Gå til innhold

Eowyns lille "bort fra forumet en stund"-hule;)


Eowyn

Anbefalte innlegg

Takk for koooooslige hilsener! :D

Jadda, går så bra med planleggingen, har skrevet litt i bryllupsdagboken min :wink:

Ifølge fastlegen min så alt bra ut nå, så jeg trenger ikke å bekymre meg ang.livmoren min. Det var en lettelse å høre!

Har sett GP nå, litt sjokkert over at Tyrkia vant, de hadde ikke akkurat den beste låta :ler: Litt sånn jalla-musikk liksom...Jaja, favoritten vant, så da nytter det vel ikke hva jeg sier! Syntes faktisk Belgia hadde en fin sang, som absolutt burde vinne framfor Tyrkia!!! Synd at det ikke fortsatte like bra for Norge...Begynte med 12 poeng, så gikk det bare nedover. Jaja. Neste år vil jeg se Kurt i grand prix!!!!!!!!!!!

Nå har jeg fått medisinen min, noe på A...Har ikke pakken her :) .

Men den var jo sviiiindyr da!!! 180 kroner for 9 tabletter! Men den hyrer vel en stund den da...Håper jeg.. :o

Var supergodt å få sambo hjem igjen, det må jeg si. Lå våken nesten hele natten og pratet, det gjorde godt. Derimot var det ike så godt å stå opp klokken 5!! Hadde et opplegg på skolen som var obligatorisk. Det begynte i 9 tiden, og for å nå det, så måtte jeg ta toget som gikk 6.15 herfra, ellers hadde jeg kommet for sent...Så da jeg kom hjem i 16-tida, så sovna jeg på sofaen og sov i et par timer. :ler: Heeelt ferdig! Litt dumt at lørdagen gikk bort på det skole-opplegget (som i mine øyne var bortkastet...), hadde vært mye koseligere å tilbrakt dagen sammen med sambo! Men han har langhelg neste helg, og det har jeg også. Så da skal vi finne på noe koselig sammen. :wink:

God natt da jenter, håper dere har hatt en fin dag!!! :wink:

*klemme klemme* fra meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg og sambo vært ute og gått tur langs en tursti ved stranden et lite steinkast fra hvor vi bor. Det var overskyet, men det var kjempevarmt (18 grader!!!) og vindstille. Så det var deilig. Det er første gangen vi har vært der, men det blir absolutt ikke den siste!Det var kjempefint der, og turen vi måtte gå gjennom skogen for å komme dit var fin. Lukta så godt av alle blomstene :P .

Får besøk av et vennepar ikveld, skal benke oss framfor tv'n å se finalen i Camp Molloy :wink: . Har fulgt med siden begynnelsen, og vi har faktisk de samme favorittene :ler: . Satser på at Peder og Hilde vinner, synes de fortjener det mest jeg.

Men nå må jeg vel lage middag tenker jeg, tenkte å lage wok med sursøt saus. MMMMmmmmmmgodt :P

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen!

Jepp, nå er jeg tilbake i andres dagbøker også. Ikke bare i min egen rableblokk.

Så koselig at du har hatt en fin søndag med samboeren din da. Høres så romantisk ut den der turen dere har gått. Vi har vært sammen hele dagen vi også, men vi har bare svetta i hagen vi :ler:

Vi skal også se Camp Molloy i kveld. Har ikke fulgt med så veldig, men jeg ser vi har de samme favorittene. Skal kose oss skikkelig da, og lade opp til ny arbeidsuke.

Huff så kjedelig med migrene da. Og jeg som synes hodepine er dødens. Håper medisinen fungerer og at du slipper å slite med det.

Vel, du får nyte sambo nå da, og glede deg til langhelg neste helg :D

Stor klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg, vennen! :D

Det føles som en evighet siden jeg har vært innom dagboka di - jeg har vært en skikkelig dårlig KG-bruker den siste tida!

Ser du er glad og fornøyd over å ha sambo hjemme igjen! Synd lørdagen gikk bort da, men dere har tydeligvis hatt en fin dag idag!

Husk at det også er en fridag denne uka - himmelspretten, vettu! :wink: Det er en fin dag for å pleie kjærligheten, vettu!

Kverulanten og jeg skal ta Strømstad-Sandefjord-fergen den dagen vi - blir moro å handle litt i taxfree'en og spise god mat! Håper på bra vær!

Nå må jeg titte innom noen flere dagbøker, og så er det leggetid for Kverula! Skal opp tidlig i morgen - må lese til neste eksamen... :(

Ha en fortsatt fin kveld, Eowyn! - Og ei fin uke!

Klem, Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

auauauauau.... :( Gutter har ikke noe kunnskap om blomster og slikt, det er armen mitt et levende eksempel på!! :ler:

Vi var ute og gikk tur igårkveld, og her vokser det skikkelig mye brennesle da...Så sa jeg til han at "se så mye brennesle det er her da!", han svarer da "nei, dette er da ikke brennesle!!"...Så tar han av et blad på den hersens planten og stryker det laaaaangsomt opp etter armen min... :sjokk: Han trodde visst ikke det var brennesle nei!!!! Tror han fikk seg et lite sjokk da jeg satte i å hyle :ler: Det var jo dritvondt jo! Armen min ble først knallrød, å så fikk jeg masse blemmer. Hihi, stakkars sambo, han fikk jo bare så dårlig samvittighet da. :ler: Idag har jeg bare mange røde prikker på armen, tror aloe vera gjorde susen. :blunke:

Så nå hører han nok på meg neste gang jeg forteller hva slags planter jeg ser..... :roll: Gutter er og blir gutter. Må alltid sjekke ut om det man sier er sant. :roll:

Vi dro jo avgårde til minibanken igår vi, og tok ut masse penger ifall det skulle bli streik. Så nå sitter vi her med masse cash da... :o Hørte på radioen i morges at streiken ikke kom til å bli noe av. Var vel egentlig likeså greit...... :wink:

Idag skal jeg lese til eksamen som jeg har om en uke. Er muntlig, så da skal jeg lese til det sitter støtt som et fjell...HATER muntlig, får alltid akutt prestasjonsangst med jernteppe til følge :ler: . Er heldigvis ikke lengre enn 15-20 minutt vi skal være inne om gangen. Men det kommer til å bli noen laaaaange minutter....Så nå skal det leses ja!!!

Har vært lite flink til å skrive i dagbøker de siste dagene, jeg lover å bli flinkere!! Skal stresse litt ned i ettermiddag, så skal jeg ta en liten dagbok-rundtur. :blunke:

Ha en superfin dag så lenge da!!!!! :P

Klems fra Eowyn :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi oi oi... au au au. brennesle oppover armen. Det er jo skikkelig vondt jo!! Stakkars deg! jeg hadde nok tråkt hardt på foten i gjengjeld ja...

måtte titte innom, moro å sniktitte i folks dagbøker:)

sniktitt gjerne i min.

ha en flott aften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg, snuppa mi!

Jeg er bare en kjapp tur innom for å si at jeg ikke har glemt deg, selvom jeg er skikkelig dårlig til å skrive i dagboka di for tiden...Jeg tror hele tiden at jeg får bedre tid, men det skjer ikke. Så nå må jeg bare krype til korset og si at jeg er innom og titter altså, men at det blir lite skriving...

Jeg misunner deg ikke den opplevelsen med brenneslen, forresten - det må ha gjort sinnsykt vondt...

Ønsker deg ei god lesehelg jeg, vennen - jeg tar helg nå - men har som deg en muntlig eksamen å lese til, så jeg får nok ikke lata meg så mye som jeg kunne ønske...

God natt til deg fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten pause fra lesingen nå...Føler meg helt proppet med informasjon i hodet, men samtidig føles det som om jeg ikke har lært noen ting... :o VELDIG frustrerende!!

Og imorgen faller sensuren for den skriftlige eksamen som vi MÅ stå på for å kunne ta den muntlige...Jeg er kjempenervøs!! :grine:

Jeg bare tror og håper at gruppen min står på den....Hvis ikke, så tror jeg jammen jeg gir opp, da er det bra mye som kolliderer, siden den skal tas på nytt om 3 uker..Nei huff, vi er bare nødt til å stå!!!!!!!

Skal ta en (velfortjent??) tur ut nå, sambo vil spandere middag på meg ute idag. Så snill atte!!!! :P

Kverula, du kommer sikkert til å gjøre det STRÅLENDE på din muntlig eksamen!! SKal krysse fingrene for deg :wink:

Klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens gladnyhet: GRUPPEN MIN STO PÅ SKRIFTLIG EKSAMEN!!!!!!! :P:P:P:P:P:P JIPPIIIIIIII!!!!! :ler:

Er så utrolig letta nå, tror ikke jeg hadde taklet å måtte gjøre den på nytt, det var et skikkelig strev....Så nå kan jeg konsentrere meg bare om muntligen. :blunke:

Ha en fin helg jenter! :D

Klem fra Eowyn :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen min

Hurra, så fint at dere sto på eksamen da... :hoppe:

Kjempe flott!!!

Nå er Skusla i litt bedre humør, og i form til å skrive litt hilsner.. Så jeg vil takke for koselig hilsner i dagboka mi. Du aner ikke hvor mye jeg satt pris på det!!!

Har til og med vært i byen i dag og handla masse til babyen til bestevenninnen min ( den kommer ikke før i November da, men bedre føre var osv.. :ler: )

Skal møte henne på Mandag..

Reiser nedover til Oslo på Mandag, og skal på Rikshospitalet på Tirsdag, så da må dere krysse fingrene for meg....

Da går alt bra! :Nikke:

Nei, nå skal jeg skrive litt hilsner til, å så skal jeg gå innom bryllupsdagboka di for å se hvordan ståa er der.....

Diva sendte meg bilde av den tiaraen, å herregud, den var nydelig!!

Hun er bare så kreativ og flink at....

Ha en god natt da vennen min..

Stor klem til deg! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg har ikke skrevet til deg før, men det var veldig koselig å lese gjennom dagboka di. Lykke til med eksamenslesing og muntlig! Du skrev at du blir veldig nervøs - har et patentert pappa-tips jeg kan dele med deg. I bananer finnes det et stoff (beta-blokkere? noe sånt) som faktisk kan dempe nervene bittelitt. Sånn akkurat nok til å "ta toppen av" nervøsiteten så man tenker klart. Så omtrent et kvarter før mine muntlige eksamener stapper jeg i meg en banan eller to. Og tro det eller ei - det virker! Om det er psykologisk eller fysiologisk vet jeg virkelig ikke, men hvem bryr seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsener Skusla, CeNedra og Ingeborg!! :D

CeNedra, takk for det!Var så deilig å bestå den der skriftlige eksamen, tror aldri det har vært så slitsomt med eksamen før... :o Så det føltes godt, godt godt. :blunke:

Ingeborg, takk for lurt tips! Tror jammen jeg må prøve ut din fars banantriks på tirsdagen!! :D Hihi, kan tro alle begynner å lure når jeg står å pakker i meg bananer rett før jeg skal inn!! :ler: Men jeg prøver alt som kan hjelpe med å roe nervene (bortsett fra piller da... :briller: ). Er ikke nøye om det er psykologisk eller fysiologisk virkning, så lenge det funker!

Idag har det vært et alldeles nydelig vær! Har vært ute i hele dag, dvs. jeg har ligget på balkongen, utstrakt på solsengen min og grillet meg samtidig som jeg leste til eksamen. Har faktisk blitt kjempebrun bare i løpet av dagen, så til sommerferien skal jeg hjem å "mobbe" de bleike nordlendingene!! :ler: De har visst ikke så bra vær der for tiden. Men hvem vet, det kan jo snu fort da....

Men WOW, så digre vepsene her er!!!!!! Jeg kommer jo til å svime av hvis jeg får en slik en i hodet... :o Og jeg som HATER veps, det er noe av det vemmeligste jeg vet om....Tråkket i et jord-vepsebol da jeg var liten jente, og da var det gjort....Løper som en tulling når de kommer altså!!!! Ser sikkert ikke så lurt ut, men jeg har ikke nerver til å stå helt i ro...Vel, jeg kan jo beherske meg på veldig offentlige steder, dvs. gå en runde rundt sambo, så får han overta den innpåslitne saken. :sjarmor:

Holdt nesten på å gå galt idag da, for når jeg soler meg på ryggen, så pleier jeg å ta opp bikini overdelen bak...Og der ligger jeg da og aner fred og ingen fare, så plutselig hører jeg at et insekt kræsjer i vinduet, og så faller det rett på ryggen min!!!!!!!!!! :sjokk: Og på alle balkongene rundt omkring satt naboene ute... :oops: Men heldigvis fløy den avgårde....*puh, pustet lettet ut* Skulle tatt seg ut om jeg spratt opp og løp hysterisk rundt på balkongen i bar overkropp!!! :ler:

Nei, jeg har hatt en kjempefin dag. Avsluttet solbadingen med middag ute på balkongen(jeg og sambo). Så romantisk atte :hjerter: .

Så ida skal jeg legge meg litt tidligere enn vanlig, så er jeg opplagt til imorgen. Klar til (lese)dyst!

Ha en vidunderlig kveld jenter!!

Klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei, vennen min!

SÅ FLOTT AT DERE STOD PÅ EKSAMEN! Gratulerer! :D

Jeg holder også på å lese til muntlig eksamen for tiden, men det går ikke særlig bra...Jeg tar med meg boka ut i sola, men når jeg får sitti der ei stund, så ser jeg alltid mange ting som må gjøres i hagen, og blir rastløs...

Og sitter jeg inne så er det KG som distraherer...

Nei, det er jammen ikke lett å være student for tiden...

Lykke til med lesinga og selve eksamen! Det kommer til å gå strålende med bananer! :wink:

Stor klem til ei flittig jente, fra ei mindre flittig ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad-nyhet: JEG STO PÅ MUNTLIG EKSAMEN!!!!! :P Var et j***** nervepress, fy fader jeg er glad for at jeg er ferdig med den nå....

Skal å feire litt sammen med sambo nå! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takkar så hemskt mycket :D Sitter med en god følelse idag, tenk, nå er jeg ferdig med 2.året på skolen!! Juhuuu, bare ett år igjen!!! :kul:

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Hei !

Skulle bare stikke innom dagboken din for å se hvordan det gikk med svangerskapet. Syntes å huske at du er gravid, eller tar jeg feil ?

Leste om merra i klassen til samboeren din. Minner om eksen til mannen min. Helt utrolig hvordan folk får til å oppføre seg uten at de skjønner at de har trådt langt over streken for normal oppførsel.

Snakker om lav sosial intelligens !

Vær glad samboeren din ikke lar seg så lett lure, det var også min trøst når eksen drev og ringte og inviterte på kafe og skitur (!)

Bare stå på !

Det ordner seg alltid for de snille jentene, vet du !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...