Gå til innhold

Dagbok

MrsP

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:sjenert:

Hva skjer a? Vil du ha bilde? :ler:

Kos dere i helgen! Og som jeg skrev i mailen; hun er helt fantastisk søt! :rødme:

Kos deg du også,Annie. Jeg skal iallefall kose meg sammen med den lille prinsessen min :hjerte:

Herlig når S er hjemme i helgene altså, for da kan han ta henne om nettene. I natt hadde hun vondt i magen og etter jeg hadde gitt henne mat, så var det han som tok henne. De kom ned og la seg i halv 5 tiden og etter det sov vi til klokka var 9 eller 10. Deilig!

Nå ligger hun på gulvet og koser seg. Kan ligge så lenge for seg selv nå uten at hun begynner å gråte.

Og så smiler og ler hun masse. For en liten uke siden så begynte hun så "prate".

Det er så utrolig koselig å ligge på gulvet og leke med henne. Føler jeg får skikkelig god kontakt. Herlig lita jente :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er fullstendig :hjerter: Og så blid!!

Ja, hun er herlig. Og blid som en sol :)

I natt sovnet hun kl. 01 i sin egen seng, og jeg og S var overlykkelige og kunne endelig legge oss inntil hverandre. Men det varte ikke lenge, etter 20 min var hun våken igjen. Da holdt hun det gående til klokka var 4. Lå i sengen sin hele tiden og jeg lå og puttet inn smokken som falt ut. Til slutt orket jeg ikke mere. Tok henne i vår seng,ga henne mat og etter en stund sovnet hun.

Vi sto ikke opp før klokka 13 i dag. Alt blir jo helt forskjøvet, ikke rart hun tuller om natta. Men jeg klarer rett og slett ikke stå opp tidlig når jeg er våken til 4-5.

I kveld skal jeg ut en tur til ei venninne, og S skal ha henne alene. Holder på å pumpe sånn at det blir nok mat til at jeg kan være borte noen timer. Blir spennende å se hvordan det går.

Nå er hun våken i vippestolen ved siden av meg her, så jeg skal legge meg på gulvet sammen med henne og leke litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at dere ligger lenge når nettene er så slitsomme. Gjør vi også. Dere får sikkert justert døgnrytmen etter hvert :klem:

Kos deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper det blir bedre etterhvert, Ella :Nikke:

Har hatt henne i bæreselen sånn at jeg fikk gjort litt husarbeid. Har hengt opp klær og ryddet litt på soverommet.

Pumpet litt til også. Nå har jeg en flaske med 125 ml, en med 100 og en med 60 ml.

Skal holde lenge det. Planen er at jeg gir henne mat rett før jeg drar kl 17. Da går det 2-3 timer før hun blir sulten igjen(19-20 tiden) Da gir S henne flaske.

Da har vi fremdeles 1,5 flasker igjen, så jeg kan være lenge hvis jeg vil.

Tror ikke jeg kommer til å bli så sen uansett, for jeg får vel brystspreng etterhvert og så kommer jeg til å savne henne sånn :sjenert:

Men greit å vite at je slipper å stresse for at det er for lite mat. Det er det eneste S ikke kan gjøre noe med. Blir hun sulten så skriker hun til hun får mat.

Gleder meg iallefal veldig til å komme meg litt ut alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan var det i går? Håper du koset deg veldig :)

:klemmer:

Det gikk kjempebra :) Lillegull hadde koset seg sammen med pappa'n sin.

Jeg var borte fra kl. 17.15 til 23.15, og da jeg kom hjem holdt hun på å spise opp siste rest av maten.

Jeg hadde det veldig koselig på besøk, så dette kan vi absolutt gjøre oftere.

I 23tiden begynte jeg å få brystspreng, men det overlever jeg vel.

For to netter sovnet hun i sengen sin for første gang pålenge. Våknet etter ca 4 timer og etter det sov hun i vår seng.

I natt sov hun mellom oss hele natten. Orker liksom ikke jobbe så hardt for å få henne til å sove i egen seng. Er så trøtt om kveldene og vil bare sove.

Om en måneds tid tror jeg ting blir bedre. Da begynner hun forhåpentligvis å skjønne forskjell på natt og dag. Nå sover hun mest på dagen(kvelden) og tidlig på morgenen.

