Gå til innhold

Eowyns lille "bort fra forumet en stund"-hule;)


Eowyn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesten

Velkommen tilbake!! Høyrest ut som om du har fått tenkt over ein del ting medan du var borte, så du hadde nok godt av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Så godt å se deg her igjen...og jeg er glad for at det virker som om denne turen har gjort deg godt!

Syns det er trist at forholdet deres går mot slutten - man vil jo på en måte at alt skal være som det har vært...men det virker som om et brudd er en fornuftig løsning for dere - ingen har godt å leve i krigssonen - verken dere eller Emil!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei og hå...

Er jammen lenge siden sist jeg har vært innom her og skrevet nå!

Det er mye styr for tiden, er helt utslitt....

Jeg bor fremdeles hos sambo (eller x-sambo...), men må prøve å få meg noe eget snart for her klarer jeg ikke å være! Han skal ha full kontroll over alt jeg gjør, og ringer telefonen så kaster han seg over den for å se hvem det er som ringer...Han tror nemlig at jeg har så mange gutter på gang...Må le litt, for det er så latterlig! Men samtidig så sykt at en voksen person kan oppføre seg slik...

Har lenge vurdert å flytte hjem en stund, men han vil jo ikke la meg ta med meg Emil....Og jeg har heller ikke råd foreløpig til å leie noe siden jeg ikke har fått jobb enda.

Dette er så vanskelig...

Beklager at jeg ikke har vært så aktiv her i det siste, må bare prøve å få orden på ting først.

Glad i dere allesammen....

Stor klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble så fryktelig lei meg når jeg leste at forholdet deres var slutt.......

Men når jeg leser tilbake den siste tiden, så høres ikke x-en din ut som er mann (eh....gutt??) som fortjener deg, du fortjener noe mye bedre.

Her er en gooood :klem:

Kanskje familierådgivning hadde vært noe, så dere kan bli enige om hvordan dere skal løse alt det praktiske rundt Emil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg, vennen :klem:

Men du er verdt så mye mer enn han der, og jeg tror og håper du og Emil vil få det bedre for dere selv.

Sender deg en mail imorra jeg, og ser etter deg på msn.

Gla i deg...

Superklem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med litt Emil-oppdateringer her! :babysmokk:

23.Oktober var han 8 måneder gammel, det er helt utrolig som tiden flyr! Synes jammen ikke det er så lenge siden lillegutt ble født... :o Men det er som man sier, tiden går fort når man har det gøy....

Igår var vi på kontroll, og da veide han 9700 gram og var 75,2 cm! Så han er en stor og fin gutt. Han finns ikke tykk da, men han er veldig lang i forhold til alderen.

Han er blitt en skikkelig spreking, for ca.1 uke siden begynte han å krype, og det i en rasende fart! I tillegg har han begynt å reise seg opp for å stå, det har han gjort siden vi var hjemme på høstferie i oktober. Det blir en del knall og fall, men det er bare å bli vant med det regner jeg med. :roll: Høres så vondt ut når de faller og slår seg, men så går det jammen fort over også!

Mat er han veldig glad i. :-) Nå spiser han både grøt og middag, og begge delene går unna.

Idag spiste han brødskive med leverpostei for første gang! Det virket som han likte det godt, og gapte opp da jeg kom med biten og han "tygde" i vei. Han fikk vel litt mye i munnen tilslutt, så da brekte han seg og kastet opp. Gjett om jeg fikk dårlig samvittighet da... :o Skal ta det enda saktere neste gang.;)

4 tenner har han fått, dvs at den 4.tanna ikkr har brutt helt ut enda, men den er på tur. Så når han gliser så stikker de små tennene fram, og da blir mamma sjarmert i senk! :P

Jeg har begynt å forandre soverutinene hans litt, så istedet for å sove en stor og to små lurer om dagen så blir det to lange. Og så ligger han bare ute i vognen, for da sover han skikkelig godt! Det er deilig å få pause i 1,5 time x 2....

Ellers er han selvfølgelig verdens beste baby, så blid og fornøyd hele tiden. Han er en drøm....

:hjerter:

Det var på tide med litt updates, mye som har skjedd siden sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for alle koselige hilsener! Er så godt å komme inn her og se at dere tenker på meg....

Er ikke så mye innom KG for tiden, blir liksom ikke så mye tid når jeg er alene hjemme med Emil. Når han sover så prioriteres rydding og andre ting som må gjøres i huset.:) Han er temmelig turbo for tiden min lille Emil, så det er full fart fra han står opp til han legger seg. Det er utrolig gøy, men litt slitsomt også...:)

Ellers så går det bra med meg....

Stor klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...