Gå til innhold

Eowyns lille "bort fra forumet en stund"-hule;)


Eowyn

Anbefalte innlegg

Hei og hå!!!

Tenkte nesten jeg måtte lage meg min egen dagbok jeg også. :P

Sitter her og titter ut på finværet, tror jamen jeg skal sette meg litt ut i sola og nyte de siste timene den er oppe idag. Blåser litt, men pytt, jeg er jo nordlending. " Eg ha jo vøre ute ein vinterdag før" :ler: . Har allerede fått brunfarge etter noen timer i vårsolen, var så gøy da en klassekompis kommenterte det og lurte på om jeg hadde vært i utlandet i praksis!! :ler:

Har jo nettopp vært i en to måneders praksis på en røntgenavdelig, var godt å komme litt bort fra skolen, men det var jammen godt å komme tilbake på skolebenken igjen også! Rart det der....Forandring fryder får jeg vel si.... :briller:

Har vært en liten tur i Svinesund idag (Harrytur... :ler: ), har handlet snop så det rekker! Skal lage påskeegg til venner og familie, er litt gøy å gi bort når jeg kommer hjem på besøk.

Og så skal jeg bli tante snart, min søster har faktisk termin idag! Men har ikke hørt noe enda, så nurket ligger vel inni magen å koser seg enda, venter vel på varmere vær ute før hun plopper ut. :ler: Blir spennende å se om hun kommer før jeg reiser hjem til påske!!

Nei,nå må jeg jammen ut i sola, men jeg håper dere tar dere tid til å skrive en liten hilsen i dagboken min da, er så kos å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei snuppelura..... :D

Så koooselig at du også har fått deg dagbok da.. Så kan jeg skrive hilsener til deg også...

Vi koser oss med dagbøker.

Takk for koselig PM.. Skal svare snart, må bare hjelpe sambo littegranne først... :ler: ( hjelpesløse mannfolk vettu... hehe, neida.)

Så heldig du er som har soool.. Vi har sånn halvoverskya her idag, så vi må vel gå oss en tur tenker jeg...

Vel, ha en flott dag videre da vennen....

Stoooor klem til deg fra meg...

Skusla :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Skusla. :wink:Hihi, disse mannfolka,disse mannfolka... :ler: Men oida, nå ser jeg at jeg har lagt dagboken min inn på feil plass!!!! :o Det må jeg få en mod.til å fikse. Blir så svimmel av denne vårsola :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Eowyn!

Så koselig at du har fått din egen dagbok da. Har venta på den jeg. Skal bli kjempegøy å følge med på hva som skjer her inne :D

Åh, du skal bli tante?!? Termin idag? Det er jo bare så spennende da. Vi har og en liten tante/onkel gutt på 4 mnd og de er jo bare så skjønne da. Håper du lar oss få vite så fort som bare det. Krysser fingre og tær :D

Skulle bare innom å si "HEI" :vinke: før middagen jeg :D

Stor klem til deg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så spent selv, men har enda ikke hørt noe, så jeg regner med at hun vil kose seg litt lengre der inne før hun kommer ut. :ler:

Nå har jeg sittet ute en god stund, været er jo helt nydelig!! Er så godt å kjenne solen varme, da får jeg ordentlig sommerfølelse!

Nå skal jeg om samboeren ut å gå en tur, ble så rstløs av å bare sitte stille. Skal gå ned til en innsjø i nærheten her, det er så fint der! Er så godt å komme seg litt ut, spesielt sammen med typen....Bare prate og kose oss. :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Og nå som jeg endelig klarte å flytte dagboka til RETT plass, ja så er det vel på sin plass med en liten hilsen også :)

Ha en fin søndagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, grattis med dagbok.

Surfer meg rundt en tur før jeg skal se gone in 60 seconds med angelina :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVINSER INNOM FOR Å SI NATTA TIL DEG...

Så kjekt at du har fått dagbok, da blir det enda en å si natta til.. Å det er kost.. ( du kan godt få være med på pengetreet vårt du også hvis du vil.... SE: Diva og min sin bok.... :Nikke: )

Husk å slukke lyset når du går for dagen.... :D

Natta da vennen min... Sov godt å drøm søtt! :kysse:

*Slukker lyset her inne og ser at alt er i orden for natten*

Stor klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, har hatt en kjempefin dag idag!!

Skal slukke lyset etter meg før jeg legger meg ja :wink:

Takk for alle koselige innlegg jeg har fått i dagboken min!!!

