Gå til innhold

Jakten på kjærligheten - bonderomantikk


Elbereth

Anbefalte innlegg

Det eneste jeg omtrent husker fra siste episode, er Anders sine bevingede ord etter kyllingseansen: "det ble litt mye dilling og dalling". :fnise:

Spør i beste KG stil: "Hva mente han med det, mon tro?"

(som vanlig spøker jeg litt...om noen skulle lure)

Altså... de var ute i huset hvor han har alle kyllingene. Også skulle han se an hvordan damene reagerte på å være med å gjøre jobben med å plukke døde kyllinger. Hun ene dama som forøvrig er begravelsesagent (husker ikke hva hun heter) "dilla og dalla" litt vel mye. Smilte og var litt for mye i "rollen" som tilsa at dette fiksa hun!!! Også gjorde hun vel litt mye ut av det hele - istedenfor å bare gjøre jobben.

Jeg trur Anders var litt ute etter å se at de bare gjorde jobben - gjerne syntes det var ille - men at de forsto att dette var en jobb som måtte gjøres og at de bare gjorde det saklig og greit. Ikke sånn tuttelitu!! nå skal vi plukke opp døde kyllinger....

Men hun gikk jo videre da.... så da var det vel ikke så galt at hun dillet og dallet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble litt overrasket og skuffet da Anders valgte ut Ninni. Syns hun virker som ei grepa dame, mens de to platinablonde virker som noen skikkelige jåler - særlig Christin. Jaja, hans valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt overrasket og skuffet da Anders valgte ut Ninni. Syns hun virker som ei grepa dame, mens de to platinablonde virker som noen skikkelige jåler - særlig Christin. Jaja, hans valg.

Veldig enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt overrasket og skuffet da Anders valgte ut Ninni. Syns hun virker som ei grepa dame, mens de to platinablonde virker som noen skikkelige jåler - særlig Christin. Jaja, hans valg.

Tenkte jeg på og. Ninni var den jeg likte best av damene hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg på og. Ninni var den jeg likte best av damene hans.

Ja Ninni og hun fra Bergen.

De to andre er litt for overdrevet vestkantdamer! Ikke akkurat gardskjerringer (og gardskjerring er positivt altså!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt overrasket og skuffet da Anders valgte ut Ninni. Syns hun virker som ei grepa dame, mens de to platinablonde virker som noen skikkelige jåler - særlig Christin. Jaja, hans valg.

Jeg synes ikke Ninni virket særlig... smart... Ikke for å være slem, men hun gav altså ingen gode vibber. Av de som er igjen nå, liker jeg best den blonde som ikke er begravelsesagent (er dårlig på navn :P), men egentlig tror jeg bergenseren passer bedre for ham. Og det er ikke noe kompliment, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva heter hun Bergenseren da?

Fatter ikke at han ikke kasta ut hu begravelsesdama jeg da.. får litt noia av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter hun Bergenseren da?

Fatter ikke at han ikke kasta ut hu begravelsesdama jeg da.. får litt noia av henne.

Hun Bergenseren heter Marit. Liker henne jeg også.

Ellers synes jeg det var dumt at Ole Jakob sendte Bente hjem. Hun var en kul jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Bergenseren heter Marit. Liker henne jeg også.

Ellers synes jeg det var dumt at Ole Jakob sendte Bente hjem. Hun var en kul jente.

Det var hu med de markante brillene det?

Helt merkelig valg synes jeg. Hun ene han valgte å holde igjen har nå ikke kommet frem på tv i det hele tatt...

Men jeg irriterer meg jo enda over at Tore Jardar (?) valgte Michelle i fjor da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hu med de markante brillene det?

Helt merkelig valg synes jeg. Hun ene han valgte å holde igjen har nå ikke kommet frem på tv i det hele tatt...

Men jeg irriterer meg jo enda over at Tore Jardar (?) valgte Michelle i fjor da ;)

Jeg også... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32
Hun Bergenseren heter Marit. Liker henne jeg også.

Ellers synes jeg det var dumt at Ole Jakob sendte Bente hjem. Hun var en kul jente.

Jeg så i reklamen at hun ene plutselig ikke er flyttbar fordi hun har en sønn. Det burde hun kanskje tenkt på før hun meldte seg på for å bli sammen med en gårdsgutt. Sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så i reklamen at hun ene plutselig ikke er flyttbar fordi hun har en sønn. Det burde hun kanskje tenkt på før hun meldte seg på for å bli sammen med en gårdsgutt. Sykt.

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så i reklamen at hun ene plutselig ikke er flyttbar fordi hun har en sønn. Det burde hun kanskje tenkt på før hun meldte seg på for å bli sammen med en gårdsgutt. Sykt.

Ja, den sønnen kom vel ikke over natta???

Slutter aldri å forundre meg over hva enkelte gjør bare for å komme på tv :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun hadde heller ikke behøvd å vente så lenge med å si ifra da...

Men da hadde hun ikke fått så mye tid på skjermen.... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne nesten virke som at to stykker trekker seg i morgendagens episode. Husker ikke hvem den andre var, men husker at det var et eller annet. Kan jo hende det bare er klippet sånn i reklamen, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så i reklamen at hun ene plutselig ikke er flyttbar fordi hun har en sønn. Det burde hun kanskje tenkt på før hun meldte seg på for å bli sammen med en gårdsgutt. Sykt.

Hvem er ikke flyttbar? Hvilken frier og hvem sin frier??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er ikke flyttbar? Hvilken frier og hvem sin frier??

hun med brillene som Ole Jacob stemte ut sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...