Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. april 2003 #61 Del Skrevet 4. april 2003 Rapport fra felt D-18: Corgan arbeider litt tregt synes jeg. Får jeg slå ham på stumpen med en av Dr. Martens sandalene? Litt synd å ta dem av' date=' de som er så gode.[/quote'] Hei Hei nå... Billy er en av mine beste medarbeidere :-) vær snill med han du- for han er følsom. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 4. april 2003 #62 Del Skrevet 4. april 2003 Banana-milkshake anyone??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. april 2003 #63 Del Skrevet 4. april 2003 Ja takk- skal bli deilig i denne varmen. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 4. april 2003 #64 Del Skrevet 4. april 2003 *deler ut milkshake med is og banan til alle flinke plantasjearbeidere* Banankake og banansmoothies kan dere også få Vibeke http://www.changemaker.no/article/articlev...iew/2277/1/228/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 4. april 2003 #65 Del Skrevet 4. april 2003 Jada, jeg vet. Er så snill atte... Banamilshake hadde vært godt! En til meg og en til Corgan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. april 2003 #66 Del Skrevet 4. april 2003 Han er en snill gutt, i virkeligheten også Har jeg glemt å si at bananplantasjen min ligger på Costa Rica kanskje?! Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flo* Skrevet 4. april 2003 #67 Del Skrevet 4. april 2003 Har funnet fram min gamle Mauser slik at jeg kan skyte ned alle angrepshelikopter. PANG, PANG. Har gode kontakter i Luftforsvaret ( Kapteinsfrue vet dere ) så snart stiller jeg med hardere skyts!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. april 2003 #68 Del Skrevet 4. april 2003 Har funnet fram min gamle Mauser slik at jeg kan skyte ned alle angrepshelikopter. PANG, PANG. Har gode kontakter i Luftforsvaret ( Kapteinsfrue vet dere ) så snart stiller jeg med hardere skyts!!!!!!!!!!!!!!! Dette er en bananplantasje- ikke noen krigssone. Hele plantasjen er beskyttet av ett verneskjold. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flo* Skrevet 4. april 2003 #69 Del Skrevet 4. april 2003 Jamen Minnie da. Vi ble jo angrepet av jAPAnere som ville drive industrispionasje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. april 2003 #70 Del Skrevet 4. april 2003 industrispionasje. På banandyrking :o hi hi, tror du kan ta det helt med ro Flo* Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 4. april 2003 #71 Del Skrevet 4. april 2003 Å kan jeg også være med?? Tror jeg ville kledd en sånn kamuflasjebabydoll!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 4. april 2003 #72 Del Skrevet 4. april 2003 Rumpevoks høres forresten SVÆRT festlig ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flo* Skrevet 4. april 2003 #73 Del Skrevet 4. april 2003 Nei ikke på banandyrking men de lurer på hva det er vi dyrker fram i burene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. april 2003 #74 Del Skrevet 4. april 2003 Vi trenger alltid flere rumpevoksere. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 4. april 2003 #75 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg kan godt hjelpe til med rumpevoksing, jeg har gjort det før :D Ser at Lasse begynner å bli overarbeidet, kanskje jeg skal hjelpe til litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. april 2003 #76 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg kan godt hjelpe til med rumpevoksing' date=' jeg har gjort det før :D Ser at Lasse begynner å bli overarbeidet, kanskje jeg skal hjelpe til litt?[/quote'] Lasse blir sikker glad for litt hjelp. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 5. april 2003 #77 Del Skrevet 5. april 2003 Juhu!! Får man spise så mange bananer man vil? *slurpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. april 2003 #78 Del Skrevet 5. april 2003 Juhu!! Får man spise så mange bananer man vil? *slurpe* Selvsagt! Men du får annen mat også- bananene er jo primært til apene i buret vet du Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 5. april 2003 #79 Del Skrevet 5. april 2003 Vedrørende rumpevoksing..... Så vidt jeg kan tolke fra retningslinjene her inne, er jeg et av ofrene i dette lille aspektet. Så hvis jeg kan få legge inn en liten skranke med henhold til komfort... Jeg mener det bør legges standarder for voksens effekt, lyst opp i mot den smerte denne avstedkommer. Dette kan avhjelpes ved at man for eksempel smører inn rumpeballene med et lett bedøvelsesmiddel. Jeg vet jo at du er en omtenksom og godhjertet diktator, Minnie, og vil med dette be, på vegne av mine nedre regioner, om at det vurderes å sette ned en komitè for fremme av barmhjertig rumpevoksing. Med håp om å bli hørt på dette området, dog med en lovnad om grenseløs lydighet uansett... Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 5. april 2003 #80 Del Skrevet 5. april 2003 Hvis man skal være så feig og jukse med bedøvelsesmiddel, søker jeg herved om overgang til annen stilling. L-B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå