Gå til innhold

Finnes det støttegrupper for ufotogene?


Gjest stygge nina

Anbefalte innlegg

Gjest stygge nina

:sjokk:

Altså, Heidi Klum er ikke bare mer fotogen enn jeg er, hun også mye penere enn meg. MEN, jeg har da alltid klart å se meg selv i speilet uten å gråte. Synes da faktisk jeg ser nokså pen ut de fleste morgener.

Men det var før jeg bestemte meg for å oppdatere bildet på Facebook. Fant frem digitalkamera og tenkte det skulle være gjort på et blunk.

Mm, og her sitter jeg 2 timer etterpå og innser at jeg ikke ser bra ut i månelys!

Forbanna Facebook, forbanna digitalkamera, forbanna usymmetriske ansikt! Hvor vanskelig skal det være å ta et bra bilde av en selv???

:gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest stygge nina
Jeg ser også helt jævlig ut på de fleste bilder. Og så stygg er jeg da ikke!

:klemmer:

Ah, så fint at flere deler min sjebne.

Jeg skjønte plutselig hvorfor noen på facebook har bilder av seg selv som 3-åringer. Da så man i hvert fall søt ut på bilder ;)

En kamerat av kjæresten (+kjæresten min) min har faktisk sagt rett ut at jeg er skikkelig ufotogen. På en måte var det en lettelse å høre at flere var enig i det, men samtidig var det litt faen heller, er jeg så ille! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk blitt tatt bilder av av han kjente Benetton-fotografen. Og han akket og ojjet seg fælt - jeg ble dritrar med en gang kameraet kom i nærheten av skuddhold på ansiktet mitt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stygge nina
Jeg har faktisk blitt tatt bilder av av han kjente Benetton-fotografen. Og han akket og ojjet seg fælt - jeg ble dritrar med en gang kameraet kom i nærheten av skuddhold på ansiktet mitt. :ler:

Hehe, auda...den er ille.

Det er mitt siste lille håp - at en skikkelig fotograf klarer å forevige meg på mitt beste hvis jeg skulle finne på å gifte meg :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, auda...den er ille.

Det er mitt siste lille håp - at en skikkelig fotograf klarer å forevige meg på mitt beste hvis jeg skulle finne på å gifte meg :filer:

Å gifte meg kan jeg nok ikke gjøre, da jeg ikke henger på bilde. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StoreSky

Hahah! Melder meg inn!

Jeg kan heller ikke smile, får en sånn anstrengt hake, sånn sinna-hake som er stram!!

Ble lenge deppa jeg også....*sukk*

Fremtidige bryllupsbilder får bli orginale med humor og sprell, ikke noe "alvorlig-oppstilt-med-pent-smil" - ser jo ikke UUUT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn i gruppe fluksens. På bilder ser jeg notorisk sjuk og sur ut, og i tillegg får jeg 2-3 dobbelthaker (som ikke er der i speilet) .

Tror det opp gjennom årene er tatt ca. 4 bilder av meg der jeg "ser ut som folk", resten er katastrofe fra A til Å. (Og nekter å tro jeg er så stygg i virkeligheten.) :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg inn pronte!

Før KUNNE jeg se ok ut på bilder, men ikke nå lenger. Det har blitt en fysisk umulighet, og når jeg ser familiesammenstimlinger nå på bilder, så skvetter jeg hver gang jeg ser meg selv.... "Den gamle kråka der, er det meg?"

:sur::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ikke ut heller. Dritttryne!

Har faktisk tenkt på hvor fantastisk hadde det ikke vært å ha en knapp i tinningen som tok bildet sånn som øynene så det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke ut heller. Dritttryne!

Har faktisk tenkt på hvor fantastisk hadde det ikke vært å ha en knapp i tinningen som tok bildet sånn som øynene så det!

Kjempeide! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway

like uheldig her, cluet er å ha av blitzen og ikke full belysning, eventuelt gjøre som jeg har gjort i avataren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest su querida

Melder meg inn! Enkelte ganger har jeg faktisk sett meg selv i speilet og tenkt at i dag ser jeg SÅ bra ut at jeg bare må ta bilde av det.. og da er skuffelsen stor når jeg laster de inn på datan og jeg ser ut som Satan sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gråmus nina
Min bryllupsfotografering var for øvrig et mareritt. Bildene ble tatt av profesjonell fotograf. Synes selv jeg ser penest ut på bilder hvis jeg ikke prøver å smile så veldig intenst, men fotografen mente tydeligvis at på bryllupsbildene måtte man sette på seg sitt bredeste glis. Han nevnte det flere ganger under seansen, og sa til slutt til mannen min "hva gjør du får å få hun der til å smile, da?" Var nesten på gråten på slutten. Bildene ble heldigvis ok, men jeg ser at jeg er ukomfortabel, spesielt på de bildene som ble tatt til slutt.

For en uprofesjonell fotograf!!! Det å få klientene sine til å føle seg komfortable i fotosesjonen må da være bud nr 1 for enhver vettug fotograf.

(Bud nr 2 er å ta bilder FORT. Dette tror jeg er den vanligste feilen vi amatørfotografer gjør, vi sikter og sikter til alle sitter med falske smil og oppsperra øyne..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_nina_*
Melder meg inn! Enkelte ganger har jeg faktisk sett meg selv i speilet og tenkt at i dag ser jeg SÅ bra ut at jeg bare må ta bilde av det.. og da er skuffelsen stor når jeg laster de inn på datan og jeg ser ut som Satan sjøl.

:ler:

Dette har jeg også gjort. Lærer aldri heller..! Husker spesielt en gang jeg hadde sminket meg veldig fint til et bryllup. Etter at jeg hadde sett på bildet så ville jeg gladelig gått med hijab resten av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...