Amused Skrevet 26. mars 2008 #381 Del Skrevet 26. mars 2008 Her har jeg ikke vært på en stund 30 uker i dag! Er i fin-fin form, jeg, men plages med vann i kroppen og en heftig vektoppgang, er vel oppe i 16 kg oppgang nå Men håper de forsvinner raskt igjen, jeg skal gjøre mitt ytterste for det, i hvert fall Vi får ikke dratt på kurs, vi, siden jordmor i kommunen er sykmeldt. I nabokommunene er det stappfullt, så vi får vel bare lese oss opp på egen hånd... Jente 79, du må få deg en hardere madrass KaraW, jeg slår deg på vektoppgangen Knøttet, håper du slipper flere slike episoder. Felicity, skjønner godt at du er fornøyd med vekta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 26. mars 2008 #382 Del Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer med 30 uker, Amused! Håper det ikke skjer deg igjen, Knøttet. Hørtes skummelt ut! Skal til legen på kontroll i dag. Gleder meg, og er utrolig nysgjerrig på vektoppgang. Vekta hjemme har slutta å funke, så jeg har ingen anelske hvordan det ligger an.. Snakkes senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 26. mars 2008 #383 Del Skrevet 26. mars 2008 Lykke til på kontroll, cilipili Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 26. mars 2008 #384 Del Skrevet 26. mars 2008 Amused Grattis med 30 uker Uff ikke noe godt med mye vann i kroppen. Fikk det sist på slutten. Hadde de forferdelige bena. Tok bilder av de sist og bena ser ut som svære tømmerstokker. Håper jeg slipper det denne gangen. Dere får følge med og få legen til å skjekke blodtrykk og urinen, så det ikke er svangerskapsforgiftning. Det er jo nå og utover den sniker seg frem.... Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #385 Del Skrevet 26. mars 2008 Gikk mye bedre i dag når jeg lå på den hardeste madrassen :-D Greit når det ordner seg så lett... Lykke til på kontroll, cilipili og gratulerer med 27 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 26. mars 2008 #386 Del Skrevet 26. mars 2008 Tusen takk! Har ikke vært der enda, har ikke time før halv ett. Kommer meg likssom ikke ut fra KG i dag. Bedre å være her enn å vaske Hadde også tømmerstokker sist, og et stooort, rundt fjes! Utrolig sexy Foreløpig jeg bare har litt i fingrene, tror jeg. Så bra det funket bedre med den harde madrassen, Jente79! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #387 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg har også vann i fingrene... Gifteringen måtte av for en stund tilbake. Merker også godt at sokker med vanlig strikk ikke er det beste for beina mine. Men synes ikke jeg ser eller kjenner at jeg har noe særlig vann på andre måter... Har hørt du fort kan bli litt nummen hvis du har mye vann da. Merker fort det ene beinet kan bli numment hvis jeg står lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 26. mars 2008 #388 Del Skrevet 26. mars 2008 Forlovelses ringen gikk av i går gitt. Da var det skikkelig grop etter den og det er det i dag også. Ellers merker jeg også det med sokker at det buler ut ovenfor strikken. Ikke noe godt. Ellers så har jeg litt vondt i underlivet i dag. I går virket det som om han borret seg ned i bekkenet som jeg merket i slutten av svangerskapet sist,. Nå har jeg skikkelig mensensmerter liksom. Ganske så små vondt, pluss at utfloden er så rar. Prøvde å ringen legen min i går, men han tok ikke tlf. Egentlig så er det best å ringe nå i disse tider, men gruer meg litt og. Jeg var jo hos han på fredag, men da sa jeg ingenting.... Kjenner at livmoren strammer seg skikkelig og han sparker. hmmmm, men det er ikke som maserier heller liksom. Merkelig... I dag har jeg fått engangstødnad og skal overføre de på sparekonto så vi ikke bruker de med engang. hehe. Deilig å se så masse på en konto. Mye som kommer fristende i tankene mine da. Reise, kjøpe det lille vi har igjen å kjøpe, kjøpe bil, kjøpe flatskjerm, men vi må heller spare dem Får jo trolig ingen penger til høsten så.... Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #389 Del Skrevet 26. mars 2008 Uff, engagnsstønad ja... Virker mye med en gang, men ikke stort når en fordeler det over et helt år... Dere får prøve å ikke bli fristet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 26. mars 2008 #390 Del Skrevet 26. mars 2008 Hørtes ubehagelig ut, Felicity. Håper du får tak i legen din Da er jeg hjemme fra kontrollen. Alt gikk kjempebra. Størrelsen på magen min er laaaangt over skjema, men det er nok bare den andre morkaka som gjør det håper jeg. Ellers var alle prøver bra, lagt på meg 8,5 kilo totalt. Ikke så aller verst, tror jeg. Men fikk beskjed om at jeg ikke kom tilbake i jobb igjen pga. alle kynnerne/riene. Kjedelig å tenke på at jeg blir værende her på sofaen. Kjedelig! Men må bare gjøre det beste ut av det. Kan ikke sutre når legen passer så godt på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #391 Del Skrevet 26. mars 2008 Ja, med to morkaker så er det vel ikke rart om magen er litt større enn vanlig... Kjedelig å bli sykemeldt ut svangerskapet... Men det viktigste er jo at det går bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 26. mars 2008 #392 Del Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer med 27 uker, Knøttet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 26. mars 2008 #393 Del Skrevet 26. mars 2008 Har vært på kontroll jeg også i dag. Alt så kjempefint ut. Har hatt litt høyt blodtrykk i det siste, men det hadde gått ned litt nå heldigvis. Får god oppfølging pga. det så går til kontoll en gang i uken. Betryggende Babyens hjertelyd lå på 140 Ellers er jeg nå sykemeldt frem til permisjonsstart som begynner den 14. april. Nå skal det slappes av, jeg er sliten. Så fint at det gikk bra på kontroll cilipili Og 8,5 kilo er ikke værst nei, tør ikke si hvor mye jeg har gått opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 26. mars 2008 #394 Del Skrevet 26. mars 2008 Og så må vi jo litt for 27 uker på knøttet og cilipili og 30 uker på Amused. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #395 Del Skrevet 26. mars 2008 for knøttet, clipili og Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 26. mars 2008 #396 Del Skrevet 26. mars 2008 Henger meg på denne fantastiske dansen, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 26. mars 2008 #397 Del Skrevet 26. mars 2008 Vi har jammen blitt flinkere til å skravle her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #398 Del Skrevet 26. mars 2008 Ja, var dårlig i begynnelsen. Men nå nærmer det seg jammen, så koselig med skravling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 26. mars 2008 #399 Del Skrevet 26. mars 2008 Ja, var dårlig i begynnelsen. Men nå nærmer det seg jammen, så koselig med skravling Veldig koselig med skravling Får nok mer tid til det nå som jeg er sykemeldt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 26. mars 2008 #400 Del Skrevet 26. mars 2008 Ja det er spennende å høre om hverandre. Men det er mange som jeg ikke har sett eller hørt fra på lenge. Håper bare at det går bra med dem fordet:) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå