Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000

Latee

Anbefalte innlegg

Har nå foretatt mine første avbestillinger, fire bøker de gjerne vil sende meg... Gikk relativt kjapt, men må nok holde tunge litt rett i munnen og stikke innom siden jevnlig.

En av bøkene hadde jeg faktisk litt lyst på da, innser at jeg nok kan bli fristet etterhvert, men nå er ikke økonomien der til å handle så mye.

Samme her - avbestilte 4 stk i dag. Må også følge godt med her, for jeg hadde også lyst til å bestille ene hovedboka, frem til jeg la merke til at det var en lydbok :ler: Men kommer garantert til å legge igjen en del penger der fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sambo meldte seg inn i 3 klubber igår,men har bare fått velkomst-mail fra 2.Der står det at han vil motta velkomstgaven om kort tid. Blir spennende å se om han får noe.(vi har jo samme adresse,og så brukte han samme mailadresse som meg)

Fikk 2 gavekort i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Jeg fikk enda et gavekort i dag. I tillegg kom de to første pakkene i posten i dag. Skikkelig raskt siden de ble sendt mandag kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_bare meg_*

Meldte meg inn i to klubber i går, har fått velkomst mail, men intet mer..

Tar det veldig lang tid før gavekortene dukker opp?

Ellers sitter jeg og tenker på om jeg skulle meldt meg inn i et par til, men vet ikke om jeg tør :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madeline
Meldte meg inn i to klubber i går, har fått velkomst mail, men intet mer..

Tar det veldig lang tid før gavekortene dukker opp?

Den siste klubben meldte jeg meg inn i på tirsdag og fikk gavekortet i morges. Fikk mitt første gavekort på mandag og har allerede fått tilsendt de første tingene jeg bestilte for gavekortene. Jeg er kjempefornøyd med hvor fort alt har gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliky

Har brukt 3 gavekort på mandag, og samme kveld fikk jeg beskjed om at 2 ting (av 12) var sendt. Etter det har jeg ikke hørt noe mer fra dem. Har noen av dere fått mail om at tingene deres er sendt enten i går eller i dag? Bare nyskjerrig på om de sender ut varer eller om alt har stoppet opp hos dem.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, dette er blitt en lang tråd. Kanskje noen kan gi meg en rask forklaring på hva dette er?:) Ser at dere bestiller flere gavekort, men hva slags tilbud er egentlig dette? Så lurt, jeg har også lyst på bøker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
Har brukt 3 gavekort på mandag, og samme kveld fikk jeg beskjed om at 2 ting (av 12) var sendt. Etter det har jeg ikke hørt noe mer fra dem. Har noen av dere fått mail om at tingene deres er sendt enten i går eller i dag? Bare nyskjerrig på om de sender ut varer eller om alt har stoppet opp hos dem.......

Jeg fikk mail i går om at en del til av bestillingen var sendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
Oj, dette er blitt en lang tråd. Kanskje noen kan gi meg en rask forklaring på hva dette er?:) Ser at dere bestiller flere gavekort, men hva slags tilbud er egentlig dette? Så lurt, jeg har også lyst på bøker!

På bokklubben.no gir de deg et gavekort på 1000,- når du melder deg inn i en av de 14 bokklubbene. De har nå satt en begrensning på ett gavkort pr. person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte opp alle med en gang, i frykt for at de skulle trekkes tilbake. :fnise: Dette var i går, i dag fikk jeg mail om at alt som sto leveringstid 2-7 dager ble sendt i dag. Så jeg må si de står på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har akkurat fått mail fra bokklubben om at man kun kan få et gavekort, men at jeg skulle få tre siden jeg meldte meg inn på mandag. Måtte bare svare med at jeg skjønner at de har feilvurdert pågangen, men at jeg syns det er rart at de innfører begrensninger med tilbakevirkende kraft. Jeg har jo meldt meg inn med de betingelsene som gjaldt på mandag i hodet, ikke de som gjelder nå.

Fikk ikke engang velge hvilke tre klubber jeg skulle være medlem av.

Ellers er jeg kjempefornøyd med tre tusen i gavekort, men det er ikke helt det samme som 10 000... Jaja, sånn kan det gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå tjente de penger på meg ihvertfall. Det skjedde noe galt når jeg la inn bestillingen, slik at gavekortet ikke ble registrert. Sende de mail med én gang. To dager etter får jeg svar, at de har kansellert hele bestillingen bortsett fra en ting som var sendt ut allerede. Denne tingen må jeg da altså betale for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på følelsen av at det blir mange turer på postkontoret ukene som kommer :fnise:

De har jo et annet innmeldingstilbud også hvor man bare kan velge bøker, kan vi melde oss inn i de bokklubbene vi ikke har fått gavekort og få bøker isteden? Hvis dere skjønner? Men det koster kanskje 99 kr i porto og er begrenset hvilke bøker man kan velge kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anne Elliot

Jeg er medlem av 57 bokklubber nå. Har heldigvis ansatt ei dame fra Polen som skal jobbe som avbestiller for meg.

Anbefaler alle dere andre å gjøre det samme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat fått mail fra bokklubben om at man kun kan få et gavekort, men at jeg skulle få tre siden jeg meldte meg inn på mandag. Måtte bare svare med at jeg skjønner at de har feilvurdert pågangen, men at jeg syns det er rart at de innfører begrensninger med tilbakevirkende kraft. Jeg har jo meldt meg inn med de betingelsene som gjaldt på mandag i hodet, ikke de som gjelder nå.

Det har de ikke rett til å gjøre! Det står dessuten fortsatt på siden deres at man får gavekort hvis man melder seg inn i en klubb, uten at det står noe om begrensninger om hvor mange.

Villedende markedsføring? JA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er jeg kjempefornøyd med tre tusen i gavekort, men det er ikke helt det samme som 10 000... Jaja, sånn kan det gå.

Enig med gjesten over her. Send mail tilbake hvor du sier at du ikke er fornøyd. Om de ikke vil gi deg resten av gavekortene så ville jeg gitt beskjed til forbrukerombudet. Evt. sendt bokklubben utklipp fra avsnittet om villedende markedsføring i markedsføringsloven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...