Gå til innhold

Dagbok


MrsP

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med den lille jenta! :klem:

Mvh Yvonne :heiajente:

Tusen takk!

Får jeg snart se bilder av den vakre Prinsessen? :rødme: :klem:

Ja bilder!!! :hoppe:

Åja! :rødme:

Er utrolig koselig å lese her kiwii :)

:klemmer:

Bilder kommer på mail :)

Så herlig å høre at det går så bra med dere :rødme:

Det høres ut som dere har vært veldig heldig med jenta deres :)

Ja, hun er helt fantastisk :)

****

Stakkar lille jenta vår har slitt med mageknip i dag.

Helt forferdelig å se på at hun har det så vondt.

Vi dro ut på en kjøretur og da sluknet hun fort. Var ut og trillet litt med vogna også.

Hun er bedre nå heldigvis. Må passe på hva jeg spiser og drikker, for vil ikke at hun skal ha det sånn igjen.

I går gikk vi en tur i byen og byttet litt gaver. Det er så godt å komme seg ut om dagene.

Venninne S og svigermor var innom en tur på ettermiddagen.

Nå i dag har søs,mamma og pappa vært her.

Vi koser oss veldig(når hun ikke plages sånn som i dag)

Gruer meg til S begynner på jobb igjen på mandag. Det er så godt og trygt å være sammen om alt. Han er så utrolig flink med henne.

Han står opp om natten(etter hun har fått mat) hvis hun ikke vil sove,og om morgenen får jeg sove lenge hvis jeg vil.

Det er så koselig å være sammen hele dagene, dra på trilleturer og bare kose oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe gøy når de har vondt i magen nei. Men det går som regel fort over igjen.

Det blir rart for deg i starten at S ikke er der på dagtid, men man venner seg fort til at sånn er det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei alle sammen! :vinke:

Har sendt dere mail.

Blir ikke mye tid til kg om dagene nei. Men det er egentlig helt greit.

Vi har det fremdeles veldig bra, selv om jeg merker at jeg er litt sliten. Eller, føler meg ikke så kjempesliten akkurat, men humøret svinger veldig og jeg er stuuptrøtt om kveldene.

Blir lei meg av små filleting og begynner å grine av den minste bagatell.

Men vi koser oss med prinsessen vår. Hun gråter litt mere enn hun gjorde de første dagene. Hun sliter litt med magen innimellom.

Men hun sover masse om dagene og er så fin og blid når hun er våken. Er våken 1-2 ganger om natten for å få mat og så sovner hun igjen.

Vi er ute hver dag, enten på trilletur eller biltur. Hun elsker vogna og bilstolen. Sovner med en gang vi setter/legger henne der.

For to dager siden hadde vi besøk av besteforeldre og oldeforeldre. På formiddagen gikk vi en lang tur i det fine været.

I går var vi ut på shopping, og på ettermiddagen kom bestis innom. I går kveld kjøpte vi oss god mat og så på tv. Da vi skulle legge oss fikk vi lillegull til og sovne i sin egen seng (hun har sovet sammen med oss i to netter pga magetrøbbel) og da kunne jeg endelig legge meg og sovne inntil S. Føltes som en evighet siden sist. Det var helt fantastisk herlig :hjerte:

Begynner å føle meg ganske normal igjen. Har ikke følt meg direkte delikat de siste par ukene. Blod,bind,melkespreng,gulp...

Nå blør jeg mye mindre, melkeproduksjonen har stabilisert seg og kroppen ser nesten ut som før.

Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gå 4 uker til uten sex :sjenert:

Må vel ikke vente så lenge, men det er vel uansett for tidlig ennå.

Det er så rart å ha et menneske som er helt avhengig av meg.

Jeg kan faktisk ikke dra noen steder uten henne. Har vært ut og handlet litt et par ganger alene, men kan ikke være lenge da jeg er den eneste som kan gi henne mat.

Tenkte på det her en dag, at vi kan ikke dra på kino engang. Jeg må være her hele tiden.

Blir litt stresset av tanken egentlig.

Men så vet jeg ikke om jeg hadde klart å være så leng borte fra henne om jeg kunne heller da....

Når hun har sovet noen timer, så savner jeg henne. Vil helst vekke henne for å kose.

Hun sover det meste av tiden. Våkner og får mat og stell, så sovner hun igjen.

De siste dagene har hun begynt å være mere og mere våken.

Nå ligger hun ved siden av meg og sover. Skal høre med S om vi skal finne senga snart. Begynner å bli trøtt.

I morgen er siste dagen vi er hjemme sammen før S begynner på jobb igjen. Gruer meg til å være alene. Er så trygt når S er her. Han står opp om natten med henne, og han tar henne ofte om morgenen.

Men det skal nok gå bra.

Natta! :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke si annet enn at jeg er enig, jenter. Vi synes selvfølgelig hun er den fineste jenta i hele verden :hjerte:

Bra jobbet :tommelopp::ler:

Ja, vi jobbet hardt for å få til det der :ler:

****

S har vært ute en tur, og jeg og lillegull har sovet. Tok henne opp fra vuggen for å trøste litt i 15 tiden, satte meg i godstolen og la henne på brystet, og der sovnet vi gitt.

Nå er S hjemme og vi skal straks dra på middag til G&S.

Endret av kiwii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for bilder! Hun er kjempesøøøøøt!! :rødme: :klem:

Bare lurte på dette:

Er så trygt når S er her. Han står opp om natten med henne, og han tar henne ofte om morgenen.

Hvorfor står dere opp med henne på natta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurte på dette:

Hvorfor står dere opp med henne på natta?

Hun har hatt så vondt i magen de siste 2-3 dagene, så etter hun har fått mat på natten så klarer hun ikke roe seg ned igjen på en stund.

Dessuten bæsjer hun mye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var første dag alene med lillegull, og det var en slitsom dag.

Det begynte bra (etter en natt med lite søvn)., jeg stelte henne og ga henne mat Så dro vi ut på trilletur og på besøk hos mormor. Lillegull sov og sov.

Da vi kom hjem klokka 12 våknet hun, og da holdt hun det gående helt til S kom hjem fra jobb kvart på fem.

Hun gråt og gråt og hadde så vondt i magen sin stakkars. Kunne ikke legge henne fra meg, måtte bære henne hele tiden. Hun sovnet litt oppå brystet mitt.Tror jeg sovnet litt også da.

Jeg var så fortvilet der jeg satt med en hylende unge og et hus som så helt for jævlig ut. Tenkte at jeg ville ikke at S skulle komme hjem til noe sånt, jeg ville aller helst ha middagen klar også. Så der satt jeg og gråt sammen med lillegull.

Rett før S kom hjem roet hun seg ned(etter en diger rap)

Da fikk jeg ryddet sammen rotet på badet og støvsuget stuen og kjøkkenet.

Når hun var sånn som i går, så rakk jeg ikke rydde opp etter jeg hadde stelt henne engang, så det så virkelig ikke ut her.

Det var så godt da S kom hjem og kunne ta over.

Han ble irritert fordi jeg liksom skal rekke over alt. Han sier jeg bare skal kose meg med lillegull og ikke bry meg med husarbeid. Jeg klarer bare ikke overse rotet....

Hjalp å få gråte en liten skvett og snakke om hvordan dagen min hadde vært.

Vi laget middag og spiste på skift, før S la seg på sofaen med lillegull. Der sovnet de begge to. Da var det herlig å bare sette seg ned å nyte stillheten.

I går kveld fyrte vi i peisen, spiste godis og så en serie på tv. Godt å gjøre sånne vanlige ting som vi gjorde før gullet kom til verden.

Hun ville ikke sove da vi la oss i natt heller. Ligger og presser og strever med magen. Og innimellom hyler hun noe helt sykt. Ikke sånn skriking som når hun vil ha litt selskap eller mat, men skikkelig vonde hyl. Så krøker hun seg sammen og har så vondt. Det er helt forferdelig å se på.

Vi har gitt henne sukkervann innimellom. Det gjorde de på sykehuset også når hun hadde vondt i magen.

Så i natt lå hun mellom oss igjen. Vi hadde bestemt oss før hun ble født at slik skulle det ikke bli. Og vi vil det fremdeles ikke, men hva kan vi gjøre da når hun hyler og skriker? Kan ikke bare la henne ligge der alene heller..

Er redd for at hun skal venne seg til å ligge i vår seng og aldri ville sove i sin egen.

I går kveld ville hun nesten ikke roe seg når hun kom inntill oss engang, men hun sovnet tilslutt da S sang til henne.

Hun er jo bare 17 dager gammel og vi kan ikke forvente å ha faste rutiner ennå. Ifølge jordmoren på sykehuset så går det ikke an å skjemme bort en så liten baby, og det tenker jeg ofte på. Vi får ta det som det kommer. Akkurat nå skal hun få det akkurat sånn som hun vil ha det, noe annet er ikke vits å prøve på engang.

Var stuptrøtt da klokken til S ringte i morges. Han var helt i ørska selv også.

Jeg og lillegull sov en liten time etter han hadde dratt. Da sto vi opp, gullet lå på badegulvet mens jeg dusjet og ordnet meg. Etter litt mat dro vi på trilletur. Stakk innom jobben for å vise henne frem, og så var vi på butikken en tur.

Fikk virkelig trimmet følte jeg. Bare motbakker på hjemveien. Skikkelig bratte bakker, klarte nesten ikke kjøre vognen opp den verste.

Nå ligger hun og sover i vognen sin. Jeg har spist og skal legge meg på sofaen å sove litt. Håper hun sover en stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute på shopping med søs. Lillegull sov hele tiden . Hun har sovet nesten hele dagen faktisk. Så i dag er humøret mitt mye bedre enn i går.

Nå ligger hun og S og sover på sofaen. De er så herlige :hjerte:

Vi har bestemt oss for å jobbe litt for å få henne til å sove i egen seng hele natta. Det gikk jo kjempefint de første nettene, men de siste dagene så har hun som sagt strevd med magen.

Så i kveld blir det bading,mat,senga. Og så må vi tåle litt skriking.... (ikke sånn skriking som i natt, for da hørte vi at hun hadde vondt. da tar vi henne sevfølgelig opp med en gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...