Gå til innhold

Minnie Emmerdale's Bananplantasje


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Eller blir det kanskje et eget bur for dusjing, med myke svamper, masse såpeskum og glattbarbering? :sjarmor:

*Lisa*

Du kommer til å få ansvaret for den ukentlige rumpevoksingen Lisa.

Sessna-fly er tøft- det må vi ha.

Jeg liker denne utviklingen :briller::kul: tror jeg kommer til å like å være Plantasje-eier.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Undertegnede Sado-Engel foretrekker å være vokter for uskikkelige aper, samt ansvarlig for det apelige bananskallplukkepatruljen :evil:

Man forutsetter naturligvis at den apelige bananskallplukkepatruljen er forsvarlig lenket under sine bananskallplukkeoppdrag utenfor buret.

Rev

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og den "barske og tøffe" hunden min sier oss herved villig til å være vaktpatrulje. Vi kan gå vakt rundt eiendommen og se til at ingen aper stikker av.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Undertegnede Sado-Engel

Slemme aper må piskes- og du kan jo bare fyre opp en rev mens du holder på :Hehe:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Slemme aper må piskes- og du kan jo bare fyre opp en rev mens du holder på :Hehe:

Minnie

Du har skjønt det Minnie, men har også misforstått fullstendig.

Man setter da ikke fyr på seg selv???

.... kan man forresten sette på en fyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Man setter da ikke fyr på seg selv???

.... kan man forresten sette på en fyr?

"Å fyre opp en rev"- betyr å røyke hasj.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stille mine evner til rådighet.

Mine mest fremtredende egenskaper er en infam sjarm, samt at jeg er grensesprengende i min replikk-kunst under bananplukking. Dessuten er jeg venstrehendt, og kommer således til der de fleste andre ikke kommer til. Videre er jeg en god kokk, og dessuten ser jeg ikke så verst ut... :sjarmor:

Jeg regner med at det finnes en stilling som kan besettes langs mine egenskaper, og legger med dette ærbødigst inn en søknad om å få komme i betraktning til denne.

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Oki!

Jeg trenger også en som kan spyle burene rene annenhver dag med høytrykkspyler og industrivask.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Videre er jeg en god kokk, og dessuten ser jeg ikke så verst ut... :sjarmor:

Du kan få hjelpe til på kjøkkenet, kun iført forkle og ett stort smil. Men du må nok rumpevokses først du også. Nei til hårete mannerumper!

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
(Minnie' date=' sparer du noen hårete macho-menn til mitt Elite-bur eller? Pliiis...)[/quote']

Elite bur?

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres helt greit ut.

Jeg kom på en ting til. Jeg har spansk blod i årene (dette er faktisk helt sant; en spanjol kom til Jæren for mer enn 150 år siden), og selv om jeg ikke kan et eneste ord spansk, kan jeg tiltre som et etnisk alibi, all den tid man trenger et spansk innslag. Dette til orientering.....vi vet jo på dette tidspunkt veldig lite om hvordan ting vil utvikle seg.

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... Fikk du ikke med deg den eksellente ideen til *Lisa* om et Lekker-bisken-bur? Også kalt Elite-buret... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minnie Emmerdale
Ja... Fikk du ikke med deg den eksellente ideen til *Lisa* om et Lekker-bisken-bur? Også kalt Elite-buret... :-?

Aha, den ja. Jo det er greit det.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tilegg til å kunne mye om helse, velvære og trening (hva med litt personlig oppfølging?), har jeg kurs i aromaterapi..... Så håper jeg kan brukes til noe fornuftig (... :wink: .. ) i stedet for å sitte i buret.... Gjør som nevnt mye for å slippe det... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Minnie' date=' sparer du noen hårete macho-menn til mitt Elite-bur eller? Pliiis...)[/quote']

Som rumpevoksesjef skal jeg vurdere å spare et par til deg.

Men alle andre skal til pers! Jeg er mitt ansvar bevisst, må vite.

De som våger å motsetter seg denne behandlingen blir videresendt til Revetispa for ydmykelse og straff i alles påsyn. Det skal nok få dem på bedre tanker..... :kul:

Men ingen slipper unna mine myke svamper og såpeskum!!

Og ang. det spanske innslaget til Milo: foreligger det noen planer om arrangering av pauseunderholdning? Vi trenger kanskje noe å koble av med mellom slagene her??

*Lisa*

-svak for spanske innslag.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
I tilegg til å kunne mye om helse' date=' velvære og trening (hva med litt personlig oppfølging?), har jeg kurs i aromaterapi..... Så håper jeg kan brukes til noe fornuftig (... :wink: .. ) i stedet for å sitte i buret.... Gjør som nevnt mye for å slippe det... :sjarmor:[/quote']

Du kan få ansvaret for plantasjens skjønnhetssalong hvis du vil.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...