Gå til innhold

Jakten på kjærligheten - bonderomantikk


Elbereth

Anbefalte innlegg

Gjest Nedfall
Har ikke sett noe til falske blomster i stuene til de bøndene som har fått sponset oppussing.

Jakten på kjærligheten er et tv-program, og du stusser over at man ønsker kulisser som appelerer til titterne?

Jeg snakker ikke om kulisser, men at TV2 betaler for at de skal pusse opp hjemmet sitt før de skal filme der !

Sponset oppussing som du sier..

Endret av Nedfall
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes de gjør så mye rart jeg. Lager smykker? Sjokolade? Hæ? Jeg sovner, så kjedelig er det. Vil ha litt mer action jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker ikke om kulisser, men at TV2 betaler for at de skal pusse opp hjemmet sitt før de skal filme der !

Sponset oppussing som du sier..

Siden et tv-program er avhengig av kulisser, enten programmet lages utendørs eller innendørs i en stue, ser jeg det ikke som oppsiktsvekkende at TV2 ønsker kulissene, dvs. stua, så fin som mulig. Hvis oppussing er det som skal til, er det også forståelig at dette blir sponset, siden det er TV2 som har regien på serien og tjener penger på serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Drua, gi oss litt flørting, sjalusi og slosskamper damene mellom... :ler:

Det er jeg jammen enig i. Synes det er litt :Gjesp: denne gangen, men forhåpentligvis tar det seg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Drua, gi oss litt flørting, sjalusi og slosskamper damene mellom... :ler:

Ja vi vil ha litt slik "kvinne er kvinne verst"-opplegg. :fnise: Litt spøk og litt alvor fra min side, men de er så irriterende korrekte og hyggelige allesammen. Intriger,please!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nedfall
Ja vi vil ha litt slik "kvinne er kvinne verst"-opplegg. :fnise: Litt spøk og litt alvor fra min side, men de er så irriterende korrekte og hyggelige allesammen. Intriger,please!

REALITYJUNKIE !! :kjefte:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med at tv2 betaler for oppussing i husene til de som er med i serien.. ? Er ikke det litt kunstig ?

TV2 betaler ikke for noe oppussing. Det er faktisk ingen av deltakerne som får penger av TV2 for noe som helst. Nordisk Film produserer serien - og heller ikke de betaler for oppussing, klær, sminke eller noe annet "stæsj". Kun mat og drikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vi vil ha litt slik "kvinne er kvinne verst"-opplegg. :fnise: Litt spøk og litt alvor fra min side, men de er så irriterende korrekte og hyggelige allesammen. Intriger,please!

Kall meg gjerne kjedelig og gammeldags, men for å være helt ærlig, syns jeg det er greit hvis man får et program der folk viser at de kan oppføre seg som folk mot hverandre, selv i en konkurransesituasjon. Det er for mye drittkasting og sånn som det er, både på TV og i virkeligheten (Både mellom voksne, og mellom barn som lærer av TV-programmene. Mange vennegjenger som "stemmer hverandre ut", bl.a.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall meg gjerne kjedelig og gammeldags, men for å være helt ærlig, syns jeg det er greit hvis man får et program der folk viser at de kan oppføre seg som folk mot hverandre, selv i en konkurransesituasjon. Det er for mye drittkasting og sånn som det er, både på TV og i virkeligheten (Både mellom voksne, og mellom barn som lærer av TV-programmene. Mange vennegjenger som "stemmer hverandre ut", bl.a.)

Det var nå mest sagt som en spøk fra min side,da.- Er enig i at folk skal oppføre seg som folk, enten de er på TV eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker ikke om kulisser, men at TV2 betaler for at de skal pusse opp hjemmet sitt før de skal filme der !

Sponset oppussing som du sier..

Pusset opp før de skal filme der? Hvor har dere det fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var nå mest sagt som en spøk fra min side,da.- Er enig i at folk skal oppføre seg som folk, enten de er på TV eller ei.

Jeg skjønte forsåvidt det, utfra måten du skrev på, men passet fint å sitere for å understreke mitt synspunkt litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte hus ser ut som om de har blitt pusset opp, men han trønderen har i hvertfall ikke fått pusset opp huset sitt... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg omtrent husker fra siste episode, er Anders sine bevingede ord etter kyllingseansen: "det ble litt mye dilling og dalling". :fnise:

Spør i beste KG stil: "Hva mente han med det, mon tro?"

(som vanlig spøker jeg litt...om noen skulle lure)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...