Gå til innhold

Jakten på kjærligheten - bonderomantikk


Elbereth

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest puselabb

Ble nesten litt pinlig berørt av å se på igår ja. Mange keitete situasjoner. Synes ikke det var like "ille" ifjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sett i går... Men er vel kanskje en reprise i løpet av helga... :sjenert:

Denna tråden her.. når generaliserer jeg vel litt, men, er de fleste i denne tråden mødre ?

Jeg er ikke mor enda da...

Men har fulgt med på serien fra den begynte, synes det er koselig jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Er heller ikke mor, men ser allikevel, det gjør også samboeren. Tror faktisk også broderen på 19 år ser på så sant han ikke er utpå.

Gleder meg til de flytter inn på gårdene jeg, er da moroa begynner. Og så er det ekstra morro med damene på 30-50 år som sjekker bønder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk med meg bare siste halvdelen av programmet i går, og jeg blir pinlig berørt på deltagernes vegne av og til... Synes Anders taklet utvelgelsen veldig usentimentalt og greit, ingen tårer og sipping.

Jeg er mor, og min mann og datter følger også med på serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det noen av frierne som ble sendt hjem i går? Sovnet visst, jeg... Fikk forøvrig med meg den omtalte danseepisoden til han lyse, litt yngre bonden. Jeg og sambo har forresten omdøpt han til "knegger'n" p.g.a. latteren...

:filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noen av frierne som ble sendt hjem i går? Sovnet visst, jeg... Fikk forøvrig med meg den omtalte danseepisoden til han lyse, litt yngre bonden. Jeg og sambo har forresten omdøpt han til "knegger'n" p.g.a. latteren...

:filer:

:hoho: Den latteren har jeg hengt meg opp i også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedfall

Syns det der er ett veldig merkelig program, man snakker om de pinligste og mest private ting, med ett kamera, og lydmann gnurt opp i fjeset sitt..

..og de ser ikke ut til å merke det ? Tilsynslatende..

Va könstigt..

..dere vet at dette blir sendt på riksdekkende fjernsyn, vel ? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..dere vet at dette blir sendt på riksdekkende fjernsyn, vel ? :klø:

Og sikkert rasende festlig å bli "dumpa"/sendt hjem foran hele Norges befolkning også...........at man vil seg selv så vondt.

:klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker bonderomantikk, men noen av disse deltakerne er jo ikke helt på nett...

Kjærlighet ved første blikk forekommer helt sikkert, men at man har følelser for en kar man har kjent nokså overfladisk i to dager - det blir litt i overkant for meg...

Det blir jo litt overdrevent også når man blir så glad for å gå videre så tidlig i prosessen at man begynner å grine. Hvordan blir det ikke da å evt gå ut som den siste som blir dumpa???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilja :-)

Holdt på å sovne men jeg så på sendinga igår. Det var da aldri så kjedelig i de forrige sesongene? Både bønder og friere er fryktelig anonyme, ingen merkelige nykker ala. fjorårs-Terje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nedfall
Jeg liker bonderomantikk, men noen av disse deltakerne er jo ikke helt på nett...

Kjærlighet ved første blikk forekommer helt sikkert, men at man har følelser for en kar man har kjent nokså overfladisk i to dager - det blir litt i overkant for meg...

Det blir jo litt overdrevent også når man blir så glad for å gå videre så tidlig i prosessen at man begynner å grine. Hvordan blir det ikke da å evt gå ut som den siste som blir dumpa???

Det blir nok klippet vekk en hel del av opptakene, så de kjenner kanskje hverandre mer enn vi vet om ? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt klipper de vekk mye, men hvor godt kjent blir man på to dager?

Synes det har vært kjedelig denne sesongen, men det kan jo hende det begynner å skje litt mer når de kommer hjem på gården.

Men hvem får hvem i år? Her er mine foreløpige gjetninger:

Torleif velger Anne Brit eller Hilde

Ole Jacob velger Bettina eller Ida Marie

Svein velger Oddrun eller Karin

Anders velger Solveig eller Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedfall
Selvsagt klipper de vekk mye, men hvor godt kjent blir man på to dager?

Har de ikke hatt mer enn to dager da ? Tror det er endel juks ute og går i slike "reality programmer" - man legger opp til at seerne skal få sympati med enkelte deltagere, og "rakke ned på" andre..

Det er greit å pynte litt på virkeligheten for å skape litt "liv".

Hva med at tv2 betaler for oppussing i husene til de som er med i serien.. ? Er ikke det litt kunstig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med at tv2 betaler for oppussing i husene til de som er med i serien.. ? Er ikke det litt kunstig ?

Har ikke sett noe til falske blomster i stuene til de bøndene som har fått sponset oppussing.

Jakten på kjærligheten er et tv-program, og du stusser over at man ønsker kulisser som appelerer til titterne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...