Dalila Skrevet 10. oktober 2007 #41 Del Skrevet 10. oktober 2007 På videregående brukte jeg alltid å dra frem Postens id-kort av meg selv hvis ei av venninnene mine hadde en dårlig dag... Det medførte alltid akutt krampelatter... Ser liksom ut som jeg er i ferd med å drite meg ut... Trykketryne kalte vi det... Og det dukker opp hver gang noen drar frem et kamera, blir så utrolig ukomfortabel. De eneste bildene av meg som ser noenlunde normal ut er når jeg blir tatt bilde av uten å vite om det... Og det er jo litt trøst da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #42 Del Skrevet 11. oktober 2007 Melder meg inn i støttegruppa. Går det også an å lage en gruppe for de av oss som har oppdaget at stemmen høres heeeslig ut på opptak? Nasal, gnålete og fæl! Den høres IKKE sånn ut innenfra hodet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 11. oktober 2007 #43 Del Skrevet 11. oktober 2007 Melder meg inn i støttegruppa. Går det også an å lage en gruppe for de av oss som har oppdaget at stemmen høres heeeslig ut på opptak? Nasal, gnålete og fæl! Den høres IKKE sånn ut innenfra hodet mitt! Det er det verste jeg vet! Når jeg hører opptak av stemmen min. Blir så utrolig flau! Høres ikke sånn ut fra hodet mitt heller!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillagubban Skrevet 11. oktober 2007 #44 Del Skrevet 11. oktober 2007 Melder meg inn her! Jeg får en helt merkelig hud og hårfarge, kviser og ujevnheter i huden bare lyser ut og jeg har som regel et helt fjernt blikk. Dessuten har jeg en håpløs profil, ser ut som en heks! Er helt fornøyd med meg når jeg ser meg i speilet, så det er kameraet som får fram det stygge... Det er rett og slett flaut, spesielt når det er en bilde av en gjeng, og alle ble så fine på bildet, unntatt meg som ødelegger hele bildet. Har untagga flittig på facebook for å si det sånn, hehe. Tar man av blitzen, går det bedre, men endrer ikke det håpløse ansiktsutrykket jeg får på bilder P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #45 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg melder meg også inn. Jeg er egentlig ei ganske søt jente, ser ganske uskyldig ut og får en del oppmeksomhet fra guttene. Men på bilder ser jeg ut som ei heks, når jeg smiler krymper øynene mine til en strek og en gigantisk tanngar med 5 meter tannkjøtt kommer til syne. Ikke akkurat vakkert nei. Det her blitt inrømt fra flere hold at jeg ikke tar meg helt bra ut på bilder nei. Men på bryllupsdagen lærte jeg meg å gi litt faen. Da tok jo alle bilder hele tia og det var ikke til å unngå. Faktisk var det bare et skikkelig jævlig bilde blandt dem. Jeg har også lært meg å smile til de oppstillte bildene, men et skikkeig iherdi smil kom ikke frem, for da var tenner og tankjøtt det eneste som hadde vist på ansiktet mitt. Tror det kan kalles sjokkterapi eller noe sånnt, for det hjalo, nå bryr jeg meg ikke så mye om de dumme bildene lenger, og jeg slapper litt mer av. Om noen får bilder av mitt 5 meter lange tannkjøtt får det heller være med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 11. oktober 2007 #46 Del Skrevet 11. oktober 2007 Altså, Heidi Klum er ikke bare mer fotogen enn jeg er, hun også mye penere enn meg. MEN, jeg har da alltid klart å se meg selv i speilet uten å gråte. Synes da faktisk jeg ser nokså pen ut de fleste morgener. Men det var før jeg bestemte meg for å oppdatere bildet på Facebook. Fant frem digitalkamera og tenkte det skulle være gjort på et blunk. Mm, og her sitter jeg 2 timer etterpå og innser at jeg ikke ser bra ut i månelys! Forbanna Facebook, forbanna digitalkamera, forbanna usymmetriske ansikt! Hvor vanskelig skal det være å ta et bra bilde av en selv??? :gråte: Jeg melder meg inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jane Austen Skrevet 11. oktober 2007 #47 Del Skrevet 11. oktober 2007 Melder meg også inn!!! Fram til jeg giftet meg var jeg ikke fornøyd med et eneste bilde, men fotografen vi brukte til brudebildene klarte å få til en HEL serie hvor vi begge var kjempefornøyde. Og Mr Austen er MINST like ufotogen som meg. Men det skal innrømmes at de siste årene har det skjedd en bedring, - det finnes faktisk opptil flere bilder av meg som jeg er fornøyd med, og mens det forrige bankkortbildet mitt var garantert latterkrampe, så synes jeg faktisk det nye er kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. oktober 2007 #48 Del Skrevet 23. oktober 2007 følger med på hva dere sier, er så underholdene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 1. november 2007 #49 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg har hørt at en av grunnene til at mange ikke liker bilder av seg selv, er at man er vant til å se seg selv i speilbilde.. Alt blir liksom omvendt og "heller i feil retning" av hva man er vant til, i og med at de færreste av oss er så veldig symmetriske.. Jeg tror faktisk det kan godt stemme og ønsker meg herved et speilvendt-speilreflekskamera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 1. november 2007 #50 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg melder meg også inn. Jeg er egentlig ei ganske søt jente, ser ganske uskyldig ut og får en del oppmeksomhet fra guttene. Men på bilder ser jeg ut som ei heks, når jeg smiler krymper øynene mine til en strek og en gigantisk tanngar med 5 meter tannkjøtt kommer til syne. Ikke akkurat vakkert nei. Det her blitt inrømt fra flere hold at jeg ikke tar meg helt bra ut på bilder nei. Men på bryllupsdagen lærte jeg meg å gi litt faen. Da tok jo alle bilder hele tia og det var ikke til å unngå. Faktisk var det bare et skikkelig jævlig bilde blandt dem. Jeg har også lært meg å smile til de oppstillte bildene, men et skikkeig iherdi smil kom ikke frem, for da var tenner og tankjøtt det eneste som hadde vist på ansiktet mitt. Tror det kan kalles sjokkterapi eller noe sånnt, for det hjalo, nå bryr jeg meg ikke så mye om de dumme bildene lenger, og jeg slapper litt mer av. Om noen får bilder av mitt 5 meter lange tannkjøtt får det heller være med det. Hehe, jeg sliter med kinner og øyne som "forsvinner" når jeg smiler (pga mine store kinner, runs in the family).. Ble derfor veldig glad når jeg så bryllupsbildene mine, fordi selvom en del var ganske uheldige (etter min mening), så var det faktisk en del hvor jeg så ut, slik jeg innbiller meg at jeg ser ut ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 1. november 2007 #51 Del Skrevet 1. november 2007 Tror slike fotobokser er konstruert av gamle nazitorturister fra krigens dager. Hvorfor blir jeg aldri slik på selve bildet som jeg ser ut i speilet rett før jeg tar bildet? - nyvasket fluffy hår, diskret sminket, glimt i øyet, joda, men hva kommer ut på glanset papir: - ei morgengretten kjerring som har alle verdens synder på sine skuldre. Og det blir ikke bedre av å prøve en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darksun Skrevet 1. november 2007 #52 Del Skrevet 1. november 2007 Mye kan gjøres i photoshop da.. Hvis dere er så ufattelig missfornøyde så er det i mange tilfeller bare 10min med photoshop som skal til for å forvandle den stygge andungen til en pen prinsesse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåstrupe Skrevet 2. november 2007 #53 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg har alltid sett helt ugjekjennelig og fjollete ut på all bilder og prøver gjerne å unngå å bli fotografert. Men jeg trøster meg med disse ord som eks'en sa til meg etter en mislykka tur til fotagrafen. " -Jenta mi, din utsøkte sjarme kan vanskelig gjengis av noe så enkelt som et kamera. Du må oppleves!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 2. november 2007 #54 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg ser heller ikke pen ut på bilder, vanligvis. Noen ganger gjør jeg det, men det er vel heller flaks. Er ikke stygg RL heller, så det er ikke det... Men jeg har jo sett vanlige mennesker se gudommelige ut på bilder, så man må kanskje ha eget kameratekke, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 2. november 2007 #55 Del Skrevet 2. november 2007 Å takk! Det er ikke bare meg! Jeg ser rett og slett ikke bra ut på bilder, vet ikke egentlig hva som gjør at det er sånn. Hva er det som gjør en fotogen? Er det noen triks liksom? Jeg har prøvd diverse poseringer, men det virker som det er helt tilfeldig når jeg blir halvgrei på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 2. november 2007 #56 Del Skrevet 2. november 2007 Mye kan gjøres i photoshop da.. Hvis dere er så ufattelig missfornøyde så er det i mange tilfeller bare 10min med photoshop som skal til for å forvandle den stygge andungen til en pen prinsesse. Joda, men ikke i disse fotoboksene,vel? Da må man som regel skynde seg til onkel politi eller banken likevel og har ikke tid å dvele særlig ved ugreiene. Jeg skjemmes som en hund hver gang jeg må vise bankkortet mitt med bilde av et druknet lik.(jeg overdriver ikke). Er vi sjølopptatte? neiiida........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 2. november 2007 #57 Del Skrevet 2. november 2007 Uff bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merneith Skrevet 2. november 2007 #58 Del Skrevet 2. november 2007 Mye kan gjøres i photoshop da.. Hvis dere er så ufattelig missfornøyde så er det i mange tilfeller bare 10min med photoshop som skal til for å forvandle den stygge andungen til en pen prinsesse. Men da vet man jo at bildet ikke stemmer overens med virkeligheten! Jeg vet forresten om folk som ser bedre ut på bilder enn i virkeligheten. Det er ikke sikkert det er så morsomt det heller. Men så er det jo ikke sikkert at de er klar over det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darksun Skrevet 2. november 2007 #59 Del Skrevet 2. november 2007 Men da vet man jo at bildet ikke stemmer overens med virkeligheten! Jeg vet forresten om folk som ser bedre ut på bilder enn i virkeligheten. Det er ikke sikkert det er så morsomt det heller. Men så er det jo ikke sikkert at de er klar over det selv Er jo forskjell på å klippe håret å kutte av seg hue da Går ann å rette opp på mye rart og fortsatt vite at man fint kunne sett sånn ut på en god dag. Hva er det som er så ekte med profesjonell lyssetting og kameramenn uansett? Får du en liten flekk på den vakre hvite kjolen din er hele bildet ødelagt. Synes ikke akkurat jeg leker Gud når jeg går inn i photoshop og fjerner den flekken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89modell Skrevet 3. november 2007 #60 Del Skrevet 3. november 2007 melder meg inn jeg også. Ser ut som en zombie eller noe liknende på bilder. Enten ser jeg dopa ut, fordi bildet alltid blir tatt idet jeg lukker øynene, slik at de er halveis igjen når bildet blir tatt. Eller så har jeg røde øyne, vel det har jeg uansett på hvert eneste bilde jeg har av meg er det røde øyne, og ansiktet er forvridd i enellerannen merkelig grimase som jeg ikke klarer å lage i det "virkelige" liv. Det er så frustrerende, så i det siste årene har jeg beveget meg langt vekk om jeg ser et kamera som nærmer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå