Gå til innhold

Finnes det støttegrupper for ufotogene?


Gjest stygge nina

Anbefalte innlegg

Vet du, det er mye bedre at det ikke er omvendt! Jeg har en kollega som ser skikkelig kjekk ut på bilder, orntlig snaxy rett og slett, trekkene hans ser helt nydelige ut. Jeg blir faktisk like sjokkert hver gang jeg ser et bilde av han. For irl; hva skal jeg si...en mindre pen hest med 20 kg for lite er vel en riktig beskrivelse. :jepp: Og da hjelper det lite at mannen ser ut som en gud på bilder skal jeg si deg. Selv om det er det indre som teller. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melder meg inn i klubben.

Men har dere lagt merke til hvor pen man var på bilder som er noen år gamle- "jøss, var den pene dama i kroken der virkelig meg?"

hm.... :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har dere lagt merke til hvor pen man var på bilder som er noen år gamle- "jøss, var den pene dama i kroken der virkelig meg?"

Nei.

Jeg ser like fæl ut på gamle bilder som på nye... Kvalifiserer dette til noen slags lederstilling i støttegruppa? For jeg melder meg inn med en gang- jeg har ikke blitt frivillig avbildet på mange år. Med god grunn :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Jeg ser like fæl ut på gamle bilder som på nye... Kvalifiserer dette til noen slags lederstilling i støttegruppa? For jeg melder meg inn med en gang- jeg har ikke blitt frivillig avbildet på mange år. Med god grunn :sjenert:

Pffff, ikke prøv Nigo. Jeg var fæl allerede som unge, -så det så. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så bedre ut på bilder før :jepp:

Større øyne, lengre vipper, rundere kinn, tjukkere hår... det er rart med det...

Endret av mysan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pffff, ikke prøv Nigo. Jeg var fæl allerede som unge, -så det så. :sukk:

Hey, jeg var så stygg at moren min ikke ville ha meg med hjem fra sykehuset...

(Hørte jeg Monty Python? "We lived in a shoe box!" "You lived in a shoe box? You lucky bastard, we didn't even have a shoe box, we had to dig a hole in the ground" La-di-da... :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey, jeg var så stygg at moren min ikke ville ha meg med hjem fra sykehuset...

(Hørte jeg Monty Python? "We lived in a shoe box!" "You lived in a shoe box? You lucky bastard, we didn't even have a shoe box, we had to dig a hole in the ground" La-di-da... :fnise: )

Min lurte på om det var returrett........?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt triks er rett og slett å være litt småfull til det punktet at jeg mister litt hemninger og ansiktsmusklene slapper av.

Da blir bildene noenlunde fine. Det er bare så synd at dette trikset ikke er særlig heldig å benytte- er en rekke sosiale sammenkomster hvor dette er direkte ufint, så de fine bildene av meg er i mindretall... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må i hvert fall melde meg inn! Nå er jeg ingen stor skjønnhet IRL, men på bilder ser jeg ut som en halvråtten medisterpølse med genfeil.

Ikke er det bare noe jeg sier selv heller. Jeg er i stand til å ødelegge et hvert bilde og t.o.m. moren min er enig i at bilder med meg på ikke er det hun helst viser frem. :ler: Selv profesjonelle fotografer må melde pass og sist det var snakk om bryllupsfotografering med meg involvert ble det tatt over 1.000 bilder uten at man egentlig kan si at noen av dem var vellykket. Fotografen ville faktisk ikke ha betalt fordi h*n mente at h*n ikke hadde greid å gjøre jobben sin :sjenert: ...

Nå begynner det å bli en del år siden jeg "kom ut av skapet", så nå forlater jeg prompte åstedet med en gang det blir snakk om fotografering. Veldig deilig og de "fotografene" som kjenner meg puster lettet ut siden de vet at sjansen for å få et vellykket bildet stiger med ca. 100% i det jeg forlater åstedet :filer: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt triks er rett og slett å være litt småfull til det punktet at jeg mister litt hemninger og ansiktsmusklene slapper av.

Da blir bildene noenlunde fine. Det er bare så synd at dette trikset ikke er særlig heldig å benytte- er en rekke sosiale sammenkomster hvor dette er direkte ufint, så de fine bildene av meg er i mindretall... :fnise:

Syntes jeg ser enda værre ut på bilder hvor det er alkohol med i bildet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=

Til og med ekskjæresten som alltid hadde komplimenter på lager måtte innrømme at jeg ikke hadde noe på bilder å gjøre...

Men jeg ser helt normal ut på det siste plastikk-kortet jeg fikk, kanskje jeg må be om å få bildefilen slik at jeg kan bruke det på alle kort jeg skal ha senere i livet? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg
Men det var før jeg bestemte meg for å oppdatere bildet på Facebook. Fant frem digitalkamera og tenkte det skulle være gjort på et blunk.

Mm, og her sitter jeg 2 timer etterpå og innser at jeg ikke ser bra ut i månelys!

Forbanna Facebook, forbanna digitalkamera, forbanna usymmetriske ansikt! Hvor vanskelig skal det være å ta et bra bilde av en selv???

:gråte:

Jeg syns det er stor forskjell på å ta bilder av seg selv, i motsetning til å la andre gjøre det. Jeg ser stort sett ok ut på bilder andre tar, men hvis jeg tar av meg selv (holder bare ut armen, setter ikke på stativ), skjer det noe rart med proposjonene i ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey, dette er støttegruppen for meg. Jeg ser rett og slett snodig ut på 99.9% av alle bilder som er tatt av meg.

Husker et skolebilde som ble tatt på VGS en gang, og jeg var så fortvilet fordi jeg var så misfornøyd med bildet. Viste bildet til pappa og han kom med denne koselig kommentaren. "Høh, det er jo slik du ser ut" :hakeslepp::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i]"Høh, det er jo slik du ser ut" :hakeslepp::grine:

Akkurat det sa min mor til meg etter at jeg i mange år hadde prøvd å overtale meg selv til å tro at det bare var på bilder jeg så merkelig ut, ikke i "real-life"! :forvirret:

Jeg sklir rett inn i gruppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ikke så glad i bilder av meg selv jeg heller.. Det er alltid noe rart!

Offtopic, men trodde tråden handlet om støttegrupper for UFO-togene da jeg så overskriften (lurer fælt på hva det er for noe..) :ler: huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn! På bilder jeg prøver å ta av meg selv (for å ha en viss kontroll, liksom...) ser jeg utrolig sløv ut. På bilder andre tar, ser jeg ut som en heks. Jeg ser best ut når jeg smiler Mona Lisa-smil, men det er det ikke alle fotografer som godtar. Her skal det vises tenner! Argh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg inn...

Jeg ser så rar ut. Jeg blir alltid veldig blank i ansiktet, selv om jeg har prøvd å pudre meg, og ikke for å snakke om dobbelthaker.

Jeg spurte en gang en veninne da vi så gjennom noen bilder om hvem "hun" var. Det er deg det, sa hun..... :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig her. Jeg ser ut som et misfoster utav paddeslekta på de fleste bilder - og mener da å huske at jeg ikke har skremt vannet av noen i 'real life'. Innimellom tenker jeg at kanskje fordi jeg ser meg selv speilvendt og alle andre ser meg slik kamera ser meg, så ser jeg kanskje ut som på bilder, da...? :grine:

Men de få bildene som har vært 'bra' har blitt tatt når jeg har vært sliiiiiiiiightly småfull, ja. Bra at jeg klarer å se ut som jeg ikke er spesielt påvirka - helt til jeg åpner kjeften i det minste. Kremt.

(En nesten urelatert historie er at man ikke bør bevege seg i kretser hvor man kan møte skuespillere osv når man er småfull. Eller temmelig full... Det er nemlig VELDIG lett å tenke, "Oj, han der kjenner jeg!", stoppe foran dem i noen sekunder - akkurat lenge nok til at de oppdager det - og innser for seint at du kjenner dem men de kjenner ikke deg. :flau: )(Har selvsagt aldri skjedd meg, jeg snakker absolutt ikke av erfaring...)

Nei, hva skal vi kalle denne støttegruppa da? Vi Som Er Billedlig Uskjønne? :sukk:

Mitt triks er rett og slett å være litt småfull til det punktet at jeg mister litt hemninger og ansiktsmusklene slapper av.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...