Gå til innhold

Minnie Emmerdale's Bananplantasje


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Rapport fra felt D-18: Corgan arbeider litt tregt synes jeg. Får jeg slå ham på stumpen med en av Dr. Martens sandalene? Litt synd å ta dem av' date=' de som er så gode.[/quote']

Hei Hei nå... Billy er en av mine beste medarbeidere :-) vær snill med han du- for han er følsom.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

Jada, jeg vet. Er så snill atte... Banamilshake hadde vært godt! En til meg og en til Corgan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Han er en snill gutt, i virkeligheten også :wink:

Har jeg glemt å si at bananplantasjen min ligger på Costa Rica kanskje?!

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har funnet fram min gamle Mauser slik at jeg kan skyte ned alle angrepshelikopter. PANG, PANG.

Har gode kontakter i Luftforsvaret ( Kapteinsfrue vet dere ) så snart stiller jeg med hardere skyts!!!!!!!!!!!!!!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Har funnet fram min gamle Mauser slik at jeg kan skyte ned alle angrepshelikopter. PANG, PANG.

Har gode kontakter i Luftforsvaret ( Kapteinsfrue vet dere ) så snart stiller jeg med hardere skyts!!!!!!!!!!!!!!! :kul:

Dette er en bananplantasje- ikke noen krigssone. Hele plantasjen er beskyttet av ett verneskjold.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
industrispionasje.

På banandyrking :o hi hi, tror du kan ta det helt med ro Flo*

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan godt hjelpe til med rumpevoksing, jeg har gjort det før :D Ser at Lasse begynner å bli overarbeidet, kanskje jeg skal hjelpe til litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Jeg kan godt hjelpe til med rumpevoksing' date=' jeg har gjort det før :D Ser at Lasse begynner å bli overarbeidet, kanskje jeg skal hjelpe til litt?[/quote']

Lasse blir sikker glad for litt hjelp.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minnie Emmerdale
Juhu!! Får man spise så mange bananer man vil? *slurpe*

Selvsagt! Men du får annen mat også- bananene er jo primært til apene i buret vet du :wink:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedrørende rumpevoksing.....

Så vidt jeg kan tolke fra retningslinjene her inne, er jeg et av ofrene i dette lille aspektet.

Så hvis jeg kan få legge inn en liten skranke med henhold til komfort... Jeg mener det bør legges standarder for voksens effekt, lyst opp i mot den smerte denne avstedkommer. Dette kan avhjelpes ved at man for eksempel smører inn rumpeballene med et lett bedøvelsesmiddel.

Jeg vet jo at du er en omtenksom og godhjertet diktator, Minnie, og vil med dette be, på vegne av mine nedre regioner, om at det vurderes å sette ned en komitè for fremme av barmhjertig rumpevoksing.

Med håp om å bli hørt på dette området, dog med en lovnad om grenseløs lydighet uansett... :wink:

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Hvis man skal være så feig og jukse med bedøvelsesmiddel, søker jeg herved om overgang til annen stilling.

L-B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...