Gå til innhold

Jakten på kjærligheten - bonderomantikk


Elbereth

Anbefalte innlegg

Gjest lissi32
Hah! Det har du helt rett i. Hun sa jo noe med at hun først og fremst måtte tenke på sønnen sin, og at hun derfor ikke var flyttbar. Og det så vi jo ingenting til. Så teit.....

Ellers var det vel egentlig bare.. :Gjesp: ...

om ikke det skjer neste episode. Hmmm var jo rart det der, men vi fikk jo å se for neste program at dette ville bli et problem for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sukk og stønn. At dere er så treige at dere ikke skjønner at TV2 klipper redigerer for å gjøre det mest mulig spennende (og ikke alltid helt sannferdig). Sønnen har garantert ikke vært noen hemlighet for noen. Og hun sa ikke at hun ikke var flyttbar, bare at hun ikke kunne gjøre det for løye. Det betyr bare at det må være nøye gjennomtenkt. Voksent gjort Ida Marie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner
Synes TV2 drar dette aaaaltfor langt ut! Det er jo utstemningene som er spennende! Litt kjedelig i år ja.

Helt enig. I år har TV2 stort sett bare gjort uthalings-triks i denne serien. Skal de liksom ha en utstemming per program nå? Jeg tror de bør gi denne serien en pause etter denne sesongen. Jeg har vært stor fan tidligere, men kommer ikke til å følge med dersom de begynner igjen neste år. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skikkelig skuffet når de bare hadde en utstemming i dag! Syntes de drar det bare mer og mer ut, og det er ikke akkurat noe spennende som skjer heller... Skuffet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle egentlig være to utstemminger, men siden en av Torleifs friere trakk seg, så hadde han jo ingen å sende hjem....

Neste gang blir det utstemming hos Svein og Anders.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette programmet må være noe av det tåpeligste jeg ser....Tenk at voksne mennesker tror at det går an å kjøpe seg kjærlighet og sitte der og kommentere andre mennesker slik..Litt av et fesjå - ufattelig at de gidder å være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette programmet må være noe av det tåpeligste jeg ser....Tenk at voksne mennesker tror at det går an å kjøpe seg kjærlighet og sitte der og kommentere andre mennesker slik..Litt av et fesjå - ufattelig at de gidder å være med.

[/quote

Og jeg har vært bondekone så jeg kjenner litt til gårdslivet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_guest_*
Synes TV2 drar dette aaaaltfor langt ut! Det er jo utstemningene som er spennende! Litt kjedelig i år ja.

Utstemmingene er jo spennende fordi man har blitt kjent med personene. Hvem tror dere blir valgt til slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Marit, Bettina, Hilde og dama til Svein tror jeg blir hun mørke korthåra med masse tenner.

:O)

Endret av lissi32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sina_*
Jeg tror Marit, Bettina, Hilde og dama til Svein tror jeg blir hun mørke korthåra med masse tenner.

:O)

Oi,,, Jeg tror helt anneledes en deg jeg, morsomt:)

Tror;

Torleif velger Anne Brit/berit (ihvertfall hun med det lyse håret)

Ole Jacob velger Ida Marie (selv med skikkelig irriterendes dialekt)

Anders velger Christin

Svein er jeg VELDIG uskikker på, men tror vel kanskje det blir hun med alle fregnene, Rigmor heter hun vel

Blir spennede å se hvem som har rett da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Svein velger hun lyse som danset sist, da fikk han et nytt glimt i øyet og så en annen side av henne. Ja, menn er enkle. :ler: Men tror han har et godt øye til Rigmor også.

Hvis Ole Jakob velger hun fra Sør-Vestlandet, så synes ikke jeg at de passer sammen, men det er jo ikke opp til meg,hehe.

Om de andre har jeg ingen oppfatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syntes Jakten på kjærligheten var greit første sesongen, men nå begynner jeg å bli lei av hele konseptet med "vanlige folk" på TV. Folk som tripper nervøst i entreen og lirer av seg høflighetsfraser er ikke god underholdning...sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært litt tamt i år, lite action. Kanskje det tar seg opp i kveld. Nå er det ikke så mange folk igjen, da begynner det jo å bli litt spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svein - for en pudding! Helt utrolig at han skal være bonde!! Gremmes når jeg ser dette programmet etterhvert. Elgjakta var litt kul da, og de jentene som var i bursdagsselskapet til mammaen sin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...