Gå til innhold

Mine bryllups-planer :)

MrsG

Anbefalte innlegg

kom på en ting til.. vi skal jo ha sånn E-bord.. så da hadde det jo ikke blitt noe plass til å henge buketten på bordet uansett..

Ingen plass til å henge buketten? Vi skal også ha E-bord... åssen må buketten henge da? Hvorfor er det ikke plass på E-bord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva er alternativet da... min er også sånn lang... den jeg har sett er bare en ting man fester i bodkanten... så den kunne vel fint passet hvor som helst... men vet jo ikke helt hvor den skulle stått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller.. på e-bord, så får du jo ikke hengt buketten rett foran deg selv hvertfall, der kommer det jo et bord.. har liksom sett for meg at hvis du skal henge buketten på bordet, så bør den henge foran brudeparet.. men mulig det er noe jeg har drømt :fnise:

går kanskje an å legge den på bordet rett foran dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

li... men har tenkt å kikke på jobb om vi har ett sånn.. stativ som vi bruker nå vi lager brudebuketter (en slags stang med fot, og et feste øverst) som jeg kan låne.

:idesmil: :-D

Der gikk det opp et lite lys for meg gitt!

Tror kanskje jeg var og handla hos deg på mandag. Kjære betalte, og jeg sto litt bak og tenkte: "Hvem i svarte er det der? Jeg er helt sikker på at jeg har sett henne før!" Sånn som jeg grubla! Kobla ikke før jeg så innlegget ditt her om at du jobber i blomsterbutikk. :ler:

Så hvis du reagerte på ei merkelig dame som glodde fælt, så var det nok meg!

:skratte::skratte::skratte::skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anea: næææ?? så festlig! :fnise:

legger ikke merke til om noen glor.. er så mange rare kunder innom så.. :fnise:

kan godt ehnde det.. jobba på mandagen, jeg :) hva kjøpte dere a? ;)

satt på jobb idag, før vi åpnet, var alene heldigvis, da presten ringte! ble litt satt ut med en gang,jeg da.. haha.

han virka veldig hyggelig på telefonen hvertfall, og sa at det ikke skulle være noe problem med det programmet jeg hadde skrevet opp. :danse:

ang. salmene: i utgansgpunktet var det 3 stk. men den ene kunne man bytte ut med solist-innslag, som vi jo har gjort. han foreslo "å leva det er å elska", så jeg tror vi tar den.

24. april skal vi på "general-prøve" i hamardomen! :danser:

begynner å bli litt skummelt dette her nå.. hihi.

Endret av MrsG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg faktisk ikke tenkt på.. Får høre litt med sambos søster.. Hun har som oftest en del smarte løsninger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre med denne blomsterbukketten... kan jo ikke dra rundt på den resten av kvelden liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke bilde av buketten, den er bare i skisseform enda :)

men det skal være digre, lyserosa roser i selve buketten, så skal det være tynne bjørkekvister rundt rosene og nedover, som heng. muligens feste hvite grenroser i henget også. tror det blir fint :)

guri, ja, spennende med generalprøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anea: næææ?? så festlig! :fnise:

legger ikke merke til om noen glor.. er så mange rare kunder innom så.. :fnise:

kan godt ehnde det.. jobba på mandagen, jeg :) hva kjøpte dere a? ;)

Hehe. Kjøpte ranukler, perleblomster og litt grønt. Ble så fint så :fnise: Satt og beundret ranuklene i går og lurte på om jeg skulle ringe blomsterbutikken og be dem bytte ut orkideene med ranukler :hjerte:, men hvis jeg maser mer på dem nå kommer de sikkert til å sabotere buketten min :ler:

satt på jobb idag, før vi åpnet, var alene heldigvis, da presten ringte! ble litt satt ut med en gang,jeg da.. haha.

han virka veldig hyggelig på telefonen hvertfall, og sa at det ikke skulle være noe problem med det programmet jeg hadde skrevet opp. :danse:

ang. salmene: i utgansgpunktet var det 3 stk. men den ene kunne man bytte ut med solist-innslag, som vi jo har gjort. han foreslo "å leva det er å elska", så jeg tror vi tar den.

24. april skal vi på "general-prøve" i hamardomen! :danser:

begynner å bli litt skummelt dette her nå.. hihi.

