jente 79 Skrevet 25. september 2007 #61 Del Skrevet 25. september 2007 Ny episode i dag Blir spennende å se hva slags damer de har valgt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s0l Skrevet 25. september 2007 #62 Del Skrevet 25. september 2007 Dumt at det bare ble gutter! Synes hu Karoline minnet litt om følelsesløse Anne fra i fjor, så da er det vel like greit at hu trakk seg..! K Enig Blir spennende å se ikveld hvordan jentene er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betsy Skrevet 25. september 2007 #63 Del Skrevet 25. september 2007 Dumt at det bare ble gutter! Synes hu Karoline minnet litt om følelsesløse Anne fra i fjor, så da er det vel like greit at hu trakk seg..! K Tenkte jeg på også. Synes forresten det er morsommere å følge med når bonden er gutt/mann, jeg. En gjeng fnisete mannfolk rundt ei bondetuppe synes jeg blir litt *kremt* flaut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 25. september 2007 #64 Del Skrevet 25. september 2007 Blir vel først i dag det kan bli litt action i serien, og det trengs, synes de første programmene var litt kjedelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 25. september 2007 #65 Del Skrevet 25. september 2007 Det er både spennende og litt pinlig på en gang å se på speeddatene. Det gjør jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 25. september 2007 #66 Del Skrevet 25. september 2007 Mange pinlige øyeblikk ja... Blir mer spennende framover da, når man ser litt mer av de enkelte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 25. september 2007 #67 Del Skrevet 25. september 2007 Alle friarane hadde tydelegvis gått gjennom ein tannbleikingsprosess... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 25. september 2007 #68 Del Skrevet 25. september 2007 Alle friarane hadde tydelegvis gått gjennom ein tannbleikingsprosess... Det la vi også merke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. september 2007 #69 Del Skrevet 25. september 2007 Alle friarane hadde tydelegvis gått gjennom ein tannbleikingsprosess... Og i meste laget i tillegg.. Var kjedelig i dag også syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 25. september 2007 #70 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg synes også det var litt kjedelig egentlig, håper det blir artigere etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 25. september 2007 #71 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Det var kjekt å se alle frierne i dag. Jeg var veldig nysgjerrig på hvordan de var og så ut.. Men det er jo nå det blir spennende når de begynner å date skikkelig. Endret 25. september 2007 av *smak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 26. september 2007 Forfatter #72 Del Skrevet 26. september 2007 Blir spennende å se neste gang, regner med vi blir litt bedre kjent med frierne da. Men hva er det som skjer med godt voksne damer i flokk på mannfolkjakt? Synes de virket som den kaklegjengen. Tror et par av dem kan bli litt slitsomme i lengden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. oktober 2007 #73 Del Skrevet 2. oktober 2007 Herregud så pinlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 2. oktober 2007 #74 Del Skrevet 2. oktober 2007 -Syns det er pinlig at noen av de som går ut, er helt på gråten. Er de allerede SÅ involvert, liksom.....men det føles vel som et personlig nederlag. Men dette var de vel klar over da de meldte seg på, eller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #75 Del Skrevet 2. oktober 2007 Denna tråden her.. når generaliserer jeg vel litt, men, er de fleste i denne tråden mødre ? Har inntrykk av at den serien har en fast tilhengerskare hovedsakelig blant mødrene her i landet, både på KG og IRL, har jeg rett ? Tror single og menn har endel mindre interesse av denne serien.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 2. oktober 2007 #76 Del Skrevet 2. oktober 2007 Denna tråden her.. når generaliserer jeg vel litt, men, er de fleste i denne tråden mødre ? Har inntrykk av at den serien har en fast tilhengerskare hovedsakelig blant mødrene her i landet, både på KG og IRL, har jeg rett ? Tror single og menn har endel mindre interesse av denne serien.. Jeg er ikke mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 2. oktober 2007 #77 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg er heller ikke mor. Må innrømme at jeg hadde litt små-fordommer mot serien før jeg begynte å følge med, synes det var litt på grensen til harry husmor-tv. Men nå er jeg av en helt annen oppfatning, synes det er veldig koselig å se på Så jeg håper ikke gjest uttaler seg uten å selv ha fulgt med på det litt. Selvfølgelig liker ikke alle de samme programmene, men gjør det noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #78 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg er singel, barnløs og ung kvinne. Har alltid fulgt med på Jakten på Kjærligheten. Kjæresten min bor i Bergen i guttekollektiv. Det er 4 gutter som ser på Jakten på Kjærligheten i Bergen iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 2. oktober 2007 #79 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg følger også med, samboer men ingen barn. Synes egentlig det er litt kjedelig i år... Skulle ønske det var flere mannfolk, altså at det var en dame som var en av de med flest brev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 3. oktober 2007 #80 Del Skrevet 3. oktober 2007 Den dansinga rundt han ene bonden var veldig stilig, gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå