Gå til innhold

Minnie Emmerdale's Bananplantasje


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Det var bare en liten bønn........

"I`ll bend over and take the pain like the man I am, then!" :hoho: '

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale
Jeg vet jo at du er en omtenksom og godhjertet diktator, Minnie

You are correct Sir :D

Bedøvelse skal tas opp til vurdering sammen med Starie. Hårete mannerumper er fy-fy vet du!

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jaggu. Ser man det. En Kira hoppet inn, og reeeett i banan-mosen! Hvem hadde ansvaret? *sniffe* Nå får apene bare slikke av tærne mine, da. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg er litt usikker på det med bedøvelse jeg Minnie. De har jo fått ganske fine bur og massevis av gode bananer. Tror det er best vi ikke bruker bedøvelse, litt må jo en skikkelig MANN klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør her... Hadde ikke Starie kommet hadde jeg sprengt en sikring her!.... For det første, ingen slossing i køen, for det andre, disse ekstratjenestene flere spør om klarer jeg ikke å levere til flere enn annen hver.... :wink::sjarmor:

Dessuten er jeg sår, sliten, har digre muskelspenninger i nakken og vabler på hendene....

Trodde dette skulle bli en lett kremjobb jeg.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse.

Det er nok ikke bare bare å tilfredstille kravstore damer! Jeg kan godt avlaste deg jeg, er kjempesterk i armene! :D Ekstratjenester er alltid et triks å tilby, så da tar jeg annenhver jeg også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser for meg Minnie Kong lenka fast i det største buret med ball i munn og munnbind fordi hun plaprer så fælt.

W

Og siden fantasien setter begrensinger på kg så trallala

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.......

i mellomtiden, her på kjøkkenet, har jeg disket opp litt.

Mat, alle sammen!

Kom inn......la oss nå få se hva vi har her.....som kokk er jeg litt avhengig av å få et innblikk i de rådende gastronomiske føringer.......jeg er jo her for å glede alle ganer......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...