Begynte å gi henne tran for to dager siden. Hun liker det ikke noe særlig, men det går greit.

Hun sliter fremdeles med magen innimellom. I går spiste jeg en saus med løk, og det reagerte hun på. Tandoori var heller ikke bra for den lille magen hennes.

Vi koser veldig om dagene. Hun er så nydelig og blid. Smiler og ler masse.

Hvis jeg har vært borte noen minutter, så smiler hun når jeg kommer tilbake.

I går smilte da hun fikk øye på pappa'n sin også.

Hun følger med på alt som skjer rundt seg.Liker godt å bli båret rundt sånn at hun får god utsikt rundt i rommet.

I går var vi sammen med venninne I og babyen hennes. Gikk en tur før vi dro hjem hit.

På kvelden var jeg,S og lillegull ut og shoppet litt. Hadde besøk av en kompis av S senere på kvelden.

I dag sto vi opp da S dro på jobb. Jeg stelte gullet og så lå hun på stellematten mens jeg dusjet og ordnet meg. Der sovnet hun, så da fikk jeg gjort endel. (vasket klær,lagt sammen klær og ryddet litt)

Nå har jeg fyrt opp ovnen og lillegull ligger og sover i vugga si ved siden av meg her.

Har det veldig koselig for tiden. Det er snart jul, vi har masse lys rundt om i huset, julekalenderen henger på kjøkkenet, adventstakene og julestjernen har kommet opp. Skikkelig julestemning :hjerte:

Har ikke begynt med julegavene ennå, men har planene klare.

Nå skal jeg ringe legen og bestille time til seksukerskontroll (2 mnd siden fødselen. jeg er litt treg.. ) Lurer på å få satt inn spiral.

Hei nu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått time til legen for å sette inn hormonspiral, den 6. januar klokka 10.00.

Ringte også helsestasjonen ang. 3 mnd kontrollen. Gruer meg til de skal stikke lille gullet.

Men er spent på å veie og måle henne igjen. Hun har blitt så stor!

Helt utrolig hvor fort hun vokser.

Endret av kiwii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fantastisk herlig det er å lese i dagboken din Kiwi!

....nå gleder jeg bare mer til februar! (...selv om det utvilsomt blir slitsomt...)

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har mye å glede deg til ja,magolia :Nikke:

Hun sovnet ca 10.30 i vuggen sin. 12.30 la jeg meg på sofaen, og jammen meg fikk jeg sove en hel time før hun våknet. Herlig!

Nå har hun fått mat,ny bleie og så har vi lekt litt på gulvet. Det var visst slitsomt, for nå sover hun igjen.

Venter på bestis som kommer om en times tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto opp tidlig i dag(halv 7) Dusjet meg selv og stelte lillegull, og nå har hun sovet i vuggen sin litt over en time.

Godt å komme seg opp tidlig innimellom. Var helt mørkt ute da vi kom opp på stuen i morges. Tente opp i ovnen,tente levende lys og så lyste det i julestjernen og adventstaken. Var så koselig.

Nå drikker jeg kakao og spiser mandarin. Elsker desember!

Lillegull sov mellom oss hele natten. Sovnet i halv to tiden og våknet ikke før halv sju.

Nå tenkte jeg å sove litt på sofaen før hun våkner. Etterpå skal vi gå en tur i byen. Må begynne å handle litt julegaver.

I går kveld var jeg sammen med bestis. Vi gikk tur og spiste på resturant.Kjempekoselig.

Er så greit å ha med gullet også, for hun sover som en stein i vogna.

Nå roper sofaen på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en kjempefin helg sammen med den lille familien min.

Var på besøk hos mamsen og co på fredag. Lørdagen slappet vi av hjemme på formiddagen før vi dro på besøk hos svigers og en liten shoppingrunde.

På kvelden slappet vi av hjemme med god middag og tv.

I går var vi inne nesten hele dagen. Kjøpte oss mat og så en film i går kveld. Lillegull sov gjennom hele filmen, så det var nesten som i gamle dager. Koselig med litt kjærestetid.

Hun våknet da filmen var ferdig. Da fikk hun mat og ny bleie og sovnet med en gang. Riktignok i vår seng, men så lenge hun sover er jeg fornøyd. Vi sto ikke opp før i 10 tiden i dag. Da hadde hun sovet hele natten, kun våken for å få mat innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...