Gå til innhold

Eowyns lille "bort fra forumet en stund"-hule;)


Eowyn

Anbefalte innlegg

ÅÅÅÅÅH!!!! :sinna:

Nå er jeg så møkka lei av all hakkingen og klagingen inne i forumet! At noen ikke har andre ting å gjøre enn å slenge dritt etter andre...Blir så oppgitt at fy flate.......Like før jeg kutter ut KG, for slikt er bare så utrolig barnslig og idiotisk at jeg ser ikke vitsen med å skrive noen innlegg om visse folk bare skal komme å bitche....

*sukker oppgitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I could not agree with you more..... :evil:

Er så lei av hakking, suring, klaging, bebreidelser... Ja alt.. :frustrert:

Det blir ikke noe koselig å være her når det er mer slike innlegg, enn koselige, hyggelige, seriøse innlegg

Håper bare det bedrer seg snart.....

Takk for koselig hilsen i dagboka mi vennen.. Så du har kost deg i påsken?? Så kost å hilse på familie og særlig når det er ett nytt familiemedlem til stede.... :D

Tenker hun var nydelig!

Nå er det bare to dager til jeg reiser på ferie, så jeg kommer til å ha ett opphold fra KG.. Blir rart det, men jeg håper stemningen er bedre når jeg kommer tilbake...

Vel, sengetid.. Sov godt da vennen, håper alt er bra med deg!

Stor klem fra meg.... :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

En grunn til at jeg egentlig er litt "glad" for at jeg de siste dagene har hatt begrenset tid til KG: Da rekker jeg bare å sjekke de trådene jeg abbonerer på, samt enkelte andre småting. På den måten ser jeg jo ikke alle de sure klage/hakketrådene :) (nå mener jeg ikke at jeg unngår ting jeg burde ta tak i med sletteknappen min altså, men bare rett og slett at tiden ikke strekker til, og da gjør den ikke det :) )

Ha en fin dag da! Det ville være trist om du forsvant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei og god morgen!

Enig i at det er litt vel mye negativt her til tider...Men så er det jo så mange flotte mennesker og fine innlegg og da, som gjør det verdt å være her!

Nå er jeg her på oppdrag for vår kjære feriefarer Skusla! Hun reiser til Gardermoen og videre til sydligere strøk om en liten stund, og skulle sende deg en hilsen før hun dro - men så ble det no' krøll med postinga hennes, og hun bad meg fortvilt om hilse deg fra henne!

Samtidig som jeg er innom, vil jeg ønske deg en fin dag og en deilig helg!

En klem fra Skusla og en fra Kverula :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det. Å, fikk ikke sagt hadet til henne da.... :cry: Får gi henne en ordentlig velkomst når hun kommer tilbake da!!!! :P

Nå skal jeg ut å jogge meg en tur i duskregnet, skal bli deilig!!! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

()"*"()

(- , - ) ZZZ

---(")--(")---

Hysj! Det er bare meg

som legger en god og varm

dyne over deg, så du ikke

blir kald i natt. Ha en god natt!

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*snufs* :grine: Den var søt!! :P Ble helt rørt jeg!!!! Takk for den Monja... :D

Idag er jeg værsyk...Ser ut av vinduet hvor både snø og regn høljer ned....Halloooooo!!! Nå skal det jo være varmt og sol, jeg var så klar for sommeren jeg nå. Hadde jo lagt bort vinterklærne mine og greier....Vel, fortsetter det sånn, så er det vel bare å lete dem fram igjen da.....Merkelige greier, at det været ikke klarer å holde seg stabilt!

Jaja, hadde nok ikke fått så mye tid til å være ute uansett! Er vaskedag idag, mor og svigermor kommer imorgen så da må det være skinnende rent og ryddig her! :P Får i tillegg besøk av et vennepar ikveld. Vi skal se "Platoon", gleder meg til filmen. Har hørt mye bra om den, men har aldri tatt meg tid til å se den. Er eeeegentlig ikke den største fansen av krigsfilmer, jeg synes det er så vondt å se på....Samtidig som de er interessante! Jeg bruker alltid å si til typen min som er i forsvaret at "er det virkelig det der du vil jobbe med"?!!? Håper han aldri blir nødt til å dra ut i noen krig....Det er en veldig skremmende tanke....

Ja, så er hun som plaget meg så mye før starta opp igjen...H****** kvinnfolk altså, hva er det som aldri får henne til å gi opp å prøve å ødelegge mellom meg og samboeren? I tillegg går hun i klassen hans....Driver å lyver til meg om alt mulig rart, og skryter av hvor kos hun og typen min skal få det når de blir stasjonert på samme plass til høsten... GRRRRRRR :evil: Har så lyst til å gi henne ordentlig grisebank!! Tenk, hun har type selv, og så holder hun på slik...Men så har hun jo rykte på seg for å være en ganske løssluppen jente da.....Er mange som kan rekke opp hånden hvis de blir spurt om de har ligget med henne....

Men jeg stoler 100% på sambo, og vet at ingenting av det hun sier er sant. Men det at hun i det hele tatt bare våger....Da blir jeg sinna da!!! :evil:

Ellers så har Eowyn det bare bra idag, har nettopp sett på en liten filmsnutt av mitt nydelige tantebarn! :P

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg, Eowyn!

Innom for å si god natt jeg...og så får jeg lese om den BITCHA som driver å prøver å ødelegge mellom deg og typen! ER DET MULIG! Hadde dette skjedd meg, så hadde jeg fillerista ho! MAKAN!!?? :o

Men det virker som om du tar det med ro - og det er bra! Ikke la henne ødelegge for dere!

Nå er det på tide å legge seg, så jeg sier god natt og ønsker deg en fin uke, jeg!

Godnattaklem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooooooood Moooooooorniiiing KG! :P

Idag ser det ut til at solen kommer hit til østfold, puh.... :enig_animasjon: Så slapp jeg å lete fram vinterklærne igjen. :ler:

Jada, det kan man si, makan til oppførsel kan man lete lenge etter. Men jeg tror faktisk at noen morer seg ved å ødelegge for andre......Jeg sa at det ikke gikk noe særlig inn på meg, men tror dere ikke jeg hadde et aldri så lite mareritt om det inatt??? :sjokk: Drømte at den bitcha gjorde alt i sin makt for å ødelegge, og så fortalte hun typen min mange løgner om meg, og han trodde mer på henne enn meg!!! Åh, gjett om jeg var glad da jeg våkna.....Ganske stressa og sint da ja, inntil jeg forstod at jeg faktisk bare hadde drømt... :roll: Det går nok mer inn på meg enn jeg tror.

Har sånn halvveis angst for at de to skal til samme plass til høsten...*grøsse*....Men jeg vet jo at han ikke liker henne på noen måte, og at han er forbanna fordi hun har gjort så mye faenskap mot oss!! Men av og til tar bare tankene og følelsene overhån..."hva om...tenk om...hva hvis hun...." Åh, irriterende!! :sinna:

Men nå skal jeg prøve å ikke tenke på det! Skal heller gå en tur ut å få meg litt frisk luft. Tenkte å dra til butikken å handle inn litt varer før besøket kommer...

Eeehhhm...Skal jeg skrive handleliste ifall det er noe på den som ALLTID er nyttig å ha?? :ler: Neida, jag bare skojar. :ler:

Stor klem fra Eowyn :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei vennen

En kjempe kjapp hilsen fra meg her i PR.. Har det travelt, for jeg faller ut snart..

Har det helt super bra her, og har skrevet ett innlegg paa Personlig Meldinger hvor dere kan lese hvordan jeg har det.

Haaper alt er bra med deg vennen. Saa snakkes vi snart.

Savner dere masse.

Stooooor klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

:ler:Jeg så den om handlelista di... :wink:

HEI EOWYN!

Håper du har hatt en fin dag - østfold-regnet til tross...

Jeg har holdt meg innendørs jeg...Liker ikke regn! :x Håper sola skinner på oss i morgen igjen!

God natt til deg, snuppa! :D

Kleeem til deg fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diva

Hei snuppa!

Faderullan ta den "#¤¤%/&/# bitcha som føkker opp ting! Jeg hadde gitt henne en solid på trynet DE LUXE ! Makan til pakk ?

Jeg skjønner hvorfor du er frustrert og urolig,- men typen din har nok sitt på det rene uansett :) Du har nok rett i at endel mennesker ELSKER å ødelegge for andre og være ekkel. Det skulle vært skuddpremie på dem!

Jaja. Nok om det.

Tusen takk for lang og hyggelig mail :D

Skal sende deg en om ikke lenge : - )

Er bare litt treig fortida og har 1000 plager....:x

Zo long, vennen :D

Stor klem fra Diva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!! :P

Ja, nå har jeg hatt besøk i 4 dager, og enda skal de være i 4 dager til. :) Er kjempekos med mamma-og svigermor besøk. Har vært myyyyye på shopping, og har fått masse klær og ting av dem... :oops: De er så snille at. Er jo godt å bli litt bortskjemt av og til...

Har hatt en kjempefin dag idag. Har vært på festningen i både fredrikstad og halden, og selvfølgelig har vi vært på "harry-tur" i Sverige... :ler: Har kjøpt masse snop, brus og kjøtt!

Ja, er så kos med besøk atte.

Ellers så har jeg og mamma handlet sommerblomster og plantet i bedet mitt, så nå er det kjempekos å sitte ute. Kjøpte også idag to ute-lykter for å ha lys i, gleder meg til å prøve dem ikveld. :blunke:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, ble så forbanna idag...GJETT hvem som kom bort hit og skulle hilse på moren til typen....Ja, hvem andre.... :evil: Hun har kanskje hilst såvidt på henne en gang for lenge siden, svigermor kjente henne ikke igjen engang.... Men neida, her kommer hun bort og prøver å være såååååååå hyggelig og bla, bla, bla....... :evil: Åh, tror nesten jeg kom til å fly i øynene på henne, men klarte å kontrollere meg. Men det er jammen ikke lett det nei!!

Ellers går det bare bra med meg, håper dere allesammen også har det bra.

Tusen takk for koselige meldinger Skusla, Diva og Kverula!!!

Klem fra Eowyn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halla berta :D

Hvordan går det? Tenkte plutselig på at kan vi ikke samle sammen alle du kjenner på KG og dra og banke den h******s kjærringa? Hadde vært artig det.. 8) har en meget ond dag i dag.. :ler: pleier ikke å være sånn men.

Leiligheten er nesten klar til tapetsering, veldig deilig å se at ting begynner å ta form. Hvordan går det med deres? Kommer dere dere helskinnet gjennom papirmøllene i militæret? (Tror de har folk ansatt bare for å gjøre livet vanskelig for alle som har noe med de å gjøre :o ) Stå på så får du det nok som du vil.

Var på jentetur forrige helg og hadde det supert, har fortsatt ikke kommet meg helt, så tror jeg skal legge meg og slappe av litt, må jo se hvem som går ut i BB i dag, men det er vel en stund til.

Take care

Stor klem fra L. :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja kanskje det...Ikke så dum ide. Skulle sett trynet hennes om vi dukka opp en hel gjeng og bare skremte vannet av henne. :ler: *kjenner den lille djevelen sniker seg opp på skulderen min :evil: * :ler: Passe på å få med oss videokamera da så har jeg et minne for livet!!! :kgblunk:

Har hatt en knallfin dag idag, nydelig vær og bytur med besøket. Fikk shoppet litt idag også gitt! :Hehe: Er alltid gøy det...

Fikk det for meg idag at jeg er helt NØDT til å begynne å slanke meg!!! Helt nødt....Så nå skal jeg begynne å trene nesten hver dag, og skal bli flinkere med å passe på hva jeg spiser...Hmmm....Føler meg skikkelig ekkel nå, vet ikke helt hvorfor....men ned i vekt skal jeg iallefall!!! :blunke:

Har fremdeles ikke hørt noe fra militæret ang.oppussing...Er j***** irriterende, tror nesten jeg må ta en telefon dit og be dem om å få ut fingeren....Men som jeg alltid har sagt ting tar tid i forsvaret!!!! Gleder meg iallefall til vi kan få pusset opp stua, er lei av den gulfargen her nå... :veldigsur:

Men nå tror jeg jammen at jeg skal køye, sto opp tidlig idag og lagde frokost til mamma og svigermor. Må jo skjemme dem litt bort da... :wink:

Natta da....

Klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

God morgen Eowyn!

Ser du har tatt med gjestene dine på sightseeing i Østfold! :D Det er flott på festningene nå om våren, ikke sant?

Du, jeg har ikke fått med meg hvor du er fra - er det noe du vil opplyse uvitende meg om? (FRITT valg, altså!)

Håper du og gjestene får en deilig helg! :D

Klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Eowyn (ble det rett? Jah...)

Så du har besøk i helga du? Har også besøk av mine foreldre, men de bor ikke hos meg. Det hadde nok blitt litt trangt og stressende. :roll:

Kos deg masse i helga. :)

Klem fra Midnattsol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, både mor og svigermor. Riktig så koselig det! :P

Har vært på ikea idag, så det ble shopping idag også...Begynner å bli litt blakk nå... :-? Åh,ja, gjett om jeg holdt på å snuble i haka mi på ikea idag.....Plutselig, rett framfor meg, sto MULLAH KREKAR!!!!!!! Av alle mennesker i verden sto denne fæle fyren framfor meg....skulle gitt han en skikkelig knehøne, men av redsel for at han skulle komme å bombe blokka mi så lot jeg være....Sendte han bare et par stygge blikk. 8)

Ja, åsså så jeg Mikkel Gaup da, han er jo litt kjekkere enn Krekar da :ler:

Så nå skal jeg å rydde ut av posene mine, hmmmm...blir spennende å se alt jeg kjøpte...Er sånt som jeg ikke husker før jeg begynner å pakke ut...Aha, jeg kjøpte en sånn en jeg....hmmm :ler:

Ellers så sitter litt av sjokket igjen i meg etter at jeg våknet opp til snøstorm i morges :sjokk: Brrrrrrr, det var et ufyselig vær en stund. :(

Kverula, jeg bor i Moss!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeei! :P

Ja, nå er mor og svigermor på flyet hjemover. Var kjempekos å ha dem på besøk, men nå er jeg jammen sliten!! Har vært full fart hele tiden siden de kom, har nesten ikke vært hjemme. Men det har jo vært mye å vise dem rundt omkring, og så har vi jo vært i butikker og shoppet maaaasse. Så nå skal det bli godt å bare slappe litt av på sofaen!! :ler:

Skal begynne å mote meg opp til fredagen, psykisk.....Sambo reiser bort på øvelse og blir borte i to uker... :grine: Og i tillegg får han ikke mulighet til å ringe meg mens han er borte!!! Even worse.....Så hvordan de 14 dagene skal gå lurer jeg på...Kommer til å savne han noe sinnsykt, bare høre på deppesanger og grine med et bilde av han framfor meg. :ler: Neida, så ille blir det nok ikke. Har jo to gode venninner her, så jeg får benytte sjansen til å slå ut håret sammen med jentene! 8) Nå skal jeg hive meg rundt å vaske litt, blir jo litt rotete og støvete når man er fire personer i samme leilighet....

C u l-8-er! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg, vennen min!

Du har gjort meg så glad i dag du, Eowyn, at du aner det ikke!

Jeg satte så stor pris på det du skrev på "Dagens Rose"-tråden. Det varmet skikkelig! Tuuusen hjertelig takk for fine ord...Nesten litt forlegen her jeg sitter jeg... :lol:

Jeg vil du skal vite at jeg setter stor pris på å ha kommet i kontakt med deg, og jeg håper vi kan bli enda bedre kjent framover! :D

Ser du har boltra deg på Ikea - skulle vært innmari moro å dratt dit en tur snart. Men det blir aldri noe med meg. Kan jo dra dit som en belønning etter eksamen, kanskje?

Nå må jeg straks tilbake til bøkene mine...Jeg skal være så lykkelig når denne eksamenen er over! :D

Ønsker deg en fortsatt fin kveld i Moss! (SNØVÆR???)

Stor klem til deg fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...