Gå til innhold

Minnie Emmerdale's Bananplantasje


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

De onde faministene skal sette alle aper i bur (dvs. alle menn) og aper må jo ha mat så jeg har startet en bananplantasje.

Jeg trenger bananplukkere, lønnen blir god samt så mye sex du vil ha og 4 gorumetmåltider om dagen tilbredt av yours truly. Arbeidsantrekket blir sexy kamuflasjedrakt og alle får egen machete.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cruella

Tror du må ansette noen bananskrellere, for jeg er litt usikker på om denne apearten vet at de må skrelle bananen før de skal spise den...

L-B

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Som min mentor (se der kom jeg ut av skapet) stadig påpeker; dere kvinner er både fristerinner og lurendreiersker!

:ler:

Bare tanken på machetesvingende kvinner i sexy kamuflasjedrakt får oss selvsagt til å storme inn i ethvert ledig bur fortere enn dere kan si "Kjell Magne Bondevik er dummere enn en som er kjempedum" tre ganger!

Hvor ligger dette paradis? Har dere ventelister?

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

He He, bananskrellere må jeg også ha ja, det stemmer det.

Bananplukkere- og skrellere søkes herved.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:lol::lol::lol:

-Skal stå utenfor hvert bur og slenge tilbake alle super-intelligente ape-sjekkereplikker opp gjennom tidene.- *Gleder meg*- :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på alt som er gøy jeg.... Og dersom det skal være til nytte for mine brødre i bur, ja da er jeg iallefall med!...Noen innsatte må vel være utenfor burene for å kunne lefle litt med fienden?...

Forutsatt at arbeidsleder/direktør Minnies arbeidsantrekk er kjøpt hos Victoria sectets (riktig skrevet mon tro...?) er jeg med for å ytterligere motivere henne til aktiv bruk av pisken....

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som min mentor (se der kom jeg ut av skapet) stadig påpeker; dere kvinner er både fristerinner og lurendreiersker!

:ler:

Han der er mentor for flere han ser det ut som... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hopper elegant opp i sexy kamuflasjedrakt og sliper macheten*

Bananplukker - no problem med slike betingelser. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk

Hva med bananfluepoliti?? Bananfluer skal man ikke spøke med...... Og bananfluepolitiet måååå gå i uniform :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg kan egne meg ekstremt godt som bananskreller

(det må jo være bedre enn potetskreller?).

Dessuten kan jeg godt mate noen av disse apene i bur,

men forbeholder meg retten til å velge hvem av de

som skal få de feteste og fineste banene...De kan jo

sloss om det - mot et lite vederlag i naturalytelser

til meg da.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Dessuten kan jeg godt mate noen av disse apene i bur,

men forbeholder meg retten til å velge hvem av de

som skal få de feteste og fineste banene...De kan jo

sloss om det - mot et lite vederlag i naturalytelser

til meg da.. :D

Ha Ha- nå begynner det å ligne noe her :D

Bananflue-Gestapo'ene får gå i kamuflasje Babydoll og får batong i tillegg til machete som våpen.

Lasse- alle uniformene blir levert av Victoria's Secret (selvsagt) :wink:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Morsom tråd :ler:

da er jeg med som (ape)oppvarter for herskerfolket! Siden jeg regner med at Direktøren tar seg ferie under quarten i år, må hun vel ha oppvarter/beskytter/munnskjenk/behovstilfredstiller der også, særlig siden den faste sitter i bur over sjøen...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Feiende flott tiltak, Minnie! :D

*Lisa smyger seg inn i sin åletrange Victoriassecretbananplukkekamuflasjeuniform med uanstendig dyp utringning, beundrer sin blanke nye manchete, og tar fatt på arbeidet*

Noen tanker rundt inndeling i burene? Jeg mener: skiller vi lekkerbisken-apene fra de "øvrige" sånn at det blir lettere å holde dem rene, pene og klare for utøving av våre frynsegoder?

Eller blir det kanskje et eget bur for dusjing, med myke svamper, masse såpeskum og glattbarbering? :sjarmor:

*Lisa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg med før alle de gode jobbene er tatt!! Synes forøvrig at du legger lista litt lavt, Milla, en Bananrepublikk hadde vært på sin plass! Og min årelange erfaring i å spille Junta tilsier at vi må ha en president, en justisminister, en forsvarsminister og en finansminister...

...men nå var det plantasje du startet, ikke republikk og da vil jeg være banantransportør! Noen må fly bananene fra plantasjen til burene, så jeg kjøper et cesna-fly og melder meg til tjeneste! (lastebil hørtes sååå kjedelig ut, jeg vil fly!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feiende flott tiltak, Minnie!  :D  

Noen tanker rundt inndeling i burene? Jeg mener: skiller vi lekkerbisken-apene fra de "øvrige" sånn at det blir lettere å holde dem rene, pene og klare for utøving av våre frynsegoder?  

Eller blir det kanskje et eget bur for dusjing, med myke svamper, masse såpeskum og glattbarbering?   :sjarmor:  

*Lisa*

Ja takk, begge deler. Vi kan jo gjøre det i litt BigBrother-ånd,

slik at de apene som i utgangspunktet har havna i et B-bur,

etter dusjing, svamping og barbering kan få muligheten til

å bli vurdert for plassering på et høyere nivå, og således kanskje

få muligheten til å bli leverandør av tidligere nevnte frynsegoder.

Etter nøye jury-utvelgelse selvsagt. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*rekke opp hånden*

Jeg vil være sjefs-lufter for Lekkerbisken-buret (stemmer for den, *Lisa*)!

Jeg kan sørge for at de forblir lekre, med masse mosjon og luft og... Andre ting som trengs for at man skal trives.... :sjarmor:

Motivasjons-sjef for eliten, med andre ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...