Gjest Gjest Skrevet 13. november 2007 #181 Del Skrevet 13. november 2007 Svein - for en pudding! Helt utrolig at han skal være bonde!! Jassågitt. Her er det et kasus som ikke tillater at andre uttrykker følelser. Skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesteromantiker Skrevet 13. november 2007 #182 Del Skrevet 13. november 2007 Det så skikkelig rotete ut når Svein og Rigmor kysset på reklamen for neste gang i dag..tihi:) Noen som vet hvor mange episoder som gjenstår? Er det to og to som skal velge videre også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 13. november 2007 #183 Del Skrevet 13. november 2007 Er ikke egentlig hele konseptet unaturlig for kjærligheten? Jeg tror mitt ego er litt for stort til å nøye meg med at "ja, skal vi se, hm, jeg vet ikke om jeg skal velge deg eller henne, hm, hm, ja, ok, eh, det blir deg!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 13. november 2007 #184 Del Skrevet 13. november 2007 I dag var det episode 10 av 14. Jeg tror bøndene velger følgende: Ole Jacob: Bettina Torleif: Hilde Svein: Rigmor Anders: Kristin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. november 2007 #185 Del Skrevet 13. november 2007 Oida, det blir kyssing på Svein og Rigmor neste tirdag. Synd med katten hans Det så mer famlende ut enn mitt første..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 13. november 2007 #186 Del Skrevet 13. november 2007 Det så mer famlende ut enn mitt første..... Natur-talent, vett'u... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. november 2007 #187 Del Skrevet 13. november 2007 Tror jaggu du har rett i det Ugla!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 14. november 2007 #188 Del Skrevet 14. november 2007 Er ikke egentlig hele konseptet unaturlig for kjærligheten? Jeg tror mitt ego er litt for stort til å nøye meg med at "ja, skal vi se, hm, jeg vet ikke om jeg skal velge deg eller henne, hm, hm, ja, ok, eh, det blir deg!" Jo, absolutt. Heldigvis er det da noen deltakere som trekker seg, for det er da ingen selvfølge at de skal falle for den som velger ut, heller! Programmet kunne hett "jakten på nye venninner", for de ser da ut til å ha det trivelig i lag, disse damene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 18. november 2007 #189 Del Skrevet 18. november 2007 Desse trur eg står igjen: Svein - Rigmor Torleif - Ho der med høgt hårfeste Ole Jakob (må dei alltid ha med ein som heiter det?) - Bettina Anders - Christin (sjølv om han hadde passa betre med ho som trakk seg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 18. november 2007 #190 Del Skrevet 18. november 2007 Det var fryktelig trist med katten til Svein.. huff.. stakkars pusen, syns nesten det var litt voldsomt å se de begrave den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 18. november 2007 #191 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg har inside information om at Torleif velger Anne Brit...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 18. november 2007 #192 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg har inside information om at Torleif velger Anne Brit...... Og det var det nødvendig å spoile om her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 18. november 2007 #193 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg tror: Thorleif velger Anne Britt Ole Jakob velger Ida Marie Anders velger Kristin Svein velger Rigmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BondeBlond Skrevet 18. november 2007 #194 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg tror som *smak*, men jeg syns at Thorleif kunne velge Hilde. Neida, jeg har ingen gode grunner, og jeg syns ingenting galt om Anne Britt, men jeg bare syns han kunne velge Hilde *logisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murron Skrevet 18. november 2007 #195 Del Skrevet 18. november 2007 Fint at Svein fikk vist en ny side av seg selv, var tydelig at katten betydde mye for han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2007 #196 Del Skrevet 19. november 2007 Det så skikkelig rotete ut når Svein og Rigmor kysset på reklamen for neste gang i dag..tihi:) Ja, det var kjempeflautt å sjå på! Eg måtte gøyme meg bak ei pute i sofaen. Famlande kyss av sjenerte, middelaldrande folk.... YUCK!! Må absolutt sjå korleis dette går vidare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 20. november 2007 #197 Del Skrevet 20. november 2007 Åååå, NÅ er det Rigmor-og-Svein-date på TV. Dette er både flaut og interessant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grissini Skrevet 20. november 2007 #198 Del Skrevet 20. november 2007 Det kysset må være tidendes flaueste tv-øyeblikk. Jeg klarte ikke å se på, gjemte meg bak laptopen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 20. november 2007 #199 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg håper Ole Jakob velger Bettina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 20. november 2007 #200 Del Skrevet 20. november 2007 Håper og tror på Anders - Christin Torleif - Anne-Brit Svein - Oddrun (selv etter det flaue Rigmor-kysset) Så håper jeg også at Ole Jakob velger Bettina, men tror det blir Ida Marie. Synes hun er virker litt kjedelig, og syntes den sumobryting-greia også var ganske flau. Hun virker ikke så veldig interessert heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå