Gå til innhold

Hva er den verste gaven du har fått av en kjæreste?

Gjest antigartner

Anbefalte innlegg

En gjøk er da ingenting i forhold til min ooo lekre gave. Ikke det at jeg er utakknemmelig, men jeg fikk et dødt ekorn en gang... eller rettere sagt et flådd ekorn der innmaten var tatt ut... eller for å si det på en penere måte: X`n min startet en "karriere" med å stoppe ut dyr. Før bursdagen min drepte han et ekorn, flådde det, tok ut innmat osv og stoppet det ut. Han satte det på en stubbe og laget et hull der det var plass til et lys. Voila en pelskledd lysestake i bursdagsgave....

Ekornet var også hans store stolthet, så da vi flyttet fra hverandre (da var jeg blant annet blitt timelig lei av å ha alt fra blodige flådde ekle mus til alskens andre dyr i tide og utide på kjøkkenbordet), så krevde han å ha ekornet, men det var jo en bursdagsgave så på trass tok jeg det med meg og lagret det. Nå skal jeg flytte i neste uke, så da fant jeg ekornet igjen i en eske. Øret var falt av og den så rimelig makaber ut. Behøver jeg å si at ekornet ble kastet? :sjenert: Hadde jeg kommet på det, så kunne jeg heller ha byttet den mot en gjøk.

:hoho: Jeg sitter her med maskara langt ned på kinnet fordi jeg lo så godt av den!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice
Den verste gaven? (nå vet alle at jeg ikke ønsker gaver, unntak en flaske vin f.eks som vi kan dele)

Den verste gaven må være når jeg har mottatt smykke-ting, har de enda, men bruker de ikke. Jeg bruker sjelden smykker, men det var jo søtt da (av eksene).

Den mest følesesmessige gaven, vil jeg ikke skrive om her. Den gaven har jeg ikke mer, den ble borte i en brann. Den var fra en jeg var sammen med da jeg var 14 (løy at jeg var 15,5), mer vil jeg ikke si om akkurat det. Har vel aldri fått versting-gaver, jo, en gang fikk jeg nips, fra ei venninne, og følte at jeg måtte ha det framme, men bare en viss tid, så ga jeg det bort til loppemarked...

Hvorfor i all verden nevner du denne gaven, når du ikke vil fortelle om den?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden nevner du denne gaven, når du ikke vil fortelle om den?

Du vet at dette er en gammel tråd og at dette innlegget ble skrevet for over ett halvt år siden??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager, jeg har ingenting å komme med, men jeg elsker denne tråden mer enn noen andre tråder jeg har lest i mitt liv! Den MÅ fortsette!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk til min 18 års dag en GRUSOM keramikk"statue", ca 40 cm høy, av en svært lettkledd kvinne i en positur om hadde passet på forsiden av en erotisk roman. Statuen er gull/bronsefarget og kjolen til dama er i sølv. LEKKER!

Selges billig, for å si det sånn!

HA hA HA! Så jævlig. Jeg hadde heller skrevet

"Vær så snill, noen? GRATIS!!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Fikk 6 hvitvinsglass i morsdagsgave av barnet mitt da han var 3-4 år - han hadde fått hjelp av hans far (allerede da min x) å kjøpe gave til meg. De var orange og av frostet glass!!!!! Trenger jeg å si at jeg sluttet å hjelpe barnet å kjøpe fine gaver til far etter dette? Det ble med oppfordringa om å tegne noe til faren, evt ringe han om han var hos meg mens det var farsdag/bursdag/jul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Den første jula samboeren min skulle feire jul sammen med meg hos familien min, hadde han ikke gave til meg... jeg syntes det var litt pinlig å skulle komme hjem og presentere ham for familien uten at han hadde brydd seg nok til å finne en liten ting til meg, så jeg pakket inn noe i full fart og presenterte det som gave fra ham til meg. Jula etter fikk jeg av alle ting en drømmefanger - og han VET utmerket godt at jeg har fått overdose av sånne åndelige/religiøse/overnaturlige ting.

Han er en eks nå, ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gutt jeg var sammen med på barneskolen (var bare sånn tullekjærester, eneste vi gjorde etter skoletid var å lese Donald-blader sammen og klappe marsvinet mitt) ga meg et ganske fint smykke. Senere satt jeg og bladde i en sånn postordrekatalog og oppdaget at han (eller sannsynligvis mora) hadde fått smykket som velkomstgave i en bokklubb. Men det var jo egentlig ganske søtt, fint var jo smykket likevel. Har det enda.

Min nåværende kjæreste kjente meg ikke så godt den første bursdagen min vi var sammen. Han ga meg et sølvfarget sengeteppe. Det var helt grusomt, jeg visste ikke hva jeg skulle si, men endte vel opp med Tusen takk :) Vi har flyttet en del siden den gang, jeg tror kanskje sengeteppet har "forsvunnet" et eller annet sted på veien :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Mannen min ga meg en vekt i julegave!! hehe Fordi jeg snakket litt mye om tjukk/tynn,var gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lurifaksa

Fikk et strykejern av mannen en jul :sukk: Og jeg HATER å stryke!! :tristbla: Men måtte jo takke,litt halvhjerta riktignok...Strykejern hadde jeg ikke, det var så, men til jul!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg fikk "Knoper og stikk" til tredveårs-dagen sin av mannen sin.

Den har jeg tre av! hehe, fått alle av samme onkel... begynner å tro at han tviler på om jeg kan fortøye båten.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de første gavene jeg fikk fra en "kjæreste" da jeg var i 18-års alderen var parfyme. I utgangspunktet ikke en dårlig gave ( forholdt til feiebrett og toalettbørsten lenger opp i tråden), bortsett fra at duften var så feil som den fikk blitt! Jeg liker lette, feminine men litt sporty parfymer, type Laura Biagiotti/CoolWater den gang. Det jeg fikk var en stor flaske Kenzo Jungle. Den mest krydrede, tunge duften jeg noen gang har luktet. Det er litt som å ha stua full av julestjerner, en halv blomsterbutikk, ribba i ovnen og pinnekjøttet på komfyren. Den lukter jul, krydder, orientalsk og varer hele dagen. Jeg prøvde den igjen istad (av en eller annen grunn har den stått på hylla i over fem år), tok en dusj, og den sitter fortsatt! Og den gir meg fortsatt hodepine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest antigartner

He he! Jeg hadde nesten glemt at jeg startet denne tråden for over et halvt år siden. Mye moro å lese her, og godt å se at jeg ikke er alene om å ha mottatt klønete gaver :popcorn:

Fortsett gjerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks gav meg en pisk i julegave (ikke for kjøkkenbruk). Det ble siste året gaver fra ekskjærester havnet under juletreet for så å åpnes høytidelig sammen med familien.

Endret av Majka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...