Gå til innhold

Jakten på kjærligheten - bonderomantikk

Elbereth

Anbefalte innlegg

Svein - for en pudding! Helt utrolig at han skal være bonde!!

Jassågitt. Her er det et kasus som ikke tillater at andre uttrykker følelser. Skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesteromantiker

Det så skikkelig rotete ut når Svein og Rigmor kysset på reklamen for neste gang i dag..tihi:)

Noen som vet hvor mange episoder som gjenstår? Er det to og to som skal velge videre også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke egentlig hele konseptet unaturlig for kjærligheten? Jeg tror mitt ego er litt for stort til å nøye meg med at "ja, skal vi se, hm, jeg vet ikke om jeg skal velge deg eller henne, hm, hm, ja, ok, eh, det blir deg!" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I dag var det episode 10 av 14.

Jeg tror bøndene velger følgende:

Ole Jacob: Bettina

Torleif: Hilde

Svein: Rigmor

Anders: Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke egentlig hele konseptet unaturlig for kjærligheten? Jeg tror mitt ego er litt for stort til å nøye meg med at "ja, skal vi se, hm, jeg vet ikke om jeg skal velge deg eller henne, hm, hm, ja, ok, eh, det blir deg!" :ler:

Jo, absolutt. Heldigvis er det da noen deltakere som trekker seg, for det er da ingen selvfølge at de skal falle for den som velger ut, heller!

Programmet kunne hett "jakten på nye venninner", for de ser da ut til å ha det trivelig i lag, disse damene... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desse trur eg står igjen:

Svein - Rigmor

Torleif - Ho der med høgt hårfeste

Ole Jakob (må dei alltid ha med ein som heiter det?) - Bettina

Anders - Christin (sjølv om han hadde passa betre med ho som trakk seg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BondeBlond

Jeg tror som *smak*, men jeg syns at Thorleif kunne velge Hilde. Neida, jeg har ingen gode grunner, og jeg syns ingenting galt om Anne Britt, men jeg bare syns han kunne velge Hilde ;) *logisk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så skikkelig rotete ut når Svein og Rigmor kysset på reklamen for neste gang i dag..tihi:)

Ja, det var kjempeflautt å sjå på! Eg måtte gøyme meg bak ei pute i sofaen. Famlande kyss av sjenerte, middelaldrande folk.... YUCK!! Må absolutt sjå korleis dette går vidare :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Veronica Mars

Håper og tror på

Anders - Christin

Torleif - Anne-Brit

Svein - Oddrun (selv etter det flaue Rigmor-kysset)

Så håper jeg også at Ole Jakob velger Bettina, men tror det blir Ida Marie. Synes hun er virker litt kjedelig, og syntes den sumobryting-greia også var ganske flau. Hun virker ikke så veldig interessert heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...