Gå til innhold

Eowyns lille "bort fra forumet en stund"-hule;)


Eowyn

Anbefalte innlegg

Stakkars pia :trøste:

Hva i all verden er det som går av han da ??

Skjedde forandringene etter at dere flyttet ?

Er det hans hjemsted ? Ditt ? Begges ?

Kan jo være noe der..

Jeg blir så sint når jeg leser at han kalte deg hore !?

Å at han ville dna testes da !?? :evil:

Skjønner ikke at du holder det ut jeg..

Du har all min sympati !

Tenker på deg :klem:

Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære, kjære vennen min!

Har ikke vært innom dagboka di på ei stund, og jeg blir så utrolig lei meg på dine vegne når jeg leser... :-(

Vet ikke helt hva jeg skal si jeg...men jeg må virkelig si at jeg skulle hatt lyst til å si denne samboern din et par ord. :-x

Voksne mennesket - kalle folk for hore!?? Og at han vil ha dna-test...ja, jeg har rett og slett ikke ord.

Jeg skjønner frusterasjonen din - og det er jo tydelig at dere trenger å rydde opp i saker og ting, men det er sikkert ikke lett...

Uff, ble trist jeg nå...Det er jo ikke sånn det skal være da...dere skulle jo ha det så bra dere nå... :roll:

:trøste:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jinx, Kverula og ¤Arwen¤, tusen takk for koselige hilsener...Det varmer virkelig! Og tusen takk for kjempefin mail Jinx!!

Har kjøpt meg togbillett hjem nå, så nå drar jeg og besøker foreldrene mine noen dager. Blir ikke lett å forklare hvorfor jeg og Emil kommer alene, men de må jo få vite om dette de også...Det blir bare vanskelig å skjule fasaden, de kommer sikkert til å se på meg at noe er galt. Så er jo jeg av den typen som tar lett til tårene da! Og da har jeg ihvertfall ingen unnskyldning for ikke å forklare hva det er! :-? Men bare det å komme seg litt bort å få tid for seg selv skal gjøre godt. Kanskje sambo også kan ta den tida til bruk for å finne ut hva han virkelig vil. For å være helt ærlig, så ser jeg ikke akkurat for meg bryllup nå nei. Og da tror jeg ikke han har så mye å si...Om han sier nå at vi skal få dette til, så kommer jeg ikke til å tro han...Har hørt den alt for mange ganger før uten at det funker.

Men mest av alt tenker jeg på Emil, han skal slippe å vokse opp meg foreldre som krangler. Har opplevd det selv, og det unnder jeg ingen!! Så nå skal vi bare kose oss noen dager og leke masse. Skal ta han med ut i det fine høstværet og krabbe i gresset.:)

Dere er noen flotte jenter, er så GLAD I DERE!!!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :klem:

Syns det er veldig fornuftig av deg å ta en tur hjem. Det blir sikkert ikke lett å skulle forklare situasjonen, men husk at de hjemme hos deg støtter deg uansett! De vil ditt beste, og du trenger noen som støtter deg nå.

Håper at samboern din får tenkt seg om litt mens dere er borte, og du likeså.

Bryllupstankene syns jeg dere skal legge på is med en gang - ikke vits i å bruke tid og energi på å bekymre seg for det nå - dere må finne ut av ting først og fremst. Det at bryllupet blir avlyst i første omgang bør jo ikke bety at det ikke kommer til å bli noe av det i det hele tatt - hovedsaken er jo at dere finner ut hva dere vil med hverandre, ikke sant?

Jeg håper du og samboern din finner ut hvorfor ting har blitt som de har blitt!

Håper at besøket hos familien din vil gjøre deg godt, Eowyn!

:klem:

Hilse skjønne Emil fra meg...

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Tror du gjøre godt av å reise litt bort jeg. Kan være greit å få litt oppbakking hjemmefra tilfelle ting ikke bedrer seg med det helt første.

Håper du får en fin tur iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: :klem:

Synes det er helt forferdelig at du skal ha det sånn, vennen.

Du fortjener så mye bedre!

Tenker det blir bra å være hjemme litt jeg, at dere får litt tid for dere selv og at du bare konser på deg og Emil :)

Har sendt deg en liten mail,- håper den kom fram.

Ønsker deg en gooood søndag og gi en klem til lillegutt fra meg :)

Stor klem, D : o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem::blomst::klem: :blomst_opp: :klem::blomst::klem: :blomst_opp: :klem::blomst::klem: :blomst_opp: :klem::blomst::klem: :blomst_opp: :klem::blomst::klem: :blomst_opp: :klem::blomst::klem: :blomst_opp: :klem::blomst::klem: :blomst_opp: :klem::blomst::klem: :blomst_opp: :klem::blomst::klem: :blomst_opp: :klem::blomst::klem: :blomst_opp: :klem::blomst::klem: :blomst_opp: :klem::blomst::klem: :blomst_opp: :klem::blomst:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei på dere!

Så kos å se at dere tenker på meg... :-) Godt å vite!!

Har hatt en laaaaang ferie hjemme, først en uke "hjemme" og så en uke på hytta. Har jammen gjort godt! Føler meg nesten som et nytt menneske. :plystre:

Feiret bursdagen min den 11.oktober sammen med familie og gode venner, er en god stund siden sist jeg har gjort det! Blir vel sånn når man bor litt langt unna. Så det var megafestlig, masse kaker og pakker!!

Emil har storkoset seg, tror faktisk han merker "stillheten", at det ikke er noe krangling rundt ørene på han...Og det unner jeg han så mye!

Det blir nok slutten på forholdet dette, tror ikke jeg holder ut det der mer. Det blir for mye krangling og diskusjoner dag ut og dag inn, og ikke minst mistanker og skjellsord fra hans side. Har funnet ut at det er jeg jammen for god til!!

Men jeg ser ikke så mørkt på det å bli alene, tror jeg har litt godt av det nå.... Selvfølgelig er det trist, ikke minst for Emil sin del sånnsett! Men jeg tror alle parter får det best uten all kranglingen...

Har nettopp kommet hjem jeg, så jeg må få pakket ut litt klær og sånt. Skal legge ut noen nye bilder av Emil.:)

Stor klem fra Eowyn!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...