Åååå! Så spennende! Fy søren, det nærmer seg nå altså! :danse: Vi får ikke generalprøve før dagen før vi :dåne:

Så bra at presten hørtes hyggelig ut! Har mye å si for bryllupsnervene at man føler at kjemien stemmer, tror jeg. Jeg ble i allefall beroliget etter møtet med vigsleren vår. Skikkelig søt dame! :jepp: Supert å ha valget om å velge soloinnslag da! Tror en del presten kan være ganske sta på salmene. Veldig greit å få velge selv, synes nå jeg!

men det skal være digre, lyserosa roser i selve buketten, så skal det være tynne bjørkekvister rundt rosene og nedover, som heng. muligens feste hvite grenroser i henget også. tror det blir fint :)

Det hørtes skikkelig lekkert ut! Så artig med bjørk i - passer jo kjempegodt til maibryllup :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anea: ja, ranunkler er KJEMPEFINE! har vurdert de jeg også, men... er så mye fint, og vil ikke blande altfor mye.. men mulig jeg vil bruke dem til å pynte andre steder da.. :) hvis vi har dem til uti mai da. veldig avhengig av hvordan dyrkingen går de der..

tror buketten blir bra ja :) søstra har drivi å prøvd det ut da, og det ser veldig fint ut :) stakkars hun har jo helt angst for at jeg ikke skal bli fornøyd da.. :fnise: kan ikke skjønne det der.. hehe.

driver å ordner med musikken til vielsen nå.. romkameraten til søstra mi skal synge og har vel til dels fått hele ansvaret for "underholdninga" :fnise: i kirka.. han går på barratt due i oslo, og har jo dermed endel kontakter med div. musikere der. så han har skaffet meg: han selv + en syngedame, og en på cello, og en på fiolin. + at en annen venn av familien min skal synge og spille piano.

noen som vet hvor man får tak i noter forresten?

eller.. jeg sa at de fikk ordne det selv, så skulle vi betale for de hvis det trengtes. jeg har jo ikke snøring på sånne ting i det hele tatt, så..

og kaker... mamma har sagt at hun skal spørre "alle" hu kjenner om de kan bake kaker.. og så har jeg sendt mail til kusina til forlover'n min, hun er kjempeflink (tror hun var norgesmester i konditor en gang i tida), men hun holder til på toten, så det blir kansje vanskelig å frakte kaka til hamar..? jaja, vi får se.

nå er det snart fotball-kamp! :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biblioteket har jeg ikke prøvd, nei.

tror dem får ordne det selv jeg... :fnise: får jeg en ting mindre å tenke på... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

biblioteket har jeg ikke prøvd, nei.

tror dem får ordne det selv jeg... :fnise: får jeg en ting mindre å tenke på... hehe

Jepp! Du kan jo foreslå bibliotek for dem da..? Har ikke vært og sett på utvalget på noen bibliotek da, men vet at de låner ut noter iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med at de kanskje ordner det uansett.. de er alle proffe musikere som jobber med dette til daglig så.. :)

i kveld har vi funnet ut hva vi skal gjøre mellom middagen og kaffen! tror nemlig ikke dans og sånn er det helt store i våre familier, så da tar vi bare en kort danse-seanse til slutt..

men vi har nå lagd en slags natur-sti. kjære var så utrolig glad i å lage natur-stier da han var liten skjønner dere... så han syns det var såååå gøy da!

så i kveld har vi lagd "H og Ms bryllupsnøtter!" :fnise: vi har delt det opp i kategorier da, alle spørsmålene omhandler oss.. hehe. hadde det sååå gøy da vi lagde spørsmålene da.. :ler:

tenker å lage poster rundtomkring inne på hotellet da. og dele opp gjestene i lag. MEN: vi trenger forslag til premier! so.. anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med at de kanskje ordner det uansett.. de er alle proffe musikere som jobber med dette til daglig så.. :)

i kveld har vi funnet ut hva vi skal gjøre mellom middagen og kaffen! tror nemlig ikke dans og sånn er det helt store i våre familier, så da tar vi bare en kort danse-seanse til slutt..

men vi har nå lagd en slags natur-sti. kjære var så utrolig glad i å lage natur-stier da han var liten skjønner dere... så han syns det var såååå gøy da!

så i kveld har vi lagd "H og Ms bryllupsnøtter!" :fnise: vi har delt det opp i kategorier da, alle spørsmålene omhandler oss.. hehe. hadde det sååå gøy da vi lagde spørsmålene da.. :ler:

tenker å lage poster rundtomkring inne på hotellet da. og dele opp gjestene i lag. MEN: vi trenger forslag til premier! so.. anyone?

det var en kjempegod ide... kan tenke meg dere fniste fælt da ja... hva slags premier?!? hva med no god sjokolade... hmm... nam nam sjokolade.. :fnise: skal komme sterkere tilbake... hjernen er ikke sånn kjempeaktiv for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har din kjære fått ringt til Iris Kristin da? De har jo stengt i dag da.. hmm.. Er spent på om de er like sløve overfor dere også..

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et gavekort som premie? :)

eller om dere har drikebonger i bryllupet at de kan få noen ekstra bonger?

eler en ekstra skål dessert :sikle::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har ikke ringt ennå, nei...

ja, tenkte litt på at de kunne få ekstra drikke i baren ellerno sånt. kanskje diplom? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...