Natta allesammen!!!! :P

Store klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei, Eowyn!

Koselig å se at du har fått dagbok! Kommer til å stikke innom deg framover!

Ønsker deg en god natt og ei fin uke! :D

Klem til deg fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Kos å se at du følger trenden med dagbokskriving:D Det er godt å vite at du vil hamre ned noen memoarer du og :)

Skal du bli tante ? (asså, skjønte det da, men "a figure of speach...")

Så hyggelig da! Det kan jeg tenke meg blir spennende :)

Skal hamre ned noen ord og sende de per email til deg nå før jeg tar kvelden... Uffe.... nå er det back to school. Men det er ikke lenge til påsken :D Hurraaa!

So long snuppa!

Vi snakkes :D

Stor klem fra Diva :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter!

Takk for superkoselige innlegg!!

Har fri fra skolen idag, har en haug med skolearbeid å gjøre ferdig før påske.... :Gjesp:

Ute skinner selvfølgelig sola like mye som igår, så jeg blir vel lokket ut på verandaen etterhvert som solen komer rundt på den siden.

Går fremdeles og venter på telefon fra dem hjemme, men s¨langt har jeg ikke blitt tante.

Diva, har visst glemt å fortelle det :wink: .

Så nå skal jeg gå løs på å skrive et lite foredrag og senskader og tidligskader ved ioniserende stråling!! 8) Og deretter blir det en innlevering om kommunikasjon og samhandling.. :veldigsur: *Gjeeeesp* Dette kan bli en veeeldig lang dag... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei vennen.

Her kommer jeg, hoppende glad og fornøyd inni boka di for å øsnke deg en goood dag og lykke til med lesinga.

Så koselig å bli tante da.. Jeg er tante til to rampunger.. Den ene er ti og den andre tre.. De er verdens søteste ( men det sier jo alle tanter... :ler: )

Håper søstra di slepper å gå for lenge på overtid da........

Her skinner solen idag.. Så jeg må ut en tur på altanen tror jeg... Pakke på meg å sette meg ved solveggen å kose meg..'

Stor klem fra meg... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh!! Ikveld kommer jeg ikke til å få sove!! :hoppe: Søster har rie hvert 5.minutt nå, og har begynt å få åpning. Så da er vel fødselen igang om ikke så lenge!!! Dette blir spennende altså. Gleder meg sånn til å komme hjem i påsken å se mitt aller første tantebarn...Er helt på gråten jeg nesten, dette er stort :P .

Har nettopp hatt besøk og sett film, "Dragonfly". Den var kjempefin, samtidig som den var litt skummel og overraskende. Anbefales på det sterkeste.

Har fått gjort endel skolearbeid nå, er godt å få litt unna før påskeferien. Men føler at jeg ligger så langt etter likevel...Er så mye jeg har gått glipp av mens jeg var hjemme i begravelse, som jeg må ta igjen...Huff, det er litt nedtur å tenke på. Men det er heldigvis om stråleterapi, og det er ikke noe jeg kommer borti på en stund, har ikke tenkt å videreutdanne meg til det. Ikke enda ihvertfall! :wink:

Ha en fortsatt fin kveld allesammen, nå skal jeg å kose litt med gutten min, som skal på en 3-dagers øvelse imorgen.. :( Liker ikke disse øvelsene jeg...

~Klem fra Eowyn til alle dere~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

OJ, så spennende!!!

Vet hvordan det er, jeg er tante til to stykker. Er veldig spesielt når søster skal ha barn for første gang og man blir tante.

Gratulerer!!! (litt på forskudd) :wink:

Kos deg med gutten din. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Kjempespennende ja.

Er den lille født når jeg skriver dette, kanskje?

Jeg blir nok mor før jeg bli tante, tipper jeg. Både jeg og sambo er førstefødt. Vel, min bror er jo 22, men noen kjæreste har han enda ikke funnet. Sambos søstre blir 11 og 13 i mai, så der bør det ikke dukke opp noen tantebarn med det første nei.

Ha det fint da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

God morgen, Eowyn!

Nå er jeg spent - er babyen kommet, tro? :D

Jeg er heller ikke "ekte" tante, men jeg håper jo at søsteren min får noen små snart! Men i følge henne er det leeeenge til, så jeg får smøre meg med tålmodighet.

Ønsker deg er fin vårdag, Eowyn! :D

Klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...