Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000


Latee

Anbefalte innlegg

Gjest Vampyra

Da har jeg meldt meg inn i tre bokklubber. Jeg har vært medlem i noen av de andre tidligere i år så jeg tør ikke melde meg inn i dem :ler:

Men jeg føler meg som en kjeltring som gjør dette :redd:

Det føles liksom helt galt siden jeg vet at jeg skal avbestille alt likevel :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vampyra

Men jeg er så redd for at det er en hake ved dette! Tenk om det egentlig bare gjelder 1 bokklubb da? Plutselig ender hele gjengen opp med regninger for flere tusen!!

*skeptisk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner også å bli litt skeptisk nå. Meldte meg inn i en haug med klubber i går, og har fortsatt ikke fått et eneste gavekort :sjenert:

Og jeg har jo selvsagt allerede sett meg ut masse ting som hadde vært perfekte julegaver. -og perfekte her hjemme hos meg såklart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg også! Og bare en liten smule utålmodig! Mange sier det går "ca et døgn" før gavekortet kommer, men det begynner å bli passert for min del. Jeg vil jo handle! :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampyra

Det er faktisk helt vanvittig at de gir bort 12000 i gavkort til de som ikke er medlem i noen av klubbene. De kan aldri på noen måte tjene inn det. Jeg nekter å tro at så mange som melder seg inn kjøper bøker for 12000 kr i året. Det er rundt 35 bøker i året :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anna_*

Meldte meg inn i en masse klubber for litt over et døgn siden, og kjenner jeg begynner å bli litt utålmodig jeg også... Rart hvor kravstor og lettirritabel man blir når man blir lovet masse penger.

Begynner å lure på om gavekortene (viss de kommer da) ikke blir sendt ut før etter helgen? Dersom det faktisk er mennesker som sitter og godkjenner er vel ikke det helt urimelig.. Hmmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillebøll

Er vel ikke flere feller enn ved seks gratis bøker. Samme sum omtrent. Det er jo penger du må bruke hos dem. Om de gir deg tusen kroner i bøker de bestemmer eller 1000 i dill du bestemmer må vel gå på det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt meg inn i ni klubber og føler meg også som en kjeltring :ler: men lillebøll har jo rett. Det er bare så mye bedre å få seg ullpledd og alessikanne (hvis ikke butikken er tom før jeg får gavekortene mine da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tenkt en del på dette og jeg kan fortsatt bare logge meg inn, men det er ingenting på "min side" og jeg har ikke fått noe mer mail enn det etter at jeg meldte meg inn i 10 stk. i går formiddag. Jeg begynner også å føle at det er noe muffins her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt en del på dette og jeg kan fortsatt bare logge meg inn, men det er ingenting på "min side" og jeg har ikke fått noe mer mail enn det etter at jeg meldte meg inn i 10 stk. i går formiddag. Jeg begynner også å føle at det er noe muffins her..

Tror de har fått mer og mer å gjøre, for ting ser ut til å ta lenger og lenger tid. Jeg er ikke bekymret, selv om jeg har ventet like lenge på gavekort som deg. (Men jeg har ventet 3 døgn på noen før, og det har gått helt fint.)

Nå har de regntøy og parkdresser til barn også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampyra

Det har dukket opp mye for barn i løpet av kvelden! Kanskje vi våkner opp med et mye større utvalg på alt i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, jeg har meldt meg inn i 5. Nå tør jeg ikke å melde meg inn i flere før jeg ser at dette fungerer! Føler meg som en svindler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...