Meadow Skrevet 29. oktober 2007 #141 Del Skrevet 29. oktober 2007 hun med brillene som Ole Jacob stemte ut sist. Nei, hun ambulansesjåførdama, Ida Marie het hun vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Charlotte_* Skrevet 29. oktober 2007 #142 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ja, var den ene frieren til Ole Jakob. Hun hadde jo pakket inn et bilde av seg selv og sønnen som hun ga til han. Så kan nok se for meg at det blir en spennende episode imorgen. Men det er vel å på tide. Må si jeg ikke har blitt så "glad" i disse i år altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s0l Skrevet 29. oktober 2007 #143 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ja, var den ene frieren til Ole Jakob. Hun hadde jo pakket inn et bilde av seg selv og sønnen som hun ga til han. Så kan nok se for meg at det blir en spennende episode imorgen. Men det er vel å på tide. Må si jeg ikke har blitt så "glad" i disse i år altså. Samme her.. Synes deltagerne er litt kjedelige :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. oktober 2007 #144 Del Skrevet 30. oktober 2007 Er det utsemming i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lissi32 Skrevet 30. oktober 2007 #145 Del Skrevet 30. oktober 2007 Vet ikke om det går fra 3 jenter til 2 i kveld. Ja mente ikke hun Bente som ble stemt ut sist, hun likte jeg godt, og trodde faktisk han gjorde det også. Ble litt overrasket. Ja hun med bilde av sønnen sin skal snakke med han i kveld. Dette burde hun kommet med før utstemmingen av Bente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 30. oktober 2007 #146 Del Skrevet 30. oktober 2007 Er det utsemming i kveld? Håper det, men har en følelse av at de drar ut serien lengst mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 30. oktober 2007 #147 Del Skrevet 30. oktober 2007 Derfor forlater hun TV-bonden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. oktober 2007 #148 Del Skrevet 30. oktober 2007 Og det kunne hun ikke si før Bente ble stemt ut?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 30. oktober 2007 #149 Del Skrevet 30. oktober 2007 Og det kunne hun ikke si før Bente ble stemt ut?? Bente var Ole Jacobs frier, mens det var en av Torleifs friere som trekker seg i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 30. oktober 2007 #150 Del Skrevet 30. oktober 2007 Men hun med sønnen, det er da hun til Ole Jacob?! Altså har vi kanskje 2 stykker som trekker seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla_86 Skrevet 30. oktober 2007 #151 Del Skrevet 30. oktober 2007 Men hun med sønnen, det er da hun til Ole Jacob?! Altså har vi kanskje 2 stykker som trekker seg... Eller faktisk 3! Hun hos Torleif Christin hos kyllingbonden og hun hos Ole Jacob Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 30. oktober 2007 #152 Del Skrevet 30. oktober 2007 Vurderar Christin å forlata Anders?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lissi32 Skrevet 30. oktober 2007 #153 Del Skrevet 30. oktober 2007 Vurderar Christin å forlata Anders?? Nei Marit. Men tror ikke hun gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 30. oktober 2007 #154 Del Skrevet 30. oktober 2007 Så faktisk jakten på kjærligheten bok i bokhandleren i dag. Historien til 24 av bøndene som har vært med tidliger. Noen som har lest den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Totning Skrevet 30. oktober 2007 #155 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hvem gikk ut idag? Er Karin med videre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 30. oktober 2007 #156 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ingen gikk ut i dag. Det var bare Elisabeth hos Torleif som trakk seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #157 Del Skrevet 31. oktober 2007 Snakker om villedende reklame for programmet på tirsdag!!! Den sekvensen men Ida Marie som ikke var flyttbar så i alle fall ikke jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #158 Del Skrevet 31. oktober 2007 Så faktisk jakten på kjærligheten bok i bokhandleren i dag. Historien til 24 av bøndene som har vært med tidliger. Noen som har lest den? Hvor mye koster den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 31. oktober 2007 #159 Del Skrevet 31. oktober 2007 Snakker om villedende reklame for programmet på tirsdag!!! Den sekvensen men Ida Marie som ikke var flyttbar så i alle fall ikke jeg... Hah! Det har du helt rett i. Hun sa jo noe med at hun først og fremst måtte tenke på sønnen sin, og at hun derfor ikke var flyttbar. Og det så vi jo ingenting til. Så teit..... Ellers var det vel egentlig bare.. ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 31. oktober 2007 #160 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det var faktisk så kjedelig at jeg ikke gadd å se siste halvdelen i går... neste gang blir det jo utstemming da så jeg skal gi det en sjanse til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå