Gå til innhold

Dagbok


MrsP

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: Alive & Ella.

Jeg har ikke skrevet fødselshistorie ennå nei, Ella. Skal gjøre det, men får liksom aldri tid...

Dette har vært enn fin dag. Vi sto opp tidlig (etter en natt med lite søvn) Hadde henne med i dusjen i dag også. Da hun lå på gulvet og ventet på at jeg skulle bli ferdig,så sovnet hun. Var så søt der hun lå :hjerte:

Søs kom på besøk og vi gikk en tur i det nydelige været. Iskaldt ute, men sola skinner.

Vi spiste lunsj i byen og shoppet litt.

Nå har søs dratt og jeg og lillegull er hjemme alene. Har fyrt opp i peisen sånn at det er godt og varmt til S kommer hjem.

Vi skal dra å hente han om en halvtimes tid.

Lillegull ligger i sofaen og koser seg. Skal gå bort å kose med henne nå.

De første par ukene så følte jeg nesten at jeg glemte å kose med henne. Ga henne mat og fikk henne til å sove. Nå lar jeg henne sovne oppå brystet mitt nesten hver dag. Er så koselig å sitte i godstolen og bare kjenne at hun slapper av og sovner.

Hun er mere og mere våken nå. Mye lettere å få kontakt med henne f.eks på stellebordet. Ser at hun studerer ansiktet mitt. Og hvis jeg holder en uro over henne så følger hun den med blikket sitt. Øynene hennes er så åpne.

Nå skriker hun, så jeg får stikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme:

:)

Vi ha hatt besøk av et vennepar. Nå har S dratt på trening.

Jeg fyrer i peisen,drikker kakao og spiser kanelsnurrer. Lillegull sover i vuggen sin.

Håper hun sover litt til, for jeg tenkte å legge meg på sofaen i fem minutter. Er så sinnsykt trøtt.

Må huske å bestille legetime til 6ukerskontroll.

Formen min er fin. Veide meg i morges--> 57 kg. Var 55 før jeg ble gravid. Magen er helt flat igjen.Helt utrolig hvordan kroopen ordner opp.

I går torde jeg å ta en titt på musa med et speil :sjenert: Så helt greit ut egentlig, hadde forventet å se ut som en kjøttkake.

Blør veldig lite nå, men det kommer fremdeles litt blod innimellom.

Jepp, det var dagens rapport. Spennende saker! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: mymlen,loffen og ella.

jeg og s har sett torsdagsklubben mens lillegull sov. utrolig godt å ha litt kjærestetid innimellom. blir så lite av det nå og jeg kjenner jeg savner det. gleder meg til bestefoeldre og tanter kan passe henne, sånn at vi kan dra ut å spise og sånn. blir en stund til ennå da men...

nå skal vi gå ned å ta kveldsstellet på gulljenta. skal legge oss tidlig i kveld.

fikk fktisk sove 45 min på sofaen før hun våknt isted, og det gjorde godt.

i morgen er det endelig helg. gleder meg til s skal være hjemme sammn med oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gjør jeg, annie :Nikke:

hun sovnet i senga si igjen i går kveld. sov fra tolv til halv fire.

etter det sov hun i senga vår. jeg sovner som oftes når jeg ammer om natta.

i morges sto vi opp i halv 9 tiden. tok henne med i dusjen i dag også. hun liker det så godt, men i dag hylte hun da jeg la henne på gulvet mens jeg gjorde meg ferdig.

nå har t og p vært innom en tur.

jeg og lillegull skal kle på oss, så drar vi ut en tur. tenkte å shoppe litt klær til meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig litt kg-tid!

Vi har hatt en fin lørdag. Natten var helt super. Hun sov fra 01.00-06.30! Og etter litt mat sov hun videre til klokka var 10.

Vi sto opp spiste frokost, og så fikk vi besøk av S&D.

Etter de hadde dratt gikk vi en tur i byen og spiste lunsj med et vennepar.

Nå i kveld har vi vært hos svigers på middag.

Lillegull har vært mye våken i dag. Hun følger mere og mere med på det som skjer rundt henne.

Nå har hun spist og hun sovnet akkurat i sofaen.

Jeg skal henge opp klær og rydde litt mens hun sover.

Er stuptrøtt selv om jeg har sovet i dag. La meg ned sammen med henne i senga i ettermiddag. Det er så koselig å ligge der med henne oppå meg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme:

:)

Jeg og lillegull sto ikke opp før klokka var over elleve i dag. Herlig å ligge så lenge.

Vi har bare sløvet hele dagen. Sett tv,lest aviser og koset oss her hjemme.

Skal komme meg i dusjen snart nå, så skal vi på besøk hos P&F om et par timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en utrolig deilig tid med lillegull. :klemmer: :rødme:

Det er helt fantastisk :hjerte:

I går kveld hadde vi besøk av papsen og F. Veldig koselig.

La oss klokka 01 og lillegull sovnet med en gang. Hun våknet klokka 03.30 og ville ha mat. Etter det sov hun ved siden av meg helt til vi sto opp klokka 10 (var oppe og skiftet bleie da S dro på jobb da)

I dag føler jeg at jeg har fått gjort litt fornuftig. Har vasket klær,ryddet og tørket støv på stua, betalt regninger(somskulle vært betalt for1-2 uker siden...) og ryddet litt på kjøkkenet.

Lillegull ligger og sover i vuggen ved siden av meg nå. Hun sovnet ca kl 14, så satser på at hun sover en stund ennå.

S kommer hjem fra jobb snart, så jeg skal begynne å forberede middagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:blomst: En herlig tid!

Ja :Nikke:

I dag har jeg vært effektiv!

Jeg og lillegull sto opp da S dro på jobb i halv 9 tiden. Etter morgenstellet og litt mat så sovnet hun i vugga si.

Da støvsuget jeg hele 1. etg. , tørket støv på soverommet, skiftet på senga vår og lillegull si seng, tørket støv på badet og la sammen klær.

Har spist litt frokost nå.Matlysten er ikke helt på topp for tiden. Jeg klarer ikke slappe av under måltidene og kjenner ikke at jeg er sulten.

Tenkte jeg skulle prøve brystpumpa nå. Skal ut på noe greier i ettermiddag, så det hadde vært så bra om S kunne gitt henne mat på flaske, for da slipper jeg å stresse med å dra hjem hvis hun plutselig skal ha mat.

Er jo ikke sikkert hun vil ta flasken engang, så får teste det ut nå. Hvis ikke blir jeg bare hjemme tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegull har så vondt i magen, så i natt har hun sovet mellom oss i senga.

Vi sto ikke opp før 11.30 i dag, og var akkurat ferdig på badet da S kom hjem fra jobb. Herlig at han slutter så tidlig idag.

Nå skal vi kle på oss og gå ut i finværet. Skal tusle til byen en tur og spise lunsj :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har også lillefrøkna vondt i magen til tider. Hun måtte ligge i vår seng i natt for at jeg i det hele tatt skulle få sove litt, men tror det var en kombinasjon med overtrøtthet og magevondt. Jeg forsøker å få i meg et par kopper med ammete hver dag for å se om det hjelper, men jeg er litt usikker... men siden jeg har begynt med det så vet jeg jo ikke hvordan det er om jeg ikke drikker den :)

Hvor gammel er hun nå? Her er hun 6 uker på søndag. Vi hadde vel termin samme dag om jeg ikke husker feil, men her kom hun noen dager før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...