MrsP Skrevet 24. november 2008 Forfatter #3081 Del Skrevet 24. november 2008 Evila,mymlen,Skravla & Annie. Bilde kommer! Lillegull har snudd døgnet helt. Sover masse på dagen, men er lys våken når kvelden kommer. Etter råd fra helsesøster prøver vi å holde henne våken 3 timer før leggetid, men det er ikke alltid så lett. I går ble hun plutelig stuptrøtt etter 2 timer og da er det rett og slett umulig å holde henne våken, da sover hun uansett hva vi gjør. Hun sovnet i halv ti tiden i går og sov i 15-20 min. Vi la oss klokka elleve og da nektet hun å sove. Klokka tolv sovnet hun (etter stapping av smokk og kos på hodet) og jeg var overlykkelig da jeg endelig kunne legge hodet på puten. Men etter 30 minutter falt smokken ut og hun satte i et hyl. Så da var det på'n igjen. Var oppe å gikk med henne, hadde henne i bæreselen, satte henne i vippestolen, men ingenting funket. Litt før klokken tre ble hun plutselig stuptrøtt igjen. Da la jeg henne i vogna og vugget forsiktig. Da sovnet hun og sov helt til klokken var ni i morges! Fikk mat og ny bleie og sov videre til halv to! Hun lå oppå brystet mitt og jeg sov like godt som henne. Ble helt sjokkert da jeg våknet og oppdaget hva klokken var. Hun er nok et B-menneske sånn som mammaen sin Vi prøver ikke så hardt ennå, men etter nyttår så skal vi prøve å få litt rutiner. Ellers har vi det fint alle sammen. Jeg har blitt forkjølet og føler meg ganske tett i pappen. Håper det går over snart og at jeg ikke smitter gullet. I helgen hadde vi noen vennepar på middag. Var kjempekoselig å være litt sosial. Ellers tar vi det med ro om dagene. SKal prøve å få inn litt rutiner for min egen del nå. Føler at dagene bare flyr avgårde uten at jeg henger med. Skal begynne å stå opp tidligere og stelle meg og lillegull. Så får jeg heller sove på sofaen i løpet av dagen. Da har jeg iallefall kommet meg ut av soverommet. Så skal jeg komme meg ut å gå tur mens det enda er dagslys. Middagen vil jeg gjerne ha klar til S kommer hjem. Skal begynne å spise mere sunt nå. Jeg er skikkelig slapp med spisingen for tiden. Har gått mye ned i vekt, men det kommer vel litt av ammingen også tenker jeg. Nå har jeg fyrt opp i peisen og tent masse lys i stuen og på kjøkkenet. Gleder meg til S kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 24. november 2008 #3082 Del Skrevet 24. november 2008 Hei Kiwii! Jeg har spist deg idag! Jeg må komme litt sterkere tilbake for jeg er småsyk selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3083 Del Skrevet 25. november 2008 Ikke sant jeg var god,mymlen? Håper du blir frisk snart! Jeg er så trøtt! Dette har vært den verste natten så langt. Vi skulle legge oss i 01-tiden og tok henne med ned og la henne i senga. Der lå hun lys våken. Jeg lå og koste med henne og puttet inn smokken hver gang den falt ut, og kvart på to sovnet hun. Da fikk selvfølgelig ikke jeg sove. Det var egentlig likegreit for hun våknet igjen etter 15-20 minutter. Fra klokka to til klokka fire lå jeg og holdt på smokken så den ikke skulle falle ut. Hun så stuuuptrøtt ut,klarte nesten ikke holde øynene åpne, men hver gang det virket som om hun sovnet så skvatt hun til og åpnet øynene. Tilslutt orket jeg ikke mere og tok henne med opp på stuen. Hun satt i vippestolen og var ikke trøtt i det hele tatt. Smilte og var så blid og fornøyd. Kvart på seks la jeg meg på sofaen med lillegull oppå meg og da sovnet vi begge to. Sov litt over to timer til S dro på jobb. Da fikk hun mat, så sov vi videre til klokka 12. Papsen og venninne S har vært på besøk nå. Jeg føler meg helt mørbanket. I tillegg til å være dødstrøtt, så er jeg snørrete og tett i skallen. Lillegull virker sliten hun også. Ikke så rart, en gang må jo hun sove også. Nå henger hun på magen min i bæresele, og det virker som om hun sover godt. Må prøve å holde henne litt våken i ettermiddag og kveld. Kan ikke fortsette sånn, da blir jeg tullete. Nå kommer S hjem fra jobb om ikke så lenge., så jeg skal begynne å forberede middagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 25. november 2008 #3084 Del Skrevet 25. november 2008 Phuh....ikke bare bare med en liten baby som ikke forstår døgnrytme ennå. Huff. Håper kommende natt blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3085 Del Skrevet 25. november 2008 Håper jeg også, Evila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 25. november 2008 #3086 Del Skrevet 25. november 2008 Du var skikkelig god Det der hørtes ut som en utrolig slitsom natt kiwii!! Er ikke rart du er sliten nå! Håper det var et engangstilfelle! Hva skal dere ha til middag da? Her blir det pasta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3087 Del Skrevet 25. november 2008 Vi skal også ha pasta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 25. november 2008 #3088 Del Skrevet 25. november 2008 Flickan også, hele kg skal visst ha det idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. november 2008 #3089 Del Skrevet 25. november 2008 Vi hadde koteletter i dag. Den natta di hørtes ikke god ut! Håper virkelig at det blir bedre i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 25. november 2008 #3090 Del Skrevet 25. november 2008 Søren Da har ikke hele kg pasta idag.. Du kan ikke ha koteletter i morgen istedet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 25. november 2008 #3091 Del Skrevet 25. november 2008 Håper dere får sove bedre i natt begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 26. november 2008 Forfatter #3092 Del Skrevet 26. november 2008 mymlen,Annie & Ella. Denne natten var bedre enn i går. Badet henne før hun skulle legge seg. Hun elsker å bade nå, storkoser seg i vannet. Etter badet fikk hun mat, så la jeg henne i senga. Da våknet hun til som vanlig. Pappa'n tok over etterhvert og etter en liten stund sovet hun. Vi la oss og håpet på noen timer med søvn, men da våknet hun igjen gitt. Ga henne mat og lot henne sove mellom oss. Sov fra 02.15 til 07.10. Kan ikke klage på det. S dro på jobb og jeg og lillegull sov videre til halv ett! Det gjorde skikkelig godt. Hun lå på badegulvet mens jeg dusjet og ordnet meg. Ikke noe skriking i dag, hun bare koste seg der hun lå. Gikk en tur i byen og handlet inn til middag. Trenger litt frisk luft om dagene. Nå har vi spist middag, og lillegull ligger på brystet til pappa'n sin og sover på sofaen. De er så herlige Etterpå skal vi på babysvømming. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 27. november 2008 Forfatter #3093 Del Skrevet 27. november 2008 Slitsom natt. Hun sovnet kl. 04, men vi sto ikke opp før 11,så skal ikke klage. Hadde på meg regnbukse og regnjakke og gikk en tur til M&O. Nå er søs på besøk og vi skal snart spise middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. november 2008 #3094 Del Skrevet 27. november 2008 Høres slitsomt ut med en sånn døgnrytme. Håper hun snart venner seg til nattsoving. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. november 2008 #3095 Del Skrevet 27. november 2008 Takk for bilde. Så skjønn hun er. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 27. november 2008 #3096 Del Skrevet 27. november 2008 Biiiiilde! Selv om jeg ikke legger så mye spor igjen, er jeg innom og leser titt og ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 27. november 2008 Forfatter #3097 Del Skrevet 27. november 2008 Skravla & Maneo. Har sendt deg bilde, søta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 28. november 2008 Forfatter #3098 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg spiste sterk mat i går og lillegull fikk så vondt i magen sin. Vi sovnet på sofaen kl. 02 og sov helt til 08. Føler meg allikevel ikke helt uthvilt.Er ikke akkurat behagelig å sove på sofaen på en småkjølig stue, og med en baby oppå seg så jeg måtte ligge på ryggen hele natten. Vi kjørte S på jobb i dag. Nå har jeg fyrt i peisen og ordnet med frokost( det er lenge siden sist!), og lillegull sitter i vippestolen ved siden av meg. skal slappe av et par timer fø vi drar ut en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 28. november 2008 #3099 Del Skrevet 28. november 2008 Så utrolig nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 29. november 2008 Forfatter #3100 Del Skrevet 29. november 2008 Så utrolig nydelig!! Helt enig! Endelig helg! Er så koselig når S kan være hjemme sammen med oss hele dagene. Er stuptrøtt, så skal gå ned å legge meg nå. Håper lillegull vil sove i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå