Gå til innhold

Jakten på kjærligheten - bonderomantikk


Elbereth

Anbefalte innlegg

MAKAN til sutring da!!??!! Herregud! Hun skulle hatt 2 tette og ei badehette! :kjefte:

Ja herregud for ei sutrekjerring!!!

Synes hun virker litt falsk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Signerer sutrekjerring DELUXE! Makan til barnslig oppførsel. Da det gikk opp for henne at hun egentlig ikke hadde noen følelser for Ole jakob og at hun hadde faktisk hadde gjort et feilgrep ved å dra på tur sammen, istedet for å gå i seg selv og innrømme at dette kanskje ikke var det lureste hun hadde gjort, istedet vrir hun sin frustrasjon over seg selv på Ole jakob og behandler han som en dritt og at han nærmest har tvunget henne med på tur! Grrrrrrr!!

Stakkars Ole Jakob, da han spør hvorfor hun har forandret seg slik, så blir han jo nærmest halshugd! Herregud!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig spesiell utvikling ja... Var bare pinlig å se på synes jeg...

Godt de andre hadde det bedre. Så jo så forelska ut flere av dem :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, syntes synd på Ole Jakob jeg...

Ja...at det går an....var jo tøft av OJ og spørre om hvorfor hun ikke hadde trukket seg...men den reaksjonen, da...var nok jakten, og det å "vinne" som var greia for henne, ja....

Er det flere enn meg som syns det er pinlig å se på Svein og dama? Han virker forferdelig usikker og rar...

Det er flere enn deg, ja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere enn meg som syns det er pinlig å se på Svein og dama? Han virker forferdelig usikker og rar...

Han er jo en følsom fyr, og det blir litt (?) mye av og til.... Enda godt han ikke har følsomme Rigmor med seg på tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig spesiell opptreden av Ida Marie. Som en skrev over her, så har jo hun spurt og gravd Ole Jacob om hans følelser under HELE oppholdet på gården. Og når han da ber om tilbakemeldinger, blir hun kjempeirritert. Virker plutselig veldig usympatisk.

Jeg synes hun har vært altfor alvorlig og "tung" gjennom hele programmet da. Hvis det er lystig og god stemning, for eksempel under middagen med OJs foreldre, så er hun ikke helt med på det, og så stiller hun plutselig alvorlige spørsmål som virker litt malplassert.

Nå ble jeg lei meg på OJs vegne. Han virker som en utrolig koselig og søt fyr (bare ikke min type), og han hadde virkelig fortjent å finne seg en kjæreste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om Ida Marie veldig gjerne ville vinne konkurransen, men at hun ikke var så veldig interessert i premien. Samtidig synes jeg OJ virker litt smårar, men ellers en snill og grei fyr.

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer sutrekjerring DELUXE! Makan til barnslig oppførsel. Da det gikk opp for henne at hun egentlig ikke hadde noen følelser for Ole jakob og at hun hadde faktisk hadde gjort et feilgrep ved å dra på tur sammen, istedet for å gå i seg selv og innrømme at dette kanskje ikke var det lureste hun hadde gjort, istedet vrir hun sin frustrasjon over seg selv på Ole jakob og behandler han som en dritt og at han nærmest har tvunget henne med på tur! Grrrrrrr!!

Stakkars Ole Jakob, da han spør hvorfor hun har forandret seg slik, så blir han jo nærmest halshugd! Herregud!!

Så jo tidlig i serien at hun blir sutrete om hun ikke får full oppmerksomhet. Virket som han ikke hadde så lett med å brette ut sit liv på tv,men hun ville gjerne ha han helt vidåpen.

På turen vi så i går, så fikk hun nok, da han tok opp ting.

Hun orker ikke å bli konfrontert med sine minussider,men smiler villig vekk når hun kan fortelle om hans.

han gjorde et dumt valg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner

Jeg tror liksom ikke helt på at de hadde det baaaare jævlig, jeg da. Synes denne episoden virket veldig bevisst klippet fra TV2 sin side, slik at vi skulle få nettopp dette inntrykket av dem.

Kan aldri tenke meg at to relativt voksne mennesker er så blottet for relasjonskompetanse som disse to ble framstilt.

Samtidig må det sies at jeg ikke "heiet på" Ida Marie i løpet av serien. Jeg ble skuffet da Ole Jacob sendte hjem Bente, for jeg syntes hun virket så ok.

De andre parene var jo så søte!! :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jenna88
Jeg tror liksom ikke helt på at de hadde det baaaare jævlig, jeg da. Synes denne episoden virket veldig bevisst klippet fra TV2 sin side, slik at vi skulle få nettopp dette inntrykket av dem.

Kan aldri tenke meg at to relativt voksne mennesker er så blottet for relasjonskompetanse som disse to ble framstilt.

Samtidig må det sies at jeg ikke "heiet på" Ida Marie i løpet av serien. Jeg ble skuffet da Ole Jacob sendte hjem Bente, for jeg syntes hun virket så ok.

De andre parene var jo så søte!! :love:

Bettina mener du vel?

Jeg har lenge følt at det var noe som ikke stemte helt med Ida-Marie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror liksom ikke helt på at de hadde det baaaare jævlig, jeg da. Synes denne episoden virket veldig bevisst klippet fra TV2 sin side, slik at vi skulle få nettopp dette inntrykket av dem.

nja... la oss si det sånn at i enkelte tilfeller så ligger ikke "tv-sannheten" så langt i fra virkeligheten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Jeg håpet sånn at han skulle velge Bettina. Jeg tror Ida Marie er et skikkelig vanskelig kvinnfolk :ler: Uffa meg, hva man tenker...

Hehe, må bare sitere meg selv litt. Er så pussig med den magefølelsen, den stemmer alltid. Fy svarten som hun oppfører seg, jeg satt med henderne foran ansiktet nesten hele tiden jeg så på de. Syntes virkelig synd på OJ. Hun var skikkelig heks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Chrizzy
Nå vet jo ingen hvordan Ole Jacob egentlig oppførte seg, utenom det bittelille som ble vist på tv.

http://www.kjendis.no/2007/12/06/520359.html

Joda, jeg tok nok litt i, men jeg tror faktisk hun er vanskelig. Hun sier at han var annerledes, jeg synes hun var kjølig og overfladisk allerede på flyplassen, tror nok de smittet hverandre. Alt annet blir jo slik at enhver vil jo forsvare seg selv, om jeg hadde sett ut som den heksa på landsdekkende tv så ville nok jeg også forsvart/forklart meg.

At han gikk foran kan jo også bety at hun gikk bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kjakan_*

Han der OJ virker usedvanlig kjedelig! Noe mindre eksotisk kan jeg nesten ikke tenke meg.

Men likevel; hun der Ida Marie har tydeligvis ikke hørt om alminnelig høflighet! Hun sutrer og forlanger og forlanger men nekter å gi noe tilbake. Stakkars den som ender opp med noe sånt.

Jeg kunne ihvertfall ikke holdt ut en dag med noen av de to der! Han trenger et skikkelig rivjern som kan blåse litt liv i ham; hun trenger en kar med mer enn ett bein i nesa for å holde ut med det svingende humøret og disse evinnelige "hva føler du nå?"!?? Og med en unge på kjøpet...lykke på veien, sier nå jeg. :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han gikk foran kan jo også bety at hun gikk bak?

;) godt poeng

(OJ burde for øvrig valgt hun som ble nummer 3. Han hadde sikkert fått en hyggelig tur om han hadde valgt Bettina også, men som kjærester hadde de ikke vært noen match)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...