Gå til innhold

Jakten på kjærligheten - bonderomantikk

Elbereth

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dumt at det bare ble gutter!

Synes hu Karoline minnet litt om følelsesløse Anne fra i fjor, så da er det vel like greit at hu trakk seg..!

K

Enig :)

Blir spennende å se ikveld hvordan jentene er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt at det bare ble gutter!

Synes hu Karoline minnet litt om følelsesløse Anne fra i fjor, så da er det vel like greit at hu trakk seg..!

K

Tenkte jeg på også.

Synes forresten det er morsommere å følge med når bonden er gutt/mann, jeg. En gjeng fnisete mannfolk rundt ei bondetuppe synes jeg blir litt *kremt* flaut...

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle friarane hadde tydelegvis gått gjennom ein tannbleikingsprosess...

:Nikke: Og i meste laget i tillegg..

Var kjedelig i dag også syns jeg. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjekt å se alle frierne i dag. Jeg var veldig nysgjerrig på hvordan de var og så ut..

Men det er jo nå det blir spennende når de begynner å date skikkelig. :popcorn:

Endret av *smak*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se neste gang, regner med vi blir litt bedre kjent med frierne da.

Men hva er det som skjer med godt voksne damer i flokk på mannfolkjakt? Synes de virket som den kaklegjengen. Tror et par av dem kan bli litt slitsomme i lengden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Syns det er pinlig at noen av de som går ut, er helt på gråten. Er de allerede SÅ involvert, liksom.....men det føles vel som et personlig nederlag.

Men dette var de vel klar over da de meldte seg på, eller.

:vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denna tråden her.. når generaliserer jeg vel litt, men, er de fleste i denne tråden mødre ?

Har inntrykk av at den serien har en fast tilhengerskare hovedsakelig blant mødrene her i landet, både på KG og IRL, har jeg rett ?

Tror single og menn har endel mindre interesse av denne serien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner
Denna tråden her.. når generaliserer jeg vel litt, men, er de fleste i denne tråden mødre ?

Har inntrykk av at den serien har en fast tilhengerskare hovedsakelig blant mødrene her i landet, både på KG og IRL, har jeg rett ?

Tror single og menn har endel mindre interesse av denne serien..

Jeg er ikke mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest puselabb

Jeg er heller ikke mor. Må innrømme at jeg hadde litt små-fordommer mot serien før jeg begynte å følge med, synes det var litt på grensen til harry husmor-tv. Men nå er jeg av en helt annen oppfatning, synes det er veldig koselig å se på :) Så jeg håper ikke gjest uttaler seg uten å selv ha fulgt med på det litt. Selvfølgelig liker ikke alle de samme programmene, men gjør det noe da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel, barnløs og ung kvinne. Har alltid fulgt med på Jakten på Kjærligheten. Kjæresten min bor i Bergen i guttekollektiv. Det er 4 gutter som ser på Jakten på Kjærligheten i Bergen iallefall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger også med, samboer men ingen barn.

Synes egentlig det er litt kjedelig i år... Skulle ønske det var flere mannfolk, altså at det var en dame som var en av de med flest brev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...