremdeles arbeidsledig, den jobben på Bolia var bare oppskrytt, i tillegg løy hun som skulle ansette noen for meg. Det var MYE mindre arbeidstid enn jeg ble fortalt først, så det ville ikke lønt seg i det hele tatt.

Men nå har jeg inne et par søknader til røntgenavdelingen, og det skal visst bli enda et par vikariater ledig snart. Så nå må det krysses fingre her!:)

Nå skal jeg og Emil ut i sola, vi har et nydelig vær her i Bodø for tiden. Han har det forresten bare bra, nå har han lært seg og gå og ræser rundt hele tiden. Full fart fra morgen til kveld, men det er bare gøy. Litt slitsomt da, men det må man tåle med små barn i huset. Han er en skjønn gutt!!!!!:)

Klem fra Eowyn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA :hoppe: Endelig en oppdatering fra den kanten og. Så bra at det går bra med deg til tross for at det er litt skurr på samboerforholdet. Emil er vel blitt stor gutt kan jeg tenke meg. Så herlig at de vokser til og blir mer aktive, men det skjer da så alt for fort :cry:

Kos deg masse i godværet!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei!!

Nå er jeg sliteeeeeen!!!! Bena er helt mørbanka etter London-turen. :ler: Vi har gått og gått...og gått og gått. Har fått med oss utrolig mye på kort tid, så jeg er veldig fornøyd. Shoppa har jeg også fått gjort....Tør nesten ikke sjekke kontoen min nå! :-)

Bortsett fra at sambo greide å lage dårlig stemning stort sett hver dag, så hadde jeg det fint. Jeg prøvde å overse suringen hans og bare nyte turen. Men det er klart, når han gjentok hver dag at jeg skulle flytte ut når vi kom hjem, så er det ikke så lett å bare holde humøret oppe...Jeg tenkte at turen skulle gjøre oss og forholdet godt, men han begynte å kjefte og smelle og si utrolig mye stygt for ingenting! Han ble til og med sur fordi jeg ikke tok et glass rødvin med han! JEG LIKER IKKE RØDVIN, og etter 4 år sammen burde han fått det med seg! Neida, det var så UMODENT! Hallo i luken...Men nå skal jeg ta affære, og så skal jeg flytte ut. Så skal vi se hva han sier da...Jeg orker ikke å være sammen med den humørsyke, maktsyke og kranglesyke fyren lengre, jeg merker at jeg er helt på bånn nå. Så nå må jeg gjøre noe drastisk her!!

Ellers så har vi fått barnehageplass til Emil, 100%. Det er så bra, for det er skikkelig vanskelig å få barnehageplass her oppe...Så det er gode greier. Gleder meg sånn til å se lille gutten min igjen, har savnet han veldig disse dagene. Besteforeldrene kommer kjørende med han senere i ettermiddag, håper de ikke blir så sene.

Nå er det på tide med litt utpakking og vaskings av klær, er vel bare å sette igang.:)

Skal komme med flere oppdateringer om turen senere!

Stooooor klems fra meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Så flott at du har hatt en fin tur - til tross for dårlig selskap...

Tror du gjør lurt i å flytte jeg - virker ikke som om dere har det sunneste forholdet nei, og jeg syns ikke du skal bruke mer tid på noe som tydeligvis ikke er bra. Du fortjener bedre enn det! :kose:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...