Gjest *marie* Skrevet 21. desember 2007 #161 Del Skrevet 21. desember 2007 God jul til deg Kos deg masse med kjæreste og familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 21. desember 2007 #162 Del Skrevet 21. desember 2007 Ønsker deg en riktig god jul. Kos deg på Sørlandet! Håper det blir masse Juleklemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 22. desember 2007 #163 Del Skrevet 22. desember 2007 GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 22. desember 2007 #164 Del Skrevet 22. desember 2007 GO JUL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 23. desember 2007 #165 Del Skrevet 23. desember 2007 God jul!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 24. desember 2007 #166 Del Skrevet 24. desember 2007 GOD JUL!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #167 Del Skrevet 28. desember 2007 lager en ørliten to do-liste/dette mangler-liste her jeg nå.. - bestille frisør - ringe selskapslokalet, bestem meny osv. - bryllupskake - andre kaker - snart sende inn skjemaene (wohoo!) - lage invitasjoner - mase litt på han ene som skal synge i kirka - finne ut åssen vi gjør det med musikk under festen - finne smykker/tiara til meg - bestille slør. vet hvilket jeg vil ha, tror jeg da.. - mase på søstra mi ang. gutta som kanskje skal filme/ta bilder - ordne sånne kurver med stæsj til toalettene - undertøy til meg.. har egentlig ikke tenkt å ha noe veldig fancy greier. her går vi for komfort! - finne ut hvem som skal pakke ut gaver. - stikke til oslo der søstra mi er blomsterdekoratør-lærling, og prate om blomster.. weeee! :D (siden hun er lærling og skal lære om hvordan man behandler bridezillas , har de tenkt å bruke meg som prøve-kanin.. hehe. (ikke dumt det.. hun som driver butikken var med å fikset til kronprinsbyllupet.. ... så det bør vel holde til oss også, det da.. ) kommer ikke på mer akkurat nå, men det sikkert en haug mere som burde vært nevnt. fikk forresten to bryllups-tips av svigerinna mi i jula: - bruk behagelig undertøy - ikke hold buketten for høyt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #168 Del Skrevet 30. desember 2007 idag har jeg bestilt slør! woohoo! slør "Lende: ca.83cm. Bredde: 1m. og 10cm. Ferdig sydd på transparent kam. Sydd i 100% ekte florlett silkechiffon. Kantet med en smal søm." Ooog... sjelevarmer! sjelevarmer tenkte det kaaaanskje kunne bli små-kjølig i begynnelsen av mai, jeg... også var den jo litt søt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn24 Skrevet 2. januar 2008 #169 Del Skrevet 2. januar 2008 godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 2. januar 2008 #170 Del Skrevet 2. januar 2008 Godt nytt år!!! Endelig er vi i 2008 og i år skal vi være noen flotte bruder og gifte oss med våre menn JUHU!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #171 Del Skrevet 2. januar 2008 jaaaa! weeee! nå er sløret mitt ferdig!! her betalt, så de skulle sende det så fort som mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 2. januar 2008 #172 Del Skrevet 2. januar 2008 jaaaa! weeee! nå er sløret mitt ferdig!! her betalt, så de skulle sende det så fort som mulig! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Herligt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 2. januar 2008 #173 Del Skrevet 2. januar 2008 Godt nyttår!! Nå er det ikke så lenge igjen til du gifter deg!! Skulle ønske det bare var i overkant av 4 mnd til det var min tur også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 6. januar 2008 #174 Del Skrevet 6. januar 2008 Ikke så lenge igjen til dere store dag nå, ikke mye som gjenstår nå å gjøre heller så det blir sikkert en super dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 8. januar 2008 #175 Del Skrevet 8. januar 2008 GODT NYTT ÅR! Håper du har hatt en fin ferie Snart er vi fruer! :juhu: :juhu: :juhu: 2008 ligger an til å bli en slager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #176 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Anea: takk i lige måde tror jeg også.. ligger godt an til å bli mitt favoritt-år, altsa i kveld har jeg laget invitasjoner! tjoho! gud, så masse jobb! er helt støl i tommelen, jeg.. (forklaring kommer senere.. hihi) men det blir nok bra, ja. Endret 9. januar 2008 av MrsG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #177 Del Skrevet 9. januar 2008 driver å planlegger festprogrammet/sangheftet.... finner liksom ingen måte, som er enkel å gjennomføre. (jeg skal lage selve heftet, men søstra mi skal ordne alle sidene med sangene, siden vi ikke skal se dem før bryllupet...) så det enkleste er nok å ha det i a4-format... så.. om noen har noe gode forslag? hva skal deres hefte inneholde? tenkte kanskje... gjestelista, en liten info-ting om hver gjest? meny.. sanger.. presentasjon av toastmaster og forloverne kanskje? vil gjerne se bilder av deres "arbeider" altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 9. januar 2008 #178 Del Skrevet 9. januar 2008 Vårt hefte skal inneholde: - meny - presentasjon av gjestene - bordplassering - bordregler - sanger (hvis noen vil ha det med - håper ikke...) Mer har jeg ikke tenkt på enda, men kanskje det kommer mer Tror kanskje det er nok også!! Har dessverre ikke laget noe ennå, ellers så skulle du fått se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #179 Del Skrevet 9. januar 2008 ja, bordplassering har jeg også tenkt å ha. "bordregler"...? type "ikke albuer på bordet" ? eller... nei? hehe er heller ikke særlig hypp på å ha sanger.... syns sanger i sånne selskap bare er pinlig, igrunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 10. januar 2008 #180 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg skal se om jeg finner den... har jeg mailadressen din? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå