Gå til innhold

Eowyns lille "bort fra forumet en stund"-hule;)


Eowyn

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Ville bare gratulere deg jeg! Nybakt tante og greier! Det er jo kjempemoro! :D

Jeg er enebarn, så jeg kan ikke bli "ordentlig" tante, men søstera til samboeren fikk ei herlig jente for 10 måneder siden, så jammen ble jeg tante jeg og!!

Håper du får en fin mandagskveld!

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig, takk for det! Er litt spesielt å bli tante ja....Gleder meg til hun blir litt større og begynner å "prate" litt og sånt. Nå bare sover,spiser og bæsjer hun. :ler: Men det er vel sånn det skal være de første månedene.

Har vært og sett Kopps nå, holdt på å le meg ihjel!!! For en teit film egentlig, men så morsom. Bare svensker kan lage sånn film :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diva

Hei vennen :D

Tusen takk for gla`melding i dagboka mi:)

Du er snill du : - )

Kan ikke du komme en tur og kjefte henne huden full ? Jaggu trenger hun litt nordnorsk kjeft ja! Hehe:)

Ha en superhyggelig kveld og kos deg!

Stor klem fra Diva :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

SÅ hyggelig at du er tante Eowyn. Er det første gangen ? Syns det var veldig spesielt da tvillingsøstern min fikk en datter for 3 år siden. Hun lignet så på meg og de trodde jeg var moren hennes.

Er du også en egget tvilling? Da skjønner du sikkert på godt og vondt åssen det er å være tvilling.

Syns det er ekstra gøy at det er jente, eller hva? :) Du får kose deg masse som tante heretter og nyt babytiden så lenge den varer. De nusselige nurkene vokser så fort.

Klem Mzfire

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg vil også bli tante.... men sannsynligheten er større for at jeg blir mor før den tid, og det er ikke planlagt på noen år enda....

Jaja, kos deg. Dette erjo egentlig bar en liten morgen hilsen, siden jeg aldri er flink til å skrive når jeg leser dagbøker, prøver jeg åskjerpe meg innimellom...

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, leste timeplanen min imorges, FRITT HELE UKA!!!!! :sjokk::P Skal benytte fridagene til lesing siden jeg har eksamen på mandag....Gruer meg en hel del til den ja! Men det skal vel gå greit det.

Takk for koselige hilsener jenter, er så kos å "åpne" dagboken, og så ligger det så mange koselige innlegg fra dere. Blir så glaaaaad! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Eowyn!

Så det er eksamen her i gården også? Lykke til med den forestående da. Det går sikkert bra skal du se.... :D

Jeg jobber på HiNT og det er det også eksamenspress for tiden. De siste stakkarene skal i ilden 20 juni. Da har de fleste hatt ferie en stund alt. Synes det er litt urettferdig jeg :( Alle burde slutte av samtidig. Og så har du de som går deltid - de begynner 10 dager før de andre etter ferien også de :o

Tusen takk for hyggelige hilsener i dagboka mi. Har vært litt sløv med tanke på å skrive tilbake jeg, men får skylde på arbeidspress :ler: Det ble virkelig nok å henge fingrene i etter at jeg ble friskmeldt. Hadde ikke en gang fri på 1. mai jeg :-?

Håper du får en flott dag, Eowyn! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg og sambo vært ute og trent! Vi har gått/jogget en mil. :P Det føles så utrolig godt både i kroppen og for samvittigheten... :wink:

Så nå skal jeg lage middag, å så skal jeg lese til eksamen. :-? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er Eowyn :)

Får nesten dårlig samvittighet jeg..

Har eksamen på mandag jeg også,

og har fått lest i to dager TOTALT kanskje..

Å da har jeg ikke vært på forelesninger siden mars..

(vært mye kvalm og trøtt)

SÅ jeg tenkte å ta en liten innspurt i helgen, og håpe at jeg står..

Klem Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så kos å høre fra deg Jinx!! Lenge siden jeg har sett deg her inne!!!!

Men det er kanskje ikke så rart, eksamen tar opp mye tid!

Idag er det også pent vær her, så da blir det ut å trene. Må presse meg selv litt, er litt for lat for tiden....Men jeg SKAL ned i vekt!!!!! Nå blir jeg jo alene i 14 dager, så da må jo trening være en fin ting å gjøre for å få tiden til å gå. :wink:

Sender alle tankene mine til gutten min som straks skal inn til eksamen, praktisk eksamen....Tror han gruer seg utrolig masse, pøvde å muntre han opp igår kveld, men jeg skjønner at han er nervøs. Det er visst ikke helt lett det de skal ha examen i! Så alle må krysse fingrene for han. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Hei Eowyn

SÅ flink du er til å trene da. Er du med i helsestudio ? Jeg har nylig meldt meg inn og skal trene masse og kjempe for å gå ned i vekt. Er ikke lett syns jeg for jeg har lyst på skjokolade og potetgull hele tiden hehe.

Så fint at du kan ta med deg din kjære på gåtur. Er mere hyggelig det enn å gå alene.

Keep up the good work :)

Håper du ellers får en flott dag Eowyn.

Klem Mzfire

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hallo, vennen!

Det er flere som sliter med eksamen ser jeg...Jeg kan jo være litt ufin å si at jeg (mest sannsynlig) hadde min siste skriftlige eksamen idag, og jeg tror jeg består. Det er så utrolig deilig å være ferdig - bare gled deg!

Jeg ser at du er flink til å trene - håper det blir bedre tid for meg framover også - skal bli godt å få beveget seg litt igjen. Har blitt fryktelig mye stillesitting i det siste!

Ønsker deg en finfin dag, Eowyn!

Kleeems...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koooselige meldinger!

Har nettopp vært ute og gått/jogget 8 km, er så fornøyd med meg selv!!! :P Føles så godt i kroppen.

Åh ja, en annen ting....Dere husker hun som går i klassen til typen, som liker å "plage" oss, og prøver å ødelegge forholdet?? Joa, de hadde eksamen idag...Men gjett hvem som ikke fikk gjort ferdig eksamen, og må TA DEN PÅNYTT??? :ler::ler::ler: *litt ondskapsfull latter*. Hun må ta den på nytt når de er på studietur i tyskland. Åh, at noe slikt kan få en i så godt humør......Vel, der får hun ris til egen bak sier nå jeg!! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Av og til er slikt fortjent :)

(men, hva slags eksamen er dette da, som de er muligh å ikke bli ferdig med, så man må ta den på nytt?) Ja, jeg vet at man ikke alltid blir ferdig, men i mine eksamener ble da det man kke hadde svart på regnet som feil svar (mangel på svar er jo ikker ett) og ga trekk, men man fikk jo karakter for det man hadde gjort, og strøk man så var det ikke bare pga at man ikek ble ferdig.

(men alle med vett i hodet svarer litt åp alle spm, og utdyper så videre det man vet mer om, slik at der er LITT svar på alt, og passer på å disponere tiden rett. Ja, eksmen handler om det også, å kunne disponere tid, så å ikke bli ferdig anses som negativt i så måte...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde praktisk eksamen, men akkurat når hun holdte på ble det visst noe feil med utstyret....Litt rart at det bare var hos henne at det ble feil med utstyret da!! Men siden hun får ta den pånytt, så var det vel feil......Men sambo sier at "alt" hun og typen hennes tar i blir ødelagt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diva

Hehehe!

Kult at hu "##%%/a dreit seg ut :ler:

DET var nok fortjent :)

Håper du har det bra:)

Skal sende en mail snart,- må bare spise litt først :D

Stoor klem fra Diva :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei på deg. :D

Vil bare ønske deg en god natt.

(skikkelig kult at det gikk til he****te med superbitchen. *ler rått* 8) )

Sov godt og drøm søtt.

Klems fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikkesant?!!? :P Hun får jo ta den på nytt da siden utstyret svikta, men uansett...Hun bruker visst å være skikkelig hysterisk før eksamen, så jeg tipper at kjerringa er temmelig forbanna og hysterisk nå!!!! :ler:

Nå venter jeg bare på at sambo skal komme hjem, idag skulle de gå 3 mila. Så det er nok en sliten gutt som kommer hjem tenker jeg! Tenkte å lage til et varmt bad til han kommer, så han har bare å lege seg rett oppi og kose seg og slappe av! Må jo dulle litt med han før han reiser da... :blunke:

Tror jeg skal bevege meg ut på en liten treningstur snart! Var ikke så fristende vær idag da, men det får jeg tåle. Har så mye igjen for det etterpå, at litt gråvær og vind skal ikke stoppe meg. :wink:

Fikk telefon fra min søster igår, hun spurte meg og sambo om vi ville være gudforeldre til barnet!! Det var en kjempeoverraskelse, for hun har sagt tidligere at tante skulle være tante og ikke gudmor. :P Men hun hadde visst ombestemt seg, og selvfølgelig svarte vi ja! Så i sommer blir det barnedåp og greier, og i tillegg skal vi "break the news" om at vi skal gifte oss neste sommer...Blir spennende å se reaksjonene til familien, håper de blir bare positive...Min mor har ihvertfall gått å maset siden vi forlovet oss om når vi skal gifte oss. :) Så foreløpig er datoen satt til 4.juli, men det må jo selvfølgelig passe for (ihvertfall nærmeste familie) alle. Blir jo kjipt å ha bryllup uten gjester! :ler:

Så det kan jo bli en spennende sommer dette her! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at dere har satt dato. Min sambo klarer ikke tenke på to ting på en gang, så han vil vente :cry: men jeg har jo forsåvidt satt en dato sånn helt for meg selv da. Han kan jo bare godkjenne den når han er klar :wink:

Ha en fin dag videre. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lurt. :blunke: Det var jeg også som satte datoen, for han klarte liksom aldri å bestemme seg helt. Så da sa jeg bare at 4.juli passer bra for oss, så da sier vi det inntil videre. Og han er enig, heldigvis. :P

Men det blir gøy å planlegge alt! Har bestemt oss for forlovere, blomsterpike, og så tror jeg at søskenbarnet mitt på 2 år (3 år når vi gifter oss) skal være brudepike. Er litt vanskelig å bestemme seg for kirke, skal vi gifte oss i hans kirke, min kirke, eller en kirke midt i mellom? (med tanke på reiseavstand for begges familier)....Men det finner vi nok ut av. Toastmaster har vi også sannsynligvis, broren til Ivar Alver fra eldrebølgen. :P Er nær venn av hans familie, fikk møte han i påsken og han vet ihvertfall å prate for seg. Så han sa det at når vi giftet oss, så ville han være toasmaster! Blunket bare lurt til sambo jeg... :ler:

Så nå skal jeg begynne leting etter kjole, tiara er jeg så heldig å få "hjemmelaget". Har sett bilde av en lignende, og den var nydelig!!!! Det er faktisk ei her på KG som skal lage til meg :wink: . Hun er så flink atte!!!!!! :blunke:

Gleeeeeder meg!!!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...