Gå til innhold

Jakten på kjærligheten - bonderomantikk


Elbereth

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er jo bare kjipt, og jeg tror jeg har fått min dose småpludrende-alltid-like-blid-Katrine før programmet begynner på ordentlig..

Som om jeg skulle skrevet det selv!

Fy så irriterende!

:rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffet jeg også... Dette hadde jeg sett før...

Hadde trodd vi skulle fått en oppdatering om hvordan det gikk med tidligere par... Men da blir vel det neste uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var da en ganske unødvendig episode! Fikk veldig lite ut av besøkene/telefonsamtalene mellom bøndene og Kathrine Moholt. Hvis de ønsket en episode i forkant av "brevoverleveringsepisoden", kunne de ha nøyd seg med den presentasjonen som ble sendt i vår.

Hvilke bønder tror dere kommer til å bli de fire som TV2 skal følge videre? Jeg tror at de fire finnes blant Karoline, Torleif, Anders, Jo Arne og Ole Jacob.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vilja :-)

Forstår ikke hvorfor TV2 annonserer at Jakten på Kjærligheten begynner NÅ, når det fortsatt er en uke til sendestart. Programmet som ble sendt igår er jo bare reprisen av representasjonen som ble sendt i sommer. Det lille som var nytt, telefonsamtalene, varte kanskje 7 minutter til sammen. Men men, desto mer å glede seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvorfor TV2 annonserer at Jakten på Kjærligheten begynner NÅ, når det fortsatt er en uke til sendestart. Programmet som ble sendt igår er jo bare reprisen av representasjonen som ble sendt i sommer. Det lille som var nytt, telefonsamtalene, varte kanskje 7 minutter til sammen. Men men, desto mer å glede seg til.

Enig, de burde ikke sagt at det BEGYNTE igår. Ble veldig skuffa. Men da gleder jeg meg til tirsdag isteden :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo bare kjipt, og jeg tror jeg har fått min dose småpludrende-alltid-like-blid-Katrine før programmet begynner på ordentlig..

Jeg ble utrooooolig oppgitt, ja.

Jeg kunne spart meg for å se på telefonsamtaler hvor programlederen spør om hvordan sommeren har vært og om bøndene har fått sms...........

Få den dama AV skjermen, så hadde programmet blitt veldig bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad!

Vi har hatt problemer med parabolen i det siste, og i går kveld da jeg kom hesblesende fra trening og skulle se, så funka selvsagt ikke tv2 :frustrert:

Veldig godt da at det bare var oppgulp jeg gikk glipp av...

Får trøste oss med noen latterkuler på idol i kveld i stedet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤*Morgensol*¤
Jeg synes Kathrine er søt og sjarmerende på skjermen.

Jeg også.

Jeg synes hun passer til dette programmet.

Var koselig å se alle bøndene igjen, før de får alle brevene. Ikke lett å huske alle.

De jeg håper og tror går videre er:

Ole Jacob

Karoline

Torleif

Jo Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde også sett det meste før, men kjekt med en oppdatering. Og ikke alle som har sett presentasjonen heller. Sånn har det forresten vært hvert år, så det viste jeg nesten.

De andre bøndene og hvordan det har gått med det pleier ikke å komme før i siste program :)

Synes Katrine er en herlig programleder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker også Kathrine, men noen ganger kan det bli bittelitt krampaktig...

Gleder meg i alle fall til det starter skikkelig! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hærlig!! :duskedame:

Jeg gleder meg til ny sesong! Skikkelig feel good program altså. jeg sitter klistra til skjermen hver høst. (Og drømmer om å flytte på landet) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bo på gård er virkelig en drøm, men mannen har jeg nok funnet allerede, og han er dessverre ikke bonde ;)

Gleder meg skikkelig til nye episoder, et veldig koselig program :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...