Gå til innhold

Eowyns lille "bort fra forumet en stund"-hule;)


Eowyn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann vennen :D

Tusen takk for hyggelig prat i dag og flotte bilder av Emil :)

Det var veldig koselig å snakkes, og du gir super og verdifull info om radiografyrket.

Takk skal du ha :blomst:

Vi pratas!

Nattaklem :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Nå er vi nettopp kommet fra Sarpsborg, har vært å kjøpt meg en nydelig kjole på "streets of London".

Det er en ballkjole da, i og med at vi drar på en del fine tilstelninger gjennom sambo's jobb.

Den er i lys beige. Overdelen er brodert, og med stort skjørt. Er tyll under slik at skjørtet står skikkelig ut. Er så elegant atte. Gleder meg til å bruke den!!!!

Ellers så nyter jeg fridagene opp mot eksamen. 3.juni skal jeg opp til muntlig, gleder emg ikke noe særlig akkurat, men det skal bli godt å få den unnagjort. Og da er jeg FERDIG UTDANNET!!!!!!!!!!!!!!!! :P

Det blir bra.

Men nå er det en liten tass som gråter her.:)

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen høres flott ut!

Sikkert nydelig på deg :Nikke:

Lykke til med eksamen den tredje..

Huffameg..

Får helt vondt i magen av å tenke på muntlig eksamen..

:kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Sitter å leser til eksamen, men unte meg en liten pause for å oppdatere dagboken min litt!!!!

Har eksamen i morgen, gruer meg litt, men gleder meg mest til å få den overstått. Det er muntlig,så det er ihvertfall fort gjort...Så er det bare å krysse fingrene for at man står da!!

Igår var vi på kontroll + vaksinering med Emil. Gutten vokser i en rasende fart! Nå har han blitt 7130 gram, og 63,5 cm. Er helt utrolig så fort det går.

Vaksineringen gikk meget bra. Emil var eneste babyen som ikke begynte å gråte. ::stolt mamma::, selv om det er fullt lovlig å fele noen tårer når man får sprøyte! :-)

Han bare så ut som om han bestemte seg for IKKE å gråte. Han ble jo helt rød i ansiktet da, lille tøffingen. Men han hadde jo på seg supermann-body,så da måtte han jo leve opp til det da! :ler:

Nei,jeg får sette igang med lesingen igjen.... :klaske:

See you later. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for sist :)

Ønsker deg lykke, lykke til med muntligen, og tvi tvi!

Dette klarer du kjempefint :D

We snakes, vennen : - )

Klem, D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Gratulerer så mye, det var moro at det gikk bra! :) Og jeg syns du skal være ekstra stolt over deg selv, nå, Eowyn! Du har jo tross alt en liten gutt som krever mammas oppmerksomhet titt og ofte, og det er jammen tøft gjort av deg å fullføre skolen når du har så mye annet å henge fingrene i!

Flink er du, Eowyn!!!

Ville bare titte innom for å si hei og god helg til dere alle tre!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bare så ut som om han bestemte seg for IKKE å gråte. Han ble jo helt rød i ansiktet da, lille tøffingen. Men han hadde jo på seg supermann-body,så da måtte han jo leve opp til det da!

:ler:

GRATULERER med overstått eksamen..

Håper alt står bra til !?

Beklager at jeg er så dårlig til å gi lyd fra meg fortida...

Blir bedre når jeg kommer i gjenge igjen!

Klem Jinx :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Her kommer det en natt hilsen til deg.

Håper du har hatt en bra lørdag og at søndagen blir en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan dere tro jeg gleder meg!!!

Om ikke så lenge kommer Diva og samboeren hennes på besøk,det skal bli så koselig! Spennende å treffe henne for første gang. :-)

Så nå skal jeg rydde og ordne litt her før de kommer.

Gleeeder meeeeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med bestått eksamen! Skal du bare kose deg med gutten(e) din(e) framover nå da? Herlig. Skal si Emil vokser masse...Holder jo på å bli så stor atte :-D Gledeer meg til det er jeg som har en liten gutt eller jente å følge opp. Synes det er veldig spennende nå, men også litt skremmende. Det blir jo veldig nytt da :o

Håper du koser deg med besøk av Diva og sambo. Får selv snart besøk av ei venninne og samboeren hennes, så vi har rydda og ordna litt her vi også :ler:

Ha en fortsatt fin søndag

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :-)

Tusen takk for koselig hilsen i dagboken min :)

Håper du og Diva får det kjempekoselig. (det gjør dere sikkert :) )

Ønsker deg en strålende uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åeeeh...svært så fort en dumper ned på andre sia her da! :ler:

Takk for kos hilsen Monja og Aniola-fisken!!

Det var kjempekoselig å ha Diva og hennes kjære på besøk. 2 veldig trivelige mennesker!!! ENDELIG fikk jeg møte Diva-vennen. :-)

Nå har vi kjøpt oss ny sofa, slik ser den ut:

http://www.skeidar.no/sk_visprodukt.asp?I=...&Type=0&Search=

Og så er det en tilhørende stol og pall. Stolen var det ikke noe bilde av,men pallen kan dere se her :

http://www.skeidar.no/sk_visprodukt.asp?I=...&Type=0&Search=

Så da får vi 7 sitteplasser, pallen er stor nok til 2. Gleder meg veldig t il å se hvordan den blir i ny-leiligheten vår i Bodø, der skal vi ta oss råd og tid til å pusse opp siden vi skal bo der en stund.

Vi tenkte å male veggene i en lignende farge som denne:

http://jotun.iscgnet.com/visualizer.asp?CS...ender=301^DV^QM

Fargen heter "Nora".

Det blir veldig spennende, jeg gleder meg!!! :P

Klems fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var en kjempetøff sofa. Den blir helt sikkert fin i den nye leiligheta deres. Og den fargen du har tenkt på er også kjempefin. Lyse fine vegger er et must synes jeg. Når flytter dere? Du har sikkert skrevet det et sted, men jeg kan vel ikke si at jeg er veldig oppdatert akkurat nå :oops:

Håper du får en fin dag, Eowyn!

Kos deg masse med prinsen din!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Stilig sofa, Eowyn! Og så moro å pusse opp da, gitt - jeg bare storkosa meg når jeg holdt på med farge- og møbelvalg i fjor høst!

GLED DEG! Det er så moro med noe nytt! :)

Ha det fint!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Har du mye å gjøre for tiden, vennen? :)

Håper dere har det fint alle sammen - GOD HELG, nå nærmer det seg! :)

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...