Gjest Gjest_Maiken_* Skrevet 13. november 2007 #281 Del Skrevet 13. november 2007 Heie Kamilla forresten!!! Hun må vinne. Hun er den som både har utviklet seg og som hele tiden har levert gode bilder. I tillegg er hun god å jobbe med, tar regi, er høflig, omgjengelig og forberedt til hver jobb. Om noen av disse jentene vil "erobre verden"? Det kan man ikke legge inn som et kriterie her i denne konkurransen. Det er NORGES top model som skal kåres. Ikke verdens nye top model. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2007 #282 Del Skrevet 13. november 2007 Lurer på hva moren til Ivana synes om at datteren forteller på tv at hun har hengepupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Naomi_* Skrevet 13. november 2007 #283 Del Skrevet 13. november 2007 Heier på Ivana jeg! Synes hun er helt nydelig. Også minner hun meg litt om Sunniva Stordal - norsk toppmodell fra slutten av 90-tallet var det vel. Titta her Kamilla synes jeg er for sukkersøt (ok til tannpasta og lepestift reklame) og Polina er for androgyn og "sint" i ansiktet. Ivana har er utseende som kan brukes både på catwalk, reklame og i motereportasjer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2007 #284 Del Skrevet 13. november 2007 Ivana har er utseende som kan brukes både på catwalk, reklame og i motereportasjer!!! Forutsatt at hun ikke ødelegger det Gud har gitt henne, men klemmer ut melka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 14. november 2007 #285 Del Skrevet 14. november 2007 Hadde faktisk begynt å få litt sansen for mannen jeg, så klarer han å få lirt av seg noe så IDIOTISK. Men mannen har jo bodd mange år i USA, og der er det ikke like selvfølgelig å amme slik som her. Men går jo an å tenke litt før man prater kanskje... Forøvrig, heia Kamilla. Er fryktelig lei av Polina kjenner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mirina Skrevet 14. november 2007 #286 Del Skrevet 14. november 2007 Heie Kamilla forresten!!! Hun må vinne. Hun er den som både har utviklet seg og som hele tiden har levert gode bilder. I tillegg er hun god å jobbe med, tar regi, er høflig, omgjengelig og forberedt til hver jobb. Enig. Heier også på Kamilla, synes hun er kjempeflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 14. november 2007 #287 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Jeg synes ikke Ivanna gjør det så bra jeg. Hun er ok, men jeg skjønner ikke når Vendela sier at det er hun som er vakrest av de tre jentene. Håper enten Kamilla eller Polina vinner, mest Kamilla egentlig. I dag så jeg bildet til Kamilla for Heitur Pottur også Endret 14. november 2007 av Joker'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. november 2007 #288 Del Skrevet 15. november 2007 Hun er ok, men jeg skjønner ikke når Vendela sier at det er hun som er vakrest av de tre jentene. vel, hun sa vel at HUN syntes Ivana var den vakreste av jentene, og det er jo rett og slett snakk om smak og behag. Jeg synes f.eks ikke Vendela er så vakker at jeg helt skjønner hvorfor hun har (har hatt?) en stor modell-karriære... men jeg skjønner jo at hun har noe mange andre synes gjør henne vakker på rett måte for modellbransjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2007 #289 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg synes f.eks ikke Vendela er så vakker at jeg helt skjønner hvorfor hun har (har hatt?) en stor modell-karriære... men jeg skjønner jo at hun har noe mange andre synes gjør henne vakker på rett måte for modellbransjen. Enig med deg. Eg synest ho ser ut som ein kvinneleg versjon av Donald Trump! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 15. november 2007 #290 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg synes f.eks ikke Vendela er så vakker at jeg helt skjønner hvorfor hun har (har hatt?) en stor modell-karriære... men jeg skjønner jo at hun har noe mange andre synes gjør henne vakker på rett måte for modellbransjen. Åh, jeg trodde jeg var (nesten) alene om å synes det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenna88 Skrevet 15. november 2007 #291 Del Skrevet 15. november 2007 Personlig synes jeg Esther var penest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 15. november 2007 #292 Del Skrevet 15. november 2007 vel, hun sa vel at HUN syntes Ivana var den vakreste av jentene, og det er jo rett og slett snakk om smak og behag. Jeg synes f.eks ikke Vendela er så vakker at jeg helt skjønner hvorfor hun har (har hatt?) en stor modell-karriære... men jeg skjønner jo at hun har noe mange andre synes gjør henne vakker på rett måte for modellbransjen. Ja, det skjønner jeg jo Hun er vel ikke utenomjordisk vakker, men det kan være at hun slo gjennom fordi hun var en av få nordiske toppmodeller på den tiden? Hun har jo ganske typisk nordisk utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2007 #293 Del Skrevet 16. november 2007 Uff, jeg syns Kamilla er pen helt til hun begynner å snakke. Hvis hun blir veldig ivrig når hun snakker så lager hun så merkelig fjes, også har hun egentlig veldig opp-stopper nese. Men pen på bilder, det er hun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 16. november 2007 #294 Del Skrevet 16. november 2007 Håret til Ivana klarer jeg ikke helt å takle.. det ser så tørt å sprøtt ut at jeg nesten har lyst å kjøpe en hårkur til henne Heia Kamilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. november 2007 #295 Del Skrevet 16. november 2007 Håret til Ivana klarer jeg ikke helt å takle.. det ser så tørt å sprøtt ut at jeg nesten har lyst å kjøpe en hårkur til henne Heia Kamilla! jeg har akkurat lik hårtype som Ivana, og jeg kan putte så mye hårkurer, balsam, glansprodukter og gud vet hva oppi der, og det ser likevel tørt og sprøtt ut. Har alltid vært sånn, ser jeg var slik allerede på 6-klassebilder fra før tenåra og er slik enda i en alder av 33, og tro meg, jeg har prøvd ALT for å få glatt, slett pent hår, men det kommer aldri til å skje med den hårtypen. dersom jeg lufttørker håret og ALDRI grer det, så kanskje det ikke ser FULLT så frizzy ut, men det er jo liksom ikke så lekkert det heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nimbus Skrevet 16. november 2007 #296 Del Skrevet 16. november 2007 Personlig synes jeg Esther var penest. Jeg også! Men bare ikke Polina vinner, hun er nasty. At Vendela har vært supermodell har jeg aldri forstått, hun er under middels spør du meg. Med en matchende hjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Echo Skrevet 16. november 2007 #297 Del Skrevet 16. november 2007 Polina ser for sint ut og er for usympatisk. Ivana er helt grei, hun har i det minste former ! Kamilla er nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 16. november 2007 #298 Del Skrevet 16. november 2007 Ohohoo - drama i finalen!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deborah Skrevet 18. november 2007 #299 Del Skrevet 18. november 2007 Hva folk ser i Camilla, skjønner jeg ikke. Hun er en søt jente, for all del, men ikke mye over gjennomsnittet av Norges befolkning. I tillegg sliter hun meget på catwalken, akkurat der har Polina og Ivanna et overtak. Polina har litt kraftige overarmer, antydninger til uren hud, men ellers ser hun ok ut. Jeg tror Polina og Ivanna har større potensiale enn Camilla. De er to år yngre og har i tillegg et mer uvanlig utseendet. Camilla er den type jente man ikke stopper opp for når en går oppover Karl Johan rett og slett fordi man passerer mange som er meget lik henne. I mine øyne er Anette og Esther mye penere enn de andre deltakerne, men de kom som kjent ikke til finalen. På bakgrunn av dette: jeg håper Ivanna vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. november 2007 #300 Del Skrevet 19. november 2007 hvem "man" stopper og snur seg etter på gaten er vel like individuellt som hvem som liker fargen gult, og personlig ville jeg ikke snudd meg etter noen av de tre finalistene om jeg gikk forbi dem på gata. Synes ikke Polina eller Ivana er MER slående en Camilla, men for det første så er jo det skrekkelig smak og behag, og for det andre så er det vel ikke utifra det man bedømmes, men utifra hvordan man tar bilder, og det synes jeg de gjør bra alle tre. jeg holder en knapp på Camilla dog, da jeg synes hun er nydelig på en måte som kan selge mange forskjellige produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå