Gå til innhold

Minnie Emmerdale's Bananplantasje


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Strålende Lisa, strålende.

La meg se... Hva med 20% av bestanden? Er det litt for mye?

Kan kanskje komme frem til en grei deal her.

Lasse,

som sjefs-lufter (ansvarlig for regelmessig mosjon ++), ansetter jeg deg gjerne som daglig leder for Elite-buret, samt alle underavdelinger.

Tatt i betraktning din kompetanse på området, vil det bli en fin løsning for meg, siden jeg da bare kontrollerer at alt blir gjort (det vil si; at resultatene viser seg).

Skal vi komme frem til en bra treningsplan for å sikre en passelig attraktiv bestand?

Du kan godt få noen stjerner på skuldrene, hvis du har lyst...

Aromaterapi når vi har oppnådd gode resultater for de innsatte på treningsfronten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mel: Apene kan få kadaverdisplinhelvetsukesmosjon de... Tenkte mer på herskerfolket og deres velvære og trivsel jeg.... :wink:

Så jeg takker heller ja til Minnies salong for avsapping, intim atmosfære og tilfredstillelse av de fleste behov. Regner jo med at dere også vil se som best ut der dere strader bortover med de tettsittende uniformene deres... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med 20% av bestanden? Er det litt for mye?

:o :o :o

Det synes jeg var svært meget!

Men for all del: det er jo viktig at bestanden avspeiler ønskene og behovene til de ansatte. Så antallet behårede/glattbarberte/delvis behårede etc. får bli en brøk som regnes ut når alle har ytret sine ønsker.

Puh... Synes jeg fortjener en liten pause i rumpevoksing og manchetesvinging, trekker elegant av meg uniformen og danderer mitt legeme på masasjebenken til Lasse....

*Lisa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynner det å ligne noe her! For hver tur jeg tar med sessnaflyet mitt over plantasjen, blir dette bare bedre og bedre! Nå har jeg jobbet så hardt i dag med å transportere bananer, så jeg lurer på om jeg kan få en time i Lasses Spa før middag? Blir det stekte bananer til middag, Milla? Venter spent på dagens meny :-)

PS på en av mine turer, så jeg forresten noe som kunne ligne på en liten demonstrasjon ved det ene buret - jeg lurer på hvem som har stukket til apene sprittusj og plakater?? I kikkerten min så jeg noe som ligner på plakater i hvertfall.. Klarte ikke å tyde skriften, men dette bør undersøkes nærmere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Får jeg være Forsvarsminister og passe på at det ikke blir "Gorillakrig"?

Hi Hi, jada.

Ragnhils- jeg heter Minnie, ikke Milla. I dag blir det biff med alt tilbehør og banansplit til dessert :wink:

Tristessa, hent uniform og hjelp til med rumpevoksing, etterpå kan du fly inn forsyninger sammen med Ragnhils i hennes Sessna.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Eller trenger du en finansminister? Har sosialøkonomi jeg, og vet alt om å regulere rentenivå for å unngå inflasjon i bananene. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Eller trenger du en finansminister? Har sosialøkonomi jeg' date=' og vet alt om å regulere rentenivå for å unngå inflasjon i bananene. :ler:[/quote']

Ha Ha, trengs ikke ennå.... men hvis du ikke vil vokse rumper eller fly Sessna så kan du plukke bananer sammen med Billy Corgan borte på felt D-18.

LB- vi trenger alltid flere rumpevoksere :blunke:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa

*Springer som et oljet lyn mot felt D-18* Håper uniformen ser like fin ut mens jeg plukker bananer da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
*Springer som et oljet lyn mot felt D-18* Håper uniformen ser like fin ut mens jeg plukker bananer da!

Uniformen holder seg lekker- og du kan selvfølgelig skamflørte med Corgan alt du orker, han er kjempesøt!!

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Kan jeg og få være med?? Trenger du en markedsfører kanskje :lol: ?

Jepp, det trengs- du kan opprette ett kontor inne i hovedbygdningen og bo i leiligheten som hører til.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bra! *Går å gjør klar kontoret mitt*

Skal straks begynne på markedsplanen... :P

Forresten, får jeg uniform?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Uniformen ligger klar, piratbukser, tynn trøye, belte med patroner og ett automatvåpen og Dr. Martens sandaler.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Rapport fra felt D-18: Corgan arbeider litt tregt synes jeg. Får jeg slå ham på stumpen med en av Dr. Martens sandalene? Litt synd å ta dem av, de som er så